داغ ترین ها :
تاریخ انتشار آپدیت اندروید 9.0 برای تعدادی از گوشی های سونی مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت اندروید 9.0 برای تعدادی از گوشی های سونی مشخص شد

کمپانی سونی همواره از نظر پشتیبانی محصولات بهترین عملکرد را ارائه می دهد و تا مدت زمان زیادی پچ های امنیتی متعددی را برای محصولات خود منتشر می کند. اما وقتی نام انتشار آپدیت سیستم عامل به زبان می آید، به جرات می توان گفت که این کمپانی بهترین عملکرد را در بین تمامی کمپانی ها داشته و زود تر از هر برند دیگری، آپدیت های مربوطه را برای گوشی های خود منتشر می کند.

دوربین گوشی سونی

مدتی پیش سیستم عامل جدید اندروید یعنی اندروید 9.0 Pie به صورت رسمی معرفی شد و این کمپانی با سرعت هر چه تمام تر نسخه آپدیت را برای دو گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 Compact منتشر کرد. اما حالا خبر می رسد که تعدادی دیگر از گوشی های هوشمند این کمپانی آپدیت جدید را زود تر از زمان انتظار دریافت خواهند کرد.

ویدئوهای مورد نظر خود را به راحتی از یوتیوب دانلود کنید: دانلود از یوتیوب

دو مدل از گوشی های Premium یعنی اکسپریا XZ2 Premium و اکسپریا XZ Premium به همراه گوشی های اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 Compact آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. اما این پایان کار نبوده و سه گوشی نیز از خانواده A سونی آپدیت جدید را دریافت می کنند. مدل اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا XA2 Plus گوشی های میان رده این کمپانی هستند که آپدیت جدید را دریافت می کنند.

گوشی سونی

گوشی های پرچمدار این کمپانی به جز گوشی هوشمند XZ2 Premium که در تاریخ 7 نوامبر آپدیت خود را دریافت می کند، در تاریخ 26 به اندروید 9.0 Pie مجهز خواهند شد. اما گوشی های میان رده این کمپانی آپدیت های مذکور را در تاریخ 4 مارس سال 2019 دریافت خواهند کرد. سونی با انتشار آپدیت جدید برای گوشی های مذکور بار دیگر ثابت کرد که تعهد بالایی نسبت به گوشی های هوشمند خود دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/android-pie-updates-sony-xperia-xz-premium-xperia-xz1-xz1-compact-xz2-premium/
ads
ads