داغ ترین ها :
لوازم جانبی a32 که باید حتما بخرید

لوازم جانبی a32 که باید حتما بخرید

اولین کاری که پس از خرید گوشی موبایل انجام می‌دهید چیست؟ احتمالا نصب گلس برای صفحه نمایش در ابتدای فهرست شما است. آیا گلس به تنهایی می‌تواند امنیت گوشی موبایل را تضمین کند؟ چه لوازم دیگری باید به این لیست اضافه کنید؟ در ادامه فهرستی از لوازم جانبی گوشی سامسونگ a32 4g را به شما معرفی می‌کنیم و توضیح خواهیم داد که هر کدام از این‌ها چه کمکی به سلامت گوشی می‌کنند.

 

مشاهده لوازم جانبی های موجود در سایت تکنولایف: لوازم جانبی موبایل

 

برخی از لوازم جانبی گوشی موبایل جزو ضروری‌ترین ابزارهایی هستند که حتما باید همراه با گوشی تهیه کنید. لوازم جانبی a32 مثل گلس و قاب گوشی بیشتر برای حفظ امنیت گوشی و جلوگیری از صدمات احتمالی به بدنه دستگاه استفاده می‌شوند و محافظت از گوشی بر عهده این لوازم جانبی است. تنوع قاب‌های موجود برای این گوشی به قدری زیاد است که دیگر به کاور محافظ به چشم یک سپر امن نگاه نمی‌کنید و مطمئنا شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارند گوشی موبایل خود را به ظاهر دلخواهشان تغییر بدهند. همه این‌ها به کمک تنوع گسترده‌ای که برای قاب و کاور گوشی وجود دارد امکان‌پذیر است، می‌توانید رنگ و طرح موردنظرتان را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب مهم‌ترین لوازم جانبی a32 4g را معرفی می‌کنیم.

گلس A32 4g

گلس‌ها انواع مختلفی دارند اما همگی یک کار مشابه را انجام می‌دهند و آن هم محافظت از صفحه گوشی در برابر ضربه و آسیب‌هایی است که در طول استفاده از گوشی، نمایشگر آن را تهدید می‌کند. گلس در لغت به معنای شیشه‌ است و محافظ صفحه‌ای که در نام آن‌ها کلمه گلس استفاده شده مطمئنا از متریال شیشه‌ای ساخته شده‌اند. گلس a32 با انواع مختلفی در بازار یافت می‌شود و همانطور که گفتیم همه این گلس‌ها یک کار مشابه را انجام می‌دهند، آنچه این گلس‌ها را از هم متمایز می‌کند به پارامتر‌هایی مثل کیفیت ساخت، میزان ضربه‌گیری، چندلایه بودن گلس، شفافیت و حتی ضخامت آن‌ها مربوط می‌شود. ایمنی بالا، ضخامت پایین، شفافیت و عدم لکه‌پذیری مهم‌ترین مشخصات یک گلس محافظ صفحه خوب به شمار می‌روند.

لازم است به این مورد هم اشاره کنیم که برخی دیگر از انواع محافظ صفحه گلکسی A32 از متریال شیشه‌ ساخته نشده‌اند و حالت پلاستیکی دارند، این نوع از محافظ صفحه، نمایشگر را تا حدی در برابر ضربه مقاوم می‌کند اما به هیچ عنوان به اندازه گلس موثر نخواهد بود. انواع محافظ صفحه a32 حالت منعطف دارند

برندها و مدل‌های گلس گوشی گلکسی A32

برخی از انواع گلس a32 با قیمت بسیار پایین در بازار موجود هستند و تنها مزیت‌شان حفاظت از صفحه گوشی است، از این گلس‌ها با عنوان گلس‌های برند متفرقه نام برده می‌شود. برندهای نیلکین و Super D جزو معتبرترین برندهای فعال در زمینه تولید گلس برای صفحه نمایش گوشی محسوب می‌شوند و می‌توان گفت جزو بهترین‌های این حوزه تلقی می‌شوند.

 

گلس های مناسب برای گوشی A32 سامسونگ

 

قاب گوشی a32 4g

گلس به تنهایی ایمنی و سلامت گوشی موبایل‌تان را تضمین نمی‌کند و صرفا صفحه نمایش گوشی را از آسیب حفظ می‌کند. برای اینکه بتوانید امنیت بدنه گوشی را هم زیاد کنید لازم است از انواع قاب a32 4g استفاده کنید.

قاب a32 مدل‌های متعددی دارد و این قاب‌ها با هر نوع و هر قیمتی که باشند قادرند بدنه گوشی موبایل‌تان را از صدمات احتمالی حفظ کنند.

انواع قاب a32 4g

قاب منعطف

این قاب‌ها حالت انعطاف‌پذیر دارند و انواع قاب سیلیکونی و کاورهای ژله‌ای از این دسته هستند. قاب‌های سیلیکونی خود به انواع مختلفی در بازار یافت می‌شوند و انواع این قاب‌ها شامل قاب سیلیکونی ساده و قاب سیلیکونی مجهز به محافظ لنز دوربین هستند.

قاب ضدضربه

عموما قاب‌های ضدضربه از پلاستیک سخت و غیرمنعطف هستند و نمی‌توانید آن‌ها را خم و یا تا کنید. قاب‌های ضدضربه معمولا طراحی سفت و سختی دارند و از ظاهرشان معلوم است که با قاب‌های معمولی متفاوتند.

قاب شیشه‌ای

همانطور که از نامش پیداست از شیشه ساخته شده و معمولا با برخورد به اجسام سخت می‌شکند، بیشتر جنبه ظاهری دارد اما از بدنه گوشی هم محافظت می‌کند اما میزان محافظت این نوع از قاب چندان مورد قبول نیست

 

قاب های مناسب برای گوشی A32 سامسونگ

 

محافظ لنز دوربین گوشی A32

یکی دیگر از اکسسوری‌های مهم A32 4G محافظ لنز دوربین آن است. انواع محافظ لنز دوربین گوشی به مدل‌های شیشه‌ای، پلاستیکی (منعطف) و بامپرهای دور لنز دوربین تقسیم‌بندی می‌شوند. با انتخاب هرکدام از این محافظ‌ها می‌توانید دوربین گوشی موبایل‌تان را از هر نوع آسیبی حفظ کنید و از خط و خش گرفتن لنز دوربین جلوگیری نمایید.

معرفی لوازم جانبی A32 4G

در ادامه قصد داریم برخی از مدل‌های اکسسوری A32 را که از مشخصات خوبی برخوردارند معرفی کنیم.

قاب سیلیکونی با محافظ لنز دوربین

قاب‌های سیلیکونی جزو محبوب‌ترین‌ها در دسته لوازم جانبی هستند، علت آن هم تنوع رنگ بالا و البته مقاومت خوب این مدل‌ها در برابر ضربه است. مدل‌های جدیدتر قاب سیلیکونی طراحی متفاوتی دارند و علاوه بر قسمت پشتی و لبه‌ها از لنز دوربین هم محافظت می‌کند. وقتی این کاور را روی گوشی نصب می‌کنید متوجه خواهید شد که دور تا دور دوربین با یک لایه پوشش داده می‌شود و با برجستگی موجود در این قسمت از انتقال مستقیم ضربه به لنزهای دوربین جلوگیری می‌شود.

قاب a32 4g - سیلیکونی با محافظ لنز دوربین

قاب سیلیکونی A32 4G با محافظ لنز دوربین

قاب مدل نیو اسکین

کاور طرح نیو اسکین نیز یکی دیگر از مدل‌های مقاوم قاب A13‌ محسوب می‌شود. قسمت پشت این قاب از طلق شفاف ساخته شده است و بامپر دور گوشی سیلیکونی و مقاوم برابر ضربه است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از قاب و کاور استفاده نکنند. دلیل آن هم افزایش حجم گوشی و تغییر ظاهر آن است. لازم است بگوییم از آنجایی که کاور نیو اسکین طرحی شفاف دارد، ظاهر اصلی گوشی را چندان تغییر نمی‌دهد و علاوه بر این ضخامت نسبتا کمی هم دارد.

قاب گوشی a32 4g - نیو اسکین

قاب گوشی Galaxy A32 4G نیو اسیکن

محافظ صفحه گلس مدل بوف 5D

ضخامت کم، شفاف و ضربه‌گیر بودن فاکتورهای اصلی یک محافظ صفحه خوب هستند؛ گلس بوف A32 تمامی این مشخصات را دارد. این گلس تمام صفحه است یعنی صفحه نمایش گوشی را به صورت کامل پوشش می‌دهد، نازک است و اختلالی در عملکرد لمس نمایشگر ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این جذب اثر انگشت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

لوازم جانبی سامسونگ a32 - گلس بوف 5D

گلس بوف 5D مناسب گلکسی A32 4G

محافظ صفحه گلس مدل Super D

اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای محافظ صفحه پرداخت کنید، این گلس انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. گلس Super D هم به صورت تمام صفحه، نمایشگر را به جز لنز دوربین سلفی تحت پوشش قرار می‌دهد و ضربه‌گیری مناسبی دارد.

لوازم جانبی a32 - گلس Super D

گلس Super D مناسب گلکسی A32 4G

سوالات متداول

ضروری‌ترین لوازم جانبی a32 4g شامل چه مواردی است؟ محافظ صفحه، قاب و محافظ لنز دوربین مهم‌ترین اکسسوری این گوشی محسوب می‌شوند.

بهترین گلس A32 4G‌ کدام است؟ در حال حاضر بهترین گلس موجود برای این گلس در بازار ایران مدل بوف 5D و مدل‌های گلس برند نیلکین هستند.

جمع‌بندی

هرچقدر هم که فرد محتاطی باشید و توجه ویژه‌ای نسبت به سلامت گوشی موبایل‌تان داشته باشید، احتمال صدمه دیدن دستگاه هوشمند شما وجود دارد و تنها با یک بار سر خوردن و افتادن گوشی از دست‌تان ممکن است هزینه‌های بالایی را برای تعمیر آن متحمل شوید. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتر است خرید لوازم جانبی سامسونگ a32 را به فهرست لوازم ضروری‌تان اضافه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/accessories-compatible-with-samsung-galaxy-a32/
ads
ads