داغ ترین ها :
گوگل به دنبال گسترده‌تر ساختن بخش شخصی‌سازی متریال یو در اندروید 13

گوگل به دنبال گسترده‌تر ساختن بخش شخصی‌سازی متریال یو در اندروید 13

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که گوگل نه‌تنها ویژگی متریال یو را به اندروید 13 می‌آورد، بلکه امکانات آن را افزایش نیز خواهد داد.

در حالی که هنوز بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار فرصت دریافت سیستم‌عامل اندروید 12 را نداشته‌اند، اما به نظر می‌رسد مهندسان گوگل با جدیت تمام در حال توسعه نسخه نسل بعدی این سیستم‌عامل یعنی اندروید 13 هستند. در حال حاضر اطلاعات جالبی نیز از اندروید 13 منتشر شده که آخرین گزارش‌ها به بخش شخصی‌سازی و گسترده‌تر شدن امکانات کاربران برای تغییر هرچه بیشتر ظاهر رابط کاربری اشاره دارد.

 

تمام برندهای گوشی را با قیمت مناسب از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی موبایل

 

در صورتی که اخبار اندروید 12 را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که بخش مهمی از این سیستم‌عامل را متریال یو تشکیل می‌دهد؛ بخشی که اجازه می‌دهد مولفه‌های مختلف رابط کاربری را تغییر داده و با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. از امکانات این بخش می‌توان به تغییر رنگ‌ها، آیکون‌ها، ویجت‌ها و مولفه‌های دیگر اشاره کرد که امکان هماهنگ‌سازی با تم والپیپر را نیز دارند.

در این بین، گفته می‌شود که بخش مدنظر نه‌تنها در سیستم‌عامل اندروید 13 وجود دارد، بلکه گزینه‌های بیشتری را از نظر شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طبق گزارش‌ها علاوه بر اینکه انتظار می‌رود رنگ‌های بیشتری به‌عنوان پیش‌فرض در نظر گرفته شوند، بلکه استایل مختلف نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا با توجه به سلیقه خود، محیط رابط کاربری را تغییر دهند.

این استایل‌ها می‌توانند طیف‌های رنگی گسترده‌‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند که شامل Tonal Spot ،Vibrant ،Expressive و Spritz می‌شوند. باید گفت ویژگی‌های جدید در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند و با توجه به فاصله زمانی چند ماهه تا زمان احتمالی معرفی اندروید 13 ممکن است تغییراتی در آن‌ها رخ داده یا حتی جایگزین یا حذف شوند. در هر صورت با توجه به بازخوردها می‌توان گفت که متریال یو یکی از بخش‌های محبوب اندروید 12 است و همین امر سبب شده تا گوگل برای گسترده‌تر ساختن امکانات آن، برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر بگیرد.

 

گوگل فوتوز چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
گوگل فوتو

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%af%d9%87%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%b4%d8%ae%d8%b5/
ads
ads