داغ ترین ها :
گوشی های سونی اکسپریا XZ2 و Compact، اندروید 9.0 Pie را دریافت کردند

گوشی های سونی اکسپریا XZ2 و Compact، اندروید 9.0 Pie را دریافت کردند

مدت زمان زیادی از معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید 9.0 Pie می گذرد اما گوشی های هوشمند زیادی از کمپانی های مختلف هستند که در حسرت این سیستم عامل به کار خود ادامه می دهند. اما کمپانی هایی نظیر سونی و نوکیا، به سرعت آپدیت های مربوط به این سیستم عامل را برای محصولات خود منتشر می کنند.

امروز کمپانی سونی آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای پرچمدار سابق خود یعنی گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 منتشر کرده است. آپدیت مربوطه شماره ساخت این گوشی را از <bdi>51.1.A.11.51</bdi> به <bdi>52.0.A.3.27</bdi> ارتقاء می دهد. البته لازم به ذکر است که این آپدیت علاوه بر بروزرسانی سیستم عامل گوشی، پچ امنیتی ماه اکتبر را نیز به همراه دارد.

رابط کاربری دوربین xz2 بعد از آپدیت اندروید p

به گفته سونی این آپدیت برای گوشی اکسپریا XZ2 Compact نیز منتشر شده و علاوه بر موارد فوق، ویژگی جدیدی را نیز به بخش دوربین این دو گوشی اضافه می کند. حجم این آپدیت 1059 مگابایت بوده و به صورت OTA در دسترس کاربران این گوشی قرار دارد. با انتشار آپدیت اندروید 9.0 Pie برای اکسپریا XZ2، این امیدواری وجود دارد که سونی گوشی های دیگر خود را به این سیستم عامل جدید، تجهیز کند. خرید گوشی موبایل را فقط از سایت معتبر تکنولایف انجام دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/android-pie-rolling-for-xperia-xz2-and-xz2-compact/
ads
ads