داغ ترین ها :
5 مدل از بهترین ساندبارهای موجود در بازار ایران

5 مدل از بهترین ساندبارهای موجود در بازار ایران

خرید بهترین محصول بازار در هر شاخه‌ای، کار آسانی نیست و هر فرد هم معیارهای خودش را برای انتخاب بهترین دارد. این موضوع در زمان خرید بهترین ساندبار بازار هم پیش می‌آید. تنوع مدل، تنوع امکانات و قیمت عواملی هستند که در انتخاب بهترین ساندبار نقش مهمی ایفا می‌کنند. حالا در این میان خیلی‌ها به دنبال بهترین ساندبار شیائومی ، بهترین ساندبار سونی ، بهترین ساندبار سامسونگ ، بهترین ساندبار جی بی ال و بهترین ساندبار هارمن کاردن می‌گردند. در بازاری که این همه نام بزرگ دیده می‌شود‌، واقعا سخت می‌توان بهترین محصول را انتخاب کرد. علاقه به برند می‌تواند یکی از دلایلی باشد که مردم به دنبال خرید بهترین ساندبار ها هستند و یا قیمت هم می‌تواند دلیلی برای خرید بهترین نوع ساندبار باشد. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم در بین تمام محصولاتی که در بازار وجود دارند، ۵ مدل از بهترین ساندبارهای موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

 

لیست قیمت ساندبار + آفرهای ویژه تکنولایف را ببنید: قیمت ساندبار

 

بهترین ساندبار شیائومی

بهترین ساندبار شیائومی

بهترین ساندبار شیائومی موجود در بازار ایران که قیمت چندان زیادی هم ندارد، Mi Soundbar مدل MDZ-27-DA نام دارد. این ساندبار شیائومی ظاهر بسیار زیبایی دارد و از طرف دیگر از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این ساندبار سفید رنگ در نگاه اول نظر خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. در ساخت این محصول از پارچه باکیفیتی استفاده شده که ظاهر آن را شبیه به گوگل هوم کرده است. این ساندبار سفید رنگ طراحی بسیار مینیمالی دارد و به همین دلیل سریع نظرها را به خود جلب می‌کند. چیزی که سریع متوجه آن می‌شوید، این است که ساندبار شیائومی از ظاهر فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. از نظر ابعاد هم با محصول استانداردی سر و کار خواهید داشت. محصولی که ۳۳ اینچ طول دارد و به راحتی در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرد.

راه اندازی این محصول اصلا کار دشواری نیست. در کمتر از یک دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. این ساندبار به راحتی و با سرعت بالا به دستگاه‌های مختلف متصل خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل برق را متصل کنید و تلویزیون را هم به این ساندبار وصل کنید. این کار با کابل یا به وسیله بلوتوث انجام می‌شود. کار کردن با ساندبار شیائومی هم بسیار راحت است. دکمه پاور را لمس کنید تا دستگاه روشن شود. سپس ورودی ساندبار را انتخاب می‌کنید و با تنظیم صدا می‌توانید به موسیقی گوش کنید. روی این ساندبار شیائومی چراغ‌های LED را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد دستگاه روی چه حالتی قرار دارد و از چه ورودی‌ای استفاده می‌کند. با این چراغ‌های راحت می‌توانید متوجه شوید که صدای چه دستگاهی در حال پخش است.

ساندبار شیائومی به ساب ووفر داخلی مجهز نشده، اما بلندگوهایی که روی آن دیده می‌شوند، صدای بسیار قدرتمند و شفافی را پخش می‌کنند.  دو توییتر ۲۰ میلی‌متری روی این محصول قرار گرفته و چهار رادیاتور پسیو هم روی این محصول دیده می‌شود. دو بلندگو با درایورهای ۲.۵ اینچی هم روی این ساندبار شیائومی دیده می‌شود. در کل باید بگوییم که هشت درایور روی این ساندبار قرار گرفته که کیفیت صدا را افزایش می‌دهند. کیفیت صدای فوق‌العاده این محصول یکی از ویژگی‌های عالی این محصول به حساب می‌آید که این محصول را در مقایسه با دیگر ساندبارهای بازار برتر کرده است.

نقاط مثبت:

  • قیمت مناسب و کیفیت عالی
  • راه اندازی بسیار راحت
  • استفاده به عنوان بلندگوی اصلی تلویزیون
  • صدای باکیفیت و شفاف با نویز بسیار کم

نقاط ضعف:

  • نداشتن کنترل از راه دور
  • در لحظه تنها یک دستگاه به ساندبار متصل می‌شود

بهترین ساندبار سونی

بهترین ساندبار سونی

سونی محصولات خوبی تولید می‌کند و ساندبارهای مناسب هم با قیمت‌های مختلف راهی بازار کرده است. وقتی نوبت به انتخاب بهترین ساندبار سونی می‌شود، کمی کار ما دشوار می‌شود. با این حال تصمیم گرفتیم ساندبار Sony HT-X9000F را به شما معرفی کنیم. ساندبار Sony HT-X9000F از ساب ووفر برخوردار است و صدای بسیار خوبی هم تولید می‌کند. این ساندبار از تکنولوژی صدای دالبی اتموس و صدای عمودی و DTS:X بهره می‌برد. در واقع اگر به دنبال یک ساندبار باکیفیت می‌گردید، این مدل به عنوان بهترین مدل ساندبار سونی شناخته می‌شود، انتخاب مناسبی خواهد بود. سونی ظاهر ساده‌ای را برای این محصول در نظر گرفته و به همین دلیل وقتی در کنار تلویزیون قرار می‌گیرد، فضای زیبایی به وجود می‌آورد.

طول این ساندبار سونی به ۹۳ سانتی‌متر می‌رسد و ارتقا آن هم ۶ سانتی‌متر خواهد بود. پس با محصولی سروکار خواهید داشت که به راحتی زیر تلویزیون شما قرار می‌گیرد. عمق این محصول هم در برخی قسمت‌های ۸۵ میلی‌متر و در برخی قسمت‌ها ۸۴ میلی‌متر است. سطح ساندبار بسیار براق طراحی شده و پنج دکمه به همراه پنج چراغ روی آن دیده می‌شود. این پنج چراغ وضعیت ساندبار را نشان خواهند داد. از آنجایی که این ساندبار سونی با کنترل از راه دور عرضه شده، شما نیازی به لمس دکمه‌هایی که روی آن قرار گرفته‌اند نخواهید داشت.

این ساندبار بسته‌بندی کوچکی دارد و به همین دلیل راه اندازی آن بسیار سریع و راحت خواهد بود. تنها کافی است کابل برق این محصول را متصل کنی و سریع آن را به تلویزیون متصل کنید. همه چیز آماده است. از آنجایی که این ساندبار از ساب ووفر برخوردار است، حجم صدای زیادی تولید می‌کند. اگر دکمه خانه قرار گرفته روی کنترل از راه دور را فشار دهید، با رابط کاربری تصویری این ساندبار آشنا می‌شوید. در این حالت به تنظیمات بیشتری دسترسی خواهید داشت.

نقاط مثبت:

  • ساندبار باریک و سازگاری بسیار خوب با تلویزیون

نقاط منفی:

  • شاید برای موسیقی گزینه مناسبی نباشد

 

قصد تهیه ساندبار دارید، مطلب زیر را از دست ندهید:
راهنمای خرید ساندبار

 

بهترین ساندبار سامسونگ

بهترین ساندبار سامسونگ

به عنوان بهترین ساندبار سامسونگ تصمیم گرفتیم ساندبار سامسونگ مدل HW-A550 را به شما معرفی کنیم. این محصول به راحتی در لیست بهترین ساندبار ها قرار می‌گیرد چرا که قیمت مناسب و امکانات خوبی دارد و به عنوان بهترین ساندبار بازار هم شناخته می‌شود.

سامسونگ هرسال ساندبارهای خوبی راهی بازار می‌کند و ساندبار HW-A550 بهترین کیفیت ساندبار را نشان می‌دهد. البته باید بگوییم که این ساندبار سامسونگ که جزو ساندبارهای سری A این شرکت به حساب می‌آید، جزو محصولات ارزان قیمت به شمار می‌رود. اما قیمت ارزان باعث نشده که کیفیت آن کاهش پیدا کند و با محصول بدی مواجه شویم. با محصولی ۲.۱ کاناله مواجه هستید که توان خروجی آن به ۴۱۰ وات می‌رسد. این محصول از صدای دالبی و صدای DTS پشتیبانی می‌کند. همچنین باید بگوییم که این ساندبار از DTS Virtual:X برخوردار است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این تکنولوژی را روی کمتر محصولی با این قیمت مشاهده می‌کنیم و حالا این محصول همه آن‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. این ساندبار سامسونگ به وسیله پورت USB و بلوتوث می‌تواند موسیقی پخش کند. کلی حالت صدای مختلف هم برای این محصول در نظر گرفته شده‌اند و امکان شخصی‌سازی کردن آن‌ها را هم در اختیار خواهید داشت. در این تنظیمات می‌توانید حالت صدای فراگیر را هم فعال کنید.

این ساندبار سامسونگ در ابعاد ۸۶۰ در ۵۵ در ۸۵ میلی‌متر ساخته شه و وزن آن هم ۲.۱ کیلوگرم است. با محصولی نسبتا جمع و جور سر و کار خواهید داشت که به راحتی زیر یک تلویزیون ۴۳ اینچی و حتی بزرگ‌تر قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین متریالی که در ساخت این محصول استفاده شده، پلاستیک است، اما کیفیت مناسبی دارد. صفحه نمایشی روی این محصول قرار گرفته وضعیت‌های مختلف ساندبار را نشان می‌دهد. استفاده از صفحه نمایش به جای استفاده از چراغ‌های LED حرکت هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید. این ساندبار سامسونگ با یک ساب ووفر راهی بازار شده است. این ساب ووفر کیفیت صدای بالایی را به همراه می‌آورد. این ساب ووفر در ابعاد ۲۰۰.۶ در ۳۵۳. در ۲۹۰ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۵.۳ کیلوگرم می‌رسد. ساب ووفر خیلی بزرگ نیست و طراحی بدی هم ندارد. در واقع باید بگوییم که کل این مجموعه ظاهری ساده و معمولی دارد.

نقاط مثبت:

  • تنظیمات گرافیکی جذاب برای EQ و تنظیمات پیش فرض

باس باکیفیت

نقاط منفی:

  • ندارد

 

با Soundbar بیشتر آشنا شوید:

ساندبار چیست؟ آیا ارزش خرید دارد؟

 

بهترین ساندبار جی بی ال

بهترین ساندبار جی بی ال

حالا نوبت به این موضوع می‌رسد که بهترین ساندبار جی بی ال را به شما معرفی کنیم. جی بی ال را می‌توانیم بهترین مارک ساندبار هم نام ببریم، چرا که محصولات بسیار با کیفیتی دارد. در حالی که چند سالی می‌شود که از عرضه ساندبار JBL Bar 5.  Channel Soundbar می‌گذرد، این محصول همچنان یکی از بهترین ساندبار بازار و حتی بهترین ساندبار 2021 به حساب می‌آید. دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است. شما با یک ساندبار ۵.۱ کاناله سروکار دارید که فوق‌العاده است. در حالی که این محصول کیفیت مناسبی دارد، از طراحی خاصی بهره نمی‌برد. با محصولی سروکار دارید که ظاهر آن مانند سایر ساندبارهای موجود در بازار می‌ماند. بیشترین قیمت‌های این محصول از پلاستیک ساخته شده‌اند که چنین چیزی را روی دیگر محصولات بازار هم مشاهده می‌کنید.

روی سطح بالایی ساندبار دکمه‌هایی را مشاهده می‌کنید که شامل دکمه پاور، دکمه تنظیم صدا و دکمه مربوط به ورودی دستگاه می‌شود. در اطراف دیگر این محصول هم ورودی‌های مختلف از جمله ورودی HDMI، پورت USB، AUX و پورت اپتیکال مشاهده می‌کنید.

ارتقا این ساندبار به ۵۸ میلی‌متر می‌رسد و به همین دلیل خیلی راحت زیر تلویزیون شما قرار می‌گیرد. در بسته‌بندی این محصول هم هر چیزی که برای راه اندازی نیاز خواهید داشت را در اختیار دارید. طول ساندبار JBL Bar 5.1 Channel Soundbar به ۱۱۴۸ میلی‌متر می‌رسد. ساب ووفر عرضه شده به همراه این ساندبار هم در ابعاد ۴۴۰ در ۳۰۵ در ۳۰۵ میلی‌متر ساخته شده و شما یک جعبه مشکی رنگ را مشاهده خواهید کرد.

باید بگوییم که این ساندبار جی بی ال به شکل بی سیم به هم متصل می‌شود و راه اندازی آن هم بسیار ساده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این ساندبار برای علاقه مندان به فیلم گزینه مناسبی خواهد بود. صدایی که این محصول تولید می‌کند، به راحتی فضای خانه را پر می‌کند. البته نقطه ضعف‌هایی که دارد که این نقطه ضعف بیشتر مربوط به صداهای مید می‌شود که کمی ضعیف به گوش می‌رسند. با این حال صدای کلی این محصول شفاف، زیاد و باکیفیت است و برای گوش دادن به موسیقی هم جذاب خواهد بود.

نقاط مثبت:

  • ارتباط بی‌سیم فوق‌العاده
  • حجم صدای عالی که فضای خانه را به راحتی پر می‌کنند

نقاط منفی:

  • تنها دو تنظیمات برای EQ وجود دارد
  • از دالبی اتموس پشتیبانی نمی‌کند

 

سرگرمی هایی که با ساندبار بیشتر می‌چسبد:
فیلم کمدی ایرانی

 

بهترین ساندبار ال جی

ال جی از جمله شرکت‌هایی بوده که بهترین نوع ساندبار را راهی بازار می‌کرده و هنوز هم محصولات خوبی راهی بازار می‌کند. ساندبار ال جی مدل Eclair QP5 را می‌توانیم به عنوان بهترین ساندبار ال جی نام ببریم. این ساخته ال جی نه تنها ظاهر جذاب و منحصر به فردی دارد، بلکه خیلی سریع نظر خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. ساندبار Eclair QP5 شرکت ال جی از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که امکانات خوبی دارد و از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است.

این ساخته ال جی فضای بسیار کمی به خود اختصاص می‌دهد. این فضای کم باعث نشده که کیفیت صدای این محصول کاهش پیدا کند. این ساندبار از استاندارد دالبی اتموس برخوردار است و هدف آن این است که تجربه صوتی خوبی به همراه بیاورد. از جمله ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توانیم به پشتیبانی از eARC  و 4K HDR اشاره کنیم. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص ال جی هم می‌توانید به تنظیمات متعددی دسترسی پیدا کنید. اگر می‌خواهید در زمان تماشای فیلم تنظیمات ساندبار را تغییر دهید، می‌توانید این کار را با اپلیکیشن انجام دهید. در پشت این ساندبار خروجی HDMI، eARC، ورودی اپتیکال و پورت USB را مشاهده می‌کنید. سه چراغ LED هم روی این ساندبار ال جی دیده می‌شوند که وضعیت ساندبار را نشان خواهند داد.

این ساندبار ال جی از درایورهای ۵ سانتی متری راهی بازار شده که در سمت چپ و راست قرار گرفته‌اند. این درایورها در زاویه ۴۵ درجه قرار گرفته‌اند تا بتوانند صدا را به خوبی در فضای خانه پخش کنند. تجربه تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی با این ساندبار شما را راضی خواهد کرد. می‌توانیم بگوییم که این محصول برای تماشای فیلم و سریال و گوش دادن به موسیقی و حتی بازی کردن مناسب خواهد بود.

ساندبار ال جی Eclair QP5 یک محصول جمع و جور و نسبتا زیبا و منحصر به فرد در مقایسه با دیگر محصولات بازار به حساب می‌آید. ابعاد این محصول باعث شده که بتوانید آن را به راحتی زیر تلویزیون قرار دهید.

نقاط مثبت:

  • طراحی جمع و جور و زیبا
  • پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس
  • پشتیبانی از eARC و 4K

نقاط منفی:

  • به شبکه متصل نمی‌شود
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/5-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2/
ads
ads