داغ ترین ها :
گوگل سرچ مجددا به منظور بهبود خریدهای موبایلی بروزرسانی خواهد شد

گوگل سرچ مجددا به منظور بهبود خریدهای موبایلی بروزرسانی خواهد شد

در حالی که فقط چند روز تا خرید کریسمس ( Black Friday) زمان باقیست گوگل اعلام کرد که برنامه ی جست و جوی خود را مجددا به منظور کمک به کاربران در خرید هدایا طراحی کرده است. از قابلیت های این برنامه جدید می توان به ارائه مجموعه ابزارهای فروشی و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر درمورد محصولات موجود اشاره کرد. هم اکنون می توانید پیش از هر کاری روی دکمه ی Quick View  در بخش Google Shopping  برای مشاهده ی تصویر محصول به صورت بزرگتر،پی بردن به کارایی محصول،خواندن نظراتی که درمورد محصول داده شده است،نرخ فروشنده و … کلیک کنید.

به دنبال جدیدترین مدل ها با کمترین هزینه هستید، خرید گوشی موبایل خود را از سایت تکنولایف انجام دهید.

علاوه بر این گوگل اعلام کرد راهنماهای خرید محصول را با جزئیات کامل عرضه کرده است.همچنین هنگامی که در جست وجوی یک محصول ویژه می باشید Google.Com اطلاعات مفید اضافه ای را از قبیل اقلام مشابه در اختیار شما می گذارد. بدین طریق می توانید نظراتی که درمورد کیفیت محصولات داده شده است،قیمت ها و سایر مشخصات را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

درصورتی که در جست و جوی یک وسیله ی فنی و آخرین مدل می باشید این برنامه از طریق یک علامت شما را از موجود بودن مدل جدیدتر محصول آگاه می سازد و در آخر چیزی که گوگل از قلم نینداخته است خرید از طریق صدا می باشد.هم اکنون کاربران می توانند با کمک گرفتن از Google Assistant اقلام مورد نیاز خود را با گفتن OK Google,Where can I buy… خریداری کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af-%d8%b3%d8%b1%da%86-%d9%85%d8%ac%d8%af%d8%af%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88/
ads
ads