داغ ترین ها :
گوگل اندروید 9.0 را به صورت رسمی معرفی کرد

گوگل اندروید 9.0 را به صورت رسمی معرفی کرد

بعد از مدت ها انتظار و انتشار نسخه های آزمایشی، گوگل به صورت رسمی، اندروید 9.0 را معرفی کرد. پیشتر گوگل اعلام کرده بود که نام این نسخه جدید با حرف P شروع می شود و حدس و گمان های فراوانی در رابطه با نام کامل این این نسخه اندروید زده می شد ولی گوگل رسماً اعلام کرد که نام این نسخه جدید Pie می باشد. Pie در زبان انگلیسی به معنی کیک می باشد.

همزمان با معرفی، گوگل اعلام کرد که بروزرسانی نسخه نهایی این اندروید برای کاربران گوشی های پیکسل در دسترس می باشد. البته دستگاه هایی بروزرسانی را دریافت می کنند که پیشتر، نسخه های Beta را نصب کرده باشند.

پیشنهاد نویسنده: بهترین نرم افزار محدود کننده مصرف اینترنت برای اندروید

بروزرسانی جدید، چندین ویژگی جدید را معرفی می کند که به هوشمند تر شدن دستگاه کمک می کنند. یکی از این ویژگی ها، قابلیت Adaptive Battery است که به شما نشان می دهد از کدام برنامه ها کمتر استفاده کرده اید و اتصال آن ها به باتری را قطع می کند تا طول عمر باتری شما بیشتر شود. در قسمتی دیگر برنامه Adaptive Brightness مانند گذشته، در طی مدتی، میزان نوری که شما به صورت دستی برای صفحه نمایش خود انتخاب می کنید را آنالیز کرده و سپس به صورت خودکار برای شما تنظیم می کند.

قسمتی دیگر که App Action نام دارد نیز به آنالیز گوشی شما پرداخته برنامه هایی که شما در ساعاتی خاص از روز، از آن ها استفاده می کنید را به صورت خودکار اجرا می کند. برای مثال می توان گفت، آهنگ هایی را که در هنگام رفتن به محل کار Play می کنید، به هنگام اتصال هندزفری به صورت خودکار برای شما پخش می کند.

در نسخه جدید، بروز رسانی های امنیتی همراه با بهبود یک سری ویژگی های دیگر نیز صورت گرفته است که باید در زمان مناسب بررسی شوند. حال اگر شما از گوشی های خانواده پیکسل استفاده می کنید، می توانید اندروید Pie را از بخش تنظیمات گوشی خود دانلود کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-9-0-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%af/
ads
ads