داغ ترین ها :
گوشی S21 FE معرفی شد؛ آیا ارزش این همه صبر را دارد؟

گوشی S21 FE معرفی شد؛ آیا ارزش این همه صبر را دارد؟

درنهایت سامسونگ جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی گلکسی S21 FE را معرفی کرده که مدل پایه‌ی آن با قیمت ۶۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع موبایل هوشمند سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی سامسونگ

 

پس از گذر بیش از یک سال و انتشار انبوهی از شایعات و گزارش‌های متفاوت از سرنوشت جانشین گوشی S20 FE درنهایت سامسونگ گلکسی S21 FE را معرفی کرد؛ محصولی که درواقع نسخه‌ای تضعیف شده از سری گلکسی S21 محسوب می‌شود و برای طرفدارانی ساخته شده که می‌خواهند به امکانات پرچم‌داران اخیر سامسونگ البته با قیمت به مراتب کمتری دسترسی داشته باشند.

از نظر سخت‌افزاری باید بگوییم که سامسونگ به وعده‌های خود عمل کرده است. گوشی گلکسی S21 FE از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه‌نمایشی برخوردار از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. تمامی این امکانات نیز با قیمتی بسیار کمتر از مدل‌های سری گلکسی اس ۲۱ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. به این صورت که گفته شده مدل پایه‌ی سری با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراه با برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

عکس گوشی S21 fe

با توجه به پیشرفتی که سری گلکسی A طی سال‌های اخیر داشته است، گوشی گلکسی S21 FE به میدان آمده تا فضای خالی بین سری گلکسی A و سری گلکسی S را پر کند. محصول جدید سامسونگ از صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی استفاده می‌کند که کمی بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۲۱ است. به غیر از موارد ذکر شده دیگر نمی‌توان تفاوت مهمی میان دو مدل یافت.

گلکسی S21 fe

گلکسی S21 FE دارای پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر FHD است و از نظر طراحی نیز تفاوتی در ظاهر آن با گلکسی اس ۲۱ دیده نمی‌شود. در مورد تراشه نیز تغییری در سیاست‌های شرکت کره‌ای به وجود نیامده و مانند مدل‌های پیشین برای بازار ایالات متحده از تراشه‌ی سری اسنپدراگون و برای مناطق دیگر دنیا نیز از تراشه‌ای از سری اگزینوس استفاده خواهد شد.

قیمت گوشی S21 fe

در پنل پشتی می‌توان به دوربین اصلی دست یافت که وضوح تصویر آن به ۱۲ مگاپیکسل می‌رسد و از OIS و همچنین گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند. ظرفیت باتری نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که کمی بیشتر از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس ۲۱ است. شما می‌توانید از طریق شارژ باسیم ۲۵ وات یا شارژ بی‌سیم ۱۵ وات اقدام به شارژ گوشی گلکسی S21 FE کنید.

از سایر امکانات محصول جدید سامسونگ می‌توان به برخورداری از گواهی IP68 گفت که یعنی گلکسی S21 FE در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است. در حالی که مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۱ با ۸ گیگابایت رم به بازار عرضه شد، گوشی گلکسی S21 FE دارای مدلی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی است که همراه با برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

مقایسه گوشی های هوشمند را در سایت تکنولایف بخوانید:
مقایسه گلکسی S21 ultra با بلک شارک 4 شیائومی

 

صفحه نمایش S21 fe

مدل دیگری نیز وجود دارد که از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند؛ اما برای خرید آن باید ۷۶۹ دلار هزینه کنید. سامسونگ تایید کرده که گوشی جدید این شرکت با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 به بازار عرضه می‌شود.

طراحی اس 21 اف ای سامسونگ

گوشی هوشمند جدید سامسونگ از پنلی پلاستیکی با رنگ‌بندی مات استفاده خواهد کرد. با این حال اگر این موضوع تاثیری روی تجربه‌ی کاربری‌تان قرار نمی‌دهد، برخورداری از تراشه‌ای توانمند و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی می‌تواند هر کاربری را به خرید گوشی گلکسی S21 FE وسوسه کند.

 

تنها یک روز پس از معرفی شما عزیزان می توانید این گوشی را از سایت تکنولایف خریداری کنید؛ کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

 

قیمت گوشی S21 Fe با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s21-fe-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads