داغ ترین ها :
10 سلبریتی که از آیفون استفاده نمی کنند

10 سلبریتی که از آیفون استفاده نمی کنند

با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی به سر می‌بریم گاهی انتخاب بین مدل‌های مختلف گوشی برای ما سخت است! به دلیل اینکه رقابت زیادی بین گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون وجود دارد. البته امروزه انتخاب و ترجیح اکثر افراد گوشی‌های آیفون است. این محصول، صنعت گوشی‌های هوشمند را عملا به دو بخش تقسیم کرده، آیفون و دیگر محصولات! مثلا سلبریتی‌های مشهور جهان به دلیل خاص بودنشان از برندهای مخصوصی مانند آیفون استفاده می‌کنند. اما جالب است بدانید، در این بین سلبریتی‌های نیز وجود دارند که از آیفون استفاده نمی‌کنند و حتی مدل‌های دیگر برای آن‌ها اولویت دارد. ما در این مقاله 10 تا از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین درباره علایق انتخاب گوشی آن‌ها صحبت خواهیم کرد، پس در ادامه با مجله تکنولایف همراه باشید.

 

لیست 10 سلبریتی معروفی که گوشی آن‌ها برندی غیر از آیفون است

لیست 10 سلبریتی معروفی که گوشی آن‌ها برندی غیر از آیفون است

جالب است بدانید، افراد معروفی هستند که به برند اپل علاقه‌ای ندارد و ترجیح آن‌ها برندهای دیگر است!

 

 1. کیتی پری:

کیتی پری همانطور که احتمالا اکثر شما با آن آشنا هستید خواننده معروف و مطرح جهانی است. کیتی پری از طرفداران و استفاده‌کنندگان گوشی‌های برند بلک بری می‌باشد. بلک‌بری نیز از پر استفاده‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان است که از نظر امنیت مورد توجه بعضی افراد مشهور و سلبریتی‌های دنیا قرار گرفته است. مثلا غیر از کیتی پری، افراد مشهوری مانند کامرون نخست وزیر انگلیس و همچنین اوباما از طرفداران جدی گوشی‌های بلک‌بری هستند.

 

2. لبران ریمون جیمز:

لبران بازیکن حرفه‌ای بسکتبال آمریکایی می‌باشد که برای تیم لس‌آنجلس لیکرز در اتحادیه ملی بسکتبال بازی می‌کند. لبران جیمز به دلیل کسب موفقیت‌های بزرگی که در دنیا و در رقابت با حریفان خود داشته
است، باعث شده به چهره‌ای محبوب و اسطوره در سراسر جهان تبدیل شود. حال اگر کمی به علایق و انتخاب‌های وی دقت کنیم، اولین موردی که بسیار به چشم می‌آید مدل گوشی لبران است که سامسونگ می‌باشد.
در واقع او از طرفداران اصلی برند سامسونگ است. همچنین سامسونگ از او حمایت مالی می‌کند و لبران جیمز در بسکتبال از طریق حامیان مالی خود که اصلی‌ترین آن‌ها سامسونگ است پول‌های کلانی دریافت می‌کند. این موضوع باعث شده او به یک خیر 100میلیون دلاری تبدیل شود و این بسیار جذاب و چشم‌گیر بوده است.

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین گوشی های دنیا

 

3. دیوید رابرت جوزف بکام:

دیوید بکام بازیکن بازنشسته فوتبال انگلستان و مدیرعامل باشگاه فوتبال اینتر میامی می‌باشد. او در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس‌آنجلس گلکسی و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی کرده است. دیوید بکام شخصیت معروف و محبوب جهانی می‌باشد که کمتر کسی پیدا می‌شود حداقل اسم او را نشنیده باشد.
در سال 2012، بکام مسئول تبلیغ یادداشت‌های کهکشان به عنوان سفیر بازی‌های المپیک سامسونگ بود. تا چند سال پیش تنها گوشی که دست دیوید بکام دیده می‌شد، فقط برند سامسونگ بود. اما این روزها بعضی‌ها آن را با گوشی آیفون در حال عکس گرفتن دیده‌اند، که نشان می‌دهد احتمال زیادی وجود دارد او نیز به علاقه‌مندان آیفون پیوسته باشد.

4. الن دی‌جنرس:

الن کمدین، نویسنده، بازیگر، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون آمریکایی است. الن موفقیت‌های بزرگی داشته و در برنامه‌های معروفی مجری بوده است که به محبوبیت او در سراسر دنیا بسیار کمک کرده است. همچنین الن به عنوان یکی از بیست زن ثروتمند در صنعت سرگرمی محسوب می‌شود که ثروت او را 65میلیون دلار تخمین زده‌اند. الن اخیرا دچار حاشیه‌هایی شده است که طرفداران او امیدوارند زودتر این مشکلات و حاشیه‌ها حل شود و دوباره مانند قبل مورد تحسین و احترام باشد. این سلبریتی معروف و محبوب نیز از طرفداران برند سامسونگ است و گوشی او تا جایی که دیده شده از برند سامسونگ بوده است.

5. آنگلا مرکل:

آنگلا مرکل یکی از سیاست‌مداران مشهور جهان است، او اولین صدراعظم زن در آلمان است. خانوم مرکل به عنوان قدرتمندترین زن جهان تا به امروز شناخته شده است. وی از شخصیت‌های محبوب و معروف جهانی به خصوص در دنیای سیاست می‌باشد.
آنگلا مرکل ثروت زیادی دارد اما با این حال ساده و بی‌آلایش در سطح جامعه ظاهر می‌شود. وی چندین سال از گوشی برند بلک بری استفاده می‌کرد، اما این بار به سراغ استفاده از گوشی‌های هوشمند نوکیا رفته است. هم اکنون وی از گوشی Nokia 6260 Slide استفاده می‌کند.

 

پیشنهاد نویسنده: چگونه بفهمیم گوشی ما هک شده است؟

 

6. مارتا استوارت:

این شخصیت به عنوان اولین زن میلیاردر خودساخته دنیا، به عنوان آشپز و کارشناس حوزه سبک زندگی شناخته شده است. او به دلیل مهارت‌های آشپزی خود بسیار محبوب شده و به شهرت زیادی رسیده است. او می‌تواند به شما یاد دهد چگونه یک خانه‌دار عالی شوید و چگونه از پختن غذاهای مختلف و دسرهای عالی لذت ببرید. همچنین اگر کمی درباره زندگی شخصی این شخصیت محبوب بخواهید بدانید، باید بگوییم او از طرفداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ است. در واقع می‌گوید با گوشی سامسونگ احساس راحتی می‌کند و آن گوشی به وی کمک می‌کند تا آشپزخانه و کارهای خود را بهتر سازماندهی و مدیریت کند.

7. هنری کویل:

هنری هنرپیشه اهل بریتانیاست. وی از سال 2001 میلادی تا کنون مشغول فعالیت هنری بوده است. بیشترین شهرت او به دلیل بازی در نقش سوپرمن در فیلم مرد پولادین است. کویل همچنین یک رزمی‌کار در رشته جوجیستو می‌باشد. در دسامبر 2013، کویل را به عنوان خوشتیپ‌ترین و خوش هیکل‌ترین مرد دنیا معرفی کردند.
هنری کویل از افرادی بود که ثابت کرد افراد مشهور برای دریافت پیام‌های خود و ارتباط با دنیای مجازی لزوما به تلفن‌های آیفون اعتماد نمی‌کنند. او از گوشی سامسونگ گلکسی استفاده می‌کند و در این مورد اصلا خجالتی نیست. طی سال‌های پی در پی از او بارها در حال استفاده از گوشی سامسونگ عکس گرفته شده است و به نظر می‌رسد کاملا ترجیح او گوشی سامسونگ است.

 

8. ناتالی امانوئل:

ناتالی یک هنرپیشه و مدل اهل بریتانیا می‌باشد. وی از سال 2006 میلادی تا کنون مشغول فعالیت هنری بوده است. امانوئل فعالیت هنری خود را با حضور در تئاتر وست‌اند لندن آغاز کرد. از نقش‌های بسیار معروف او، نقش میساندی در سریال حماسی بازی تاج و تخت بوده است. این بازیگر محبوب و معروف نیز از کاربران و استفاده کنندگان جدی گوشی‌های سامسونگ است.

9. میلی بابی براون:

میلی بابی براون بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی است. در سن دوازده سالگی، وی به دلیل ایفای نقش الون در نخستین فصل از مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی چیزهای عجیب در نتفلیکس به شهرت رسید. میلی بابی، جوان‌ترین شخصی است که تا به حال به لیست 100 فرد تاثیرگذار جهان از نظر مجله تایم راه پیدا کرده است. وی همچنین عضو سازمان یونیسف می‌باشد. اکنون او تبدیل به ستاره بزرگی شده که دنیا به او بسیار توجه می‌کند. میلی بابی نیز از کاربران سامسونگ گلکسی است و هیچگاه دیده نشده وی از آیفون استفاده کند. همچنین او از سفیران برند آن‌ها می‌باشد.

10. راس باتلر:

راس باتلر یکی از 13 بازیگر جوان و خوشتیپ جهان شناخته شده است. او نقشی را بازی می‌کند که در نمایش بسیار ضروری و پرمعنا است. او صریحا در مصاحبه‌های خود اعلام کرده جزو طرفداران گوشی‌های سامسونگ است و خودش نیز از گوشی سامسونگ استفاده می‌کند. اگر چه بسیاری از افراد مشهور همیشه ترجیح آن‌ها استفاده از آیفون بوده است. اما راس باتلر جزو این افراد نمی‌باشد و در زمینه انتخاب برند گوشی کاملا متفاوت عمل کرده است.

 

جمع‌بندی

در این مقاله تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان را به شما معرفی کردیم که علاقه خاصی به استفاده و خرید گوشی‌های آیفون ندارند و ترجیح آن‌ها برندهای قوی و معروف دیگر است. البته همانطور که در ابتدا گفتیم در بازار الان رقابت شدیدی میان گوشی‌های اندورید و آیفون است. پس تنها با تحقیقات دقیق و بررسی علاقه‌مندی‌ها هر فرد می‌تواند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.
این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد که دلایل آن برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. پس در نهایت این شما هستید که باید تشخیص دهید با کدام گزینه راحتتر می‌توانید کار کنید و لذت ببرید. شما می‌توانید نظرات خود را درباره گوشی‌های اندروید و آیفون با مجله تکنولایف در میان بگذارید. همچنین به ما بگویید اگر شما حق انتخاب داشتید و با هیچ چالش مالی روبرو نبودید کدام گزینه را انتخاب می‌کردید؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/10-%d8%b3%d9%84%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%86%d9%85%db%8c%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af/
ads
ads