داغ ترین ها :
گوگل به تعهد خود نسبت به انرژی تجدیدپذیر پایبند است

گوگل به تعهد خود نسبت به انرژی تجدیدپذیر پایبند است

نظر به اینکه گوگل، تلاش هایی در راستای تحقق انرژی های رو به رشد انجام داده است، و هم چنین به تعهد خود نسبت به انرژی تجدیدپذیر پایبند است، برای خرید ۵۳۶ مگا وات انرژی ترکیبی، چندین قرارداد با چهار نیروگاه مختلف امضا کرده است. اگرچه، این نیروگاه های بادی که انرژی گوگل را تأمین می کنند، و در حال حاضر ۱۹۶ مگا وات انرژی باد را توسط Avangrid Incorporated در دو نیروگاه در داکوتای جنوبی تولید کرده اند، هنوز عملیات خود را آغاز نکرده اند. به علاوه، گوگل قرارداد های جداگانه ای نیز امضا کرده است، نظیر قرارداد با یک نیروگاه بادی که ۱۴۰ مگا وات انرژی بادی را توسط Enel SpA در اوکلاهما تأمین می کند و هم چنین ۲۰۰ مگا وات انرژی باد که در پروژه ی انرژی باد، توسط EDF Renewable Energy که در دسامبر ۲۰۱۹ شروع به کار خواهد کرد، تولید می شود.

در عین حال، Avangrid، در هر نیروگاه با استفاده از انرژی تولید شده ی سایت های خود در پروژه های بادی Coyote Ridge و Tatanka Ridge، قادر به تولید 98 مگاوات، انرژی باد برای گوگل است.

از سوی دیگر، Enel در اوایل سال 2018 عملیات خود را برای مزرعه ی بادی 300 مگاواتی Red Dirt در مناطق Kingfisher و Logan آغاز خواهد کرد. هیچ اطلاعاتی درباره ی مدت قرارداد های انرژی جدید، توسط شرکت گوگل منتشر نشده است و هم چنین جزئیات مالی مربوط به معاملات را افشا نکرده اند.

قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

به منظور استفاده از منابع جدید انرژی، برای تامین نیازهای انرژی در آینده، به سایر تلاش های گوگل افزوده خواهد شد. در ماه ژوئیه ی گذشته، گوگل اعلام کرد که از انرژی باد نروژ برای تأمین سوخت حداقل یک مرکز داده ای در اروپا در ماه سپتامبر امسال استفاده خواهد کرد که در نتیجه از معامله ای که با  Tellenes Wind Farm امضا شده است، انتظار می رود که بیش از ۱۲ سال، انرژی باد را برای مرکز اطلاعات گوگل تأمین کند.

گوگل علاوه بر قدرت باد، به انرژی خورشیدی نیز متکی است و به این شکل روی انرژی تجدیدپذیر سرمایه گذاری می کند. به عنوان مثال، در سال 2014، گوگل اعلام کرد که روی یک نیروگاه خورشیدی 82 مگاواتی که در شهر کرون، کالیفرنیا ساخته شده، یک سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیون دلاری کرده است.

هم زمان، کمپانی Alphabet شرکت گوگل با روش های جدید ذخیره سازی، روی انرژی های تجدیدپذیر آزمایش انجام می دهد. آزمایشگاه خورشیدی Alphabet X، به تازگی روشی ابداع کرده است که از طریق منابع انرژی تجدید پذیر، مقدار زیادی برق تولید می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b9%d9%87%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%b1%da%98%db%8c-%d8%aa%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d9%be%d8%b0%db%8c/
ads
ads