داغ ترین ها :

گوشی Z Flip 3 و سری گلکسی واچ 4 در 49 ترکیب رنگ‌ متفاوت معرفی شدند

سامسونگ نسخه‌ای از سری گلکسی واچ 4 و گلکسی زد فلیپ 3 معرفی کرده که ترکیب رنگ‌بندی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مدل جدید گلکسی زد فولد ۳ با نام گوشی Z Flip 3 Bespoke Edition شناخته می‌شود. سامسونگ شب گذشته بخش دوم مراسم آنپکد را معرفی کرد تا ویژگی‌های جدیدی از محصولات اخیر خود را به کاربران معرفی کند. درواقع از این پس علاقه‌مندان و طرفداران محصولات سامسونگ می‌توانند گوشی Z Flip 3 و سری گلکسی واچ 4 را در رنگ‌بندی‌های متنوع سفارش دهند.

رنگ های جدید گلکسی واچ 4

سامسونگ نسخه‌ی مدنظر را Bespoke Edition نامیده و به کاربر اجازه می‌دهد که برای پنل پشتی، جلو و فریم گلکسی زد فلیپ 3 از میان ۴۹ رنگ‌بندی موجود، گزینه‌ی دلخواه را استفاده کنند. در حال حاضر برای فریم می‌توانید رنگ‌های مشکی و نقره‌ای را انتخاب کرده و برای پنل پشت و جلو نیز از میان گزینه‌های آبی، صورتی، زرد، سفید و مشکی حق انتخاب داشته باشند.

گوشی Z flip 3 دو رنگ

البته امکان تغییر رنگ‌بندی ماژول دوربین وجود ندارد و رنگ‌بندی آن همان رنگ مشکی خواهد بود. اقدامی که سامسونگ انجام داده در واقعیت به کاربر اجازه می‌دهد که حق انتخاب میان ۴۹ ترکیب رنگ‌بندی را داشته باشد. اگر پیش از معرفی نسخه‌ی Bespoke نیز اقدام به خرید گلکس زد فلیپ 3 کرده باشید، می‌توانید پنل مدنظرتان را در رنگ‌بندی دلخواه خریداری کرده و با پنل موجود در گوشی هوشمند تعویض کنید.

در حال حاضر کاربران کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، فرانسه و طبیعتا کره جنوبی می‌توانند نسبت به سفارش نسخه‌ی Bespoke گلکسی زد فلیپ 3 و سری گلکسی واچ 4 اقدام کنند. البته شرکت کره‌ای می‌خواهد تنوع رنگ‌بندی را به بازار کشورهای بیشتری ببرد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر یک از مدل‌های سری گلکسی واچ  4 را نیز با ترکیب رنگ‌بندی دلخواهشان انتخاب و سفارش دهند. البته تفاوتی در قیمت نسخه‌ی Bespoke با مدل اولیه که در ابتدای معرفی ساعت‌های هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفت، وجود نخواهد داشت.

انتظار می‌رود نسخه‌ی Bespoke گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 3 از قیمت ۱،۱۰۰ دلار شروع شود؛ درواقع ۵۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گوشی تاشوی سامسونگ. گفته شده که نسخه‌ی Bespoke شامل ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی نمی‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

تغییرات رابط کاربری OneUi 4.0 نسخه بتا را ببنید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-z-flip-3-bespoke-edition/
ads
ads