داغ ترین ها :
گوگل آپدیت جدیدی را برای دو گوشی پیکسل 3 و 3 XL منتشر کرد

گوگل آپدیت جدیدی را برای دو گوشی پیکسل 3 و 3 XL منتشر کرد

گوگل یکی از برند های فعال در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند است که در بخش های دیگری نیز فعالیت می کند. بسیاری از افراد این کمپانی را به سبب موتور جست و جو گر آن می شناسند ولی این کمپانی در دیگر بخش های نرم افزاری نیز فعالیت دارد که می توان به سیستم عامل اندروید این کمپانی اشاره کرد. اما گوشی های هوشمند این کمپانی با نام پیکسل معرفی می شوند و تا به امروز این کمپانی هفت مدل از گوشی های هوشمند را در قالب این خانواده معرفی کرده است.

گوگل پیکسل 3

کمپانی گوگل دو گوشی هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را در ماه اکتبر سال گذشته معرفی کرده است که اولین گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید 9.0 بوده اند. موارد مشابه زیادی داشتیم که بعد از عرضه گوشی های هوشمند و به هنگام استفاده کاربران، بعضی از مشکلات گوشی ها نمایان می شدند که در مورد این دو گوشی نیز شکایات زیادی در رابطه با وجود مشکل در بخش صدا ثبت شده بود. از این رو کمپانی ها تلاش می کنند تا با انتشار آپدیت های متنوع مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند.

برای مشاهده قیمت گوشی به سایت Technolife.ir مراجعه کنید.

گوگل نیز آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که تمام باگ های بخش صدا را از بین می برد. آپدیت مذکور علاوه بر رفع باگ های مربوط به بخش صدا، پچ امنیتی ماه ژانویه را نیز به همراه دارد. در حال حاضر آپدیت مذکور برای مناطق مختلف منتنشر شده است و تا مدتی دیگر تمامی کاربران این گوشی در سرتاسر دنیا، آپدیت را به صورت OTA دریافت خواهند کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-3/
ads
ads