داغ ترین ها :
بررسی و معرفی اپل ایرپاد مکس

بررسی و معرفی اپل ایرپاد مکس

در رویداد اخیر اپل، این کمپانی از یک محصول جدید رونمایی کرد که سورپرایز بزرگی برای علاقه‌مندان و کاربران این حوزه به حساب می‌آمد. ایرپاد این بار با طراحی کاملاً متفاوت از سایر محصولات اپل ظاهر شد که علاوه برداشتن ساختاری جدید از مشخصات فنی فوق‌العاده‌تری بهره گرفته است. در واقع کمپانی اپل با عرضه ایرپاد مکس، سعی کرده تا قدرت خود را در طراحی و ساخت یک محصول صوتی به رخ همگان بکشد. ایرپاد جدید اپل نسبت به مدل‌های پیشین با تغییرات بسیاری همراه بوده که آن را به یک هدست حرفه‌ای تبدیل کرده است. ایرپاد مکس تجربه شنیدن صدایی همه جانبه و بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌آورد، شما را در اعماق موسیقی غوطه‌ور می‌کند و تجربه شنیداری فوق‌العاده‌‌ای برای‌تان به ارمغان می‌آورد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی ایرپاد مکس می‌پردازیم تا ببینیم چه امکانات و ویژگی‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

 

نیازهای گیمرهای حرفه ای را نیز در مقاله زیر بررسی کرده ایم

بهترین هدست های گیمینگ

اپل ایرپاد مکس

طراحی

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، ایرپاد مکس با ظاهری کاملاً متفاوت از سایر ایرپاد های اپل رونمایی شد، درواقع اپل همچون محصولات دیگر خود در طراحی ایرپاد مکس نیز مانور ویژه‌ای داده است و سعی کرده تا محصول جدید خود را به صورت یک هدست کاملاً حرفه‌ای در بازار عرضه کند که حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. بالشتک‌های ویژه استفاده شده در ایرپاد مکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌خوبی روی گوش شما قرار می‌گیرد و محیطی کاملاً آکوستیک را برای شما فراهم می‌آورد. متریال درجه 1 به کار گرفته شده در ساخت این بالشتک‌‌ها و طراحی خاص آن سبب شده تا علاوه بر ایجاد احساس خوشایند، این هدفون بتواند به‌راحتی بر روی گوش افراد مختلف فیکس شود بدون آن‌که کوچک‌ترین اذیتی به همراه داشته باشد. همچنین اپل از یک‌لایه بافتنی در روکش بالایی این بالشتک‌ها استفاده کرده است تا با عبور دادن جریان هوا از ایجاد حس ناخوشایند در استفاده‌های طولانی‌مدت از این هدفون جلوگیری کند. قسمت بالایی اپل ایرپاد مکس نیز به صورت مشبکی می‌باشد و جریان هوا را از خود عبور می‌دهد و هیچ فشاری را به سر شما وارد نمی‌کند. با وجود وزن 385 گرمی هدفون اپل، شما به هنگام استفاده از آن کوچک‌ترین وزنی را احساس نخواهید کرد و به لطف بالشتک‌هایی که در اطراف گوش قرار می‌گیرد فشاری ناشی از وزن این هدفون بر روی گوش شما ایجاد نخواهد شد. بازوهای تلسکوپی و انعطاف‌پذیر ایرپاد مکس به شما این امکان را می‌دهد تا آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که به خوبی روی سر شما قرار بگیرد؛ همچنین شما می‌تواند هر یک از گوشی‌ها را به صورت مستقل بچرخانید. در قسمت کناری ایرپاد مکس یک Digital Crown قرار گرفته است که این به شما این امکان می‌دهد تا میزان بلندی صدا را کنترل کنید، موسیقی‌ها را اسکیپ کنید، پخش صدا را متوقف کنید و یا به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید. با استفاده از دکمه چرخان دیجیتال کرون شما می‌توانید دستیار صوتی Siri را نیز فعال کنید. کمپانی اپل محصول جدید خود را در 5 رنگ مشکی، خاکستری، صورتی، سبز و آبی عرضه کرده است تا بتواند توجه افراد مختلف با هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند.

ایرپادز مکس

کیفیت صدا

به کارگیری درایورهای 40 میلی‌متری ساخته شده توسط اپل در ساختار ایرپاد مکس سبب شده تا این هدفون صدایی قدرتمند و با وضوح بالا همراه با بیس عمیق را به شما ارائه دهد. درایورهای شخصی‌سازی شده توسط اپل به‌گونه‌ای صداها را از هم تفکیک می‌کند که می‌تواند تک‌تک نت‌های یک موسیقی در حال پخش را به گوش شما برساند. استفاده از تراشه H1 در ساختار ایرپاد مکس سبب شده تا پردازش‌های انجام‌گرفته شده برای پخش یک محتوا صوتی به اوج خود برسد. درواقع تجهیز شدن هدفون اپل به چیپست H1 باعث شده تا اپل ایرپاد مکس بتواند در مجموع، بیش از 9 میلیارد عملیات را در هر ثانیه پردازش کند و صدا را با استفاده از بهترین اکولایزر موجود به گوش شما برساند. به لطف طراحی بی‌عیب‌ونقص اپل و استفاده از مگنت‌های نئودیمیومی در ساخت درایورهای 40 میلی‌متری، محتوا صوتی در حال پخش از ایرپاد مکس می‌تواند اعوجاجی کمتر از 1 درصد داشته باشد. همچنین تراشه H1 اپل این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از اکولایزرهای مختلف، سیستم نویز کنسلینگ و حالت Transparency بتوانید آن را شخصی‌سازی کنید. اپل برای مجهز کردن ایرپاد مکس به قابلیت نویز کنسلینگ، از 6 میکروفون خارجی استفاده کرده است. این میکروفون‌ها صداهای خارجی را می‌گیرند و در واکنش به آن صدایی تولید می‌کنند تا گوش شما آن صدا را نشنود. در واقع بهره‌گیری از این قابلیت سبب شده تا صدایی خالص و باکیفیت به گوش شما برسد. علاوه بر این اپل از 2 میکروفون داخلی نیز برای تحلیل صداهای وارده بر گوش استفاده کرده است. تجهیز شدن ایرپاد مکس به میکروفون‌هایی با قابلیت Beamforming سبب شده تا این هدفون به همگام برقراری تماس عملکرد مناسبی داشته باشد. با فعال‌کردن حالت ترنسپرنسی شما این امکان را خواهید داشت تا علاوه بر موسیقی که به آن گوش می‌دهید، صداهای محیط اطراف خود را نیز بشنوید و هم‌زمان با محیط اطراف خود نیز در تعامل باشید. تعبیه ژیروسکوپ و شتاب‌سنج در بدنه ایرپاد مکس این امکان را فراهم آورده است تا کوچک‌ترین حرکات سر شما را ردیابی کند و صدای فضایی را به طور دقیق‌تر شناسایی و شبیه‌سازی کند.

هدست اپل

باتری

به لطف باتری قدرتمند به کار گرفته شده در ساختار ایرپاد مکس، این هدفون می‌تواند با فعال بودن حالت نویز کنسلینگ و Transparency تا 20 ساعت شارژدهی داشته باشد. از ویژگی‌های برجسته ایرپاد مکس می‌توان به پشتیبانی آن از شارژ سریع اشاره کرد که می‌تواند تنها با 5 دقیقه شارژ تا 1.5 ساعت شارژدهی داشته باشد. جالب است بدانید با قراردادن ایرپاد مکس درون کیس شارژ، این هدفون در حالت Ultra Low Power قرار می‌گیرد و سبب می‌شود تا ایرپاد مکس شارژدهی بیشتری داشته باشد.

اپل ایرپاد مکس

اتصال به iOS

برای اتصال دستگاه‌هایی نظیر آیفون، آیپد، مک و سایر دستگاه‌های اپل به ایرپاد مکس، کافی است آنها را نزدیک یکدیگر قرار دهید تا صفحه Connect بر روی آیفون یا آیپد شما به نمایش در بیاید. با لمس گزینه Connect ایرپاد مکس به دستگاه شما متصل می‌شود و شما می‌توانید به کمک آن موسیقی موردعلاقه خود را بشنوید و یا به تماشا فیلم بپردازید. از دیگر ویژگی‌هایی که سیستم‌عامل iOS در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به اتصال هم‌زمان ایرپاد مکس و ایرپاد پرو به یک دستگاه اشاره کرد. به لطف این ویژگی شما می‌توانید صدا را از 2 هدفون به صورت هم‌زمان بشنوید.

AirPod Max

جمع‌بندی

ایرپاد مکس محصولی جدید از اپل است و عضوی تازه در خانواده ایرپادها به حساب می‌آید که به‌تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که تا کنون محصولات صوتی و هدفون‌های بی‌سیم اپل از آن بهره گرفته بودند مجهز شده است. امکان اتصال به iPhone، iPad، Mac ، Apple TV و سوئیچ بین آن‌ها در کنار بهره‌مندی از دستیار صوتی، ایرپاد مکس را به یکی از بهترین محصولات صوتی اپل تبدیل کرده است که می‌تواند توجه علاقه‌مندان این برند را به خود جلب کند؛ بنابراین اگر نیاز به کیفیت بالایی برای شنیدن محتوا صوتی دارید توصیه می‌کنیم حتماً محصول جدید اپل را در لیست خرید خود قرار دهید.

هدست اپل ایرپاد مکس

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/airpods-max-review/
ads
ads