داغ ترین ها :
پشتیبانی Android TV از سرویس Google Stadia از 23 ژوئن

پشتیبانی Android TV از سرویس Google Stadia از 23 ژوئن

سرویس گوگل استدیا Google Stadia یا همان استریم بازی مبتنی بر فضای ابری است و شرکت گوگل این سرویس را تحت عنوان یک گزینه بهتر برای کنسول به بازار عرضه می‌کند، زیرا در هر صفحه نمایشی قابل پخش است. بنابراین بازی‌ها را می‌توان در تمامی تلفن‌های توسعه یافته Android بازی کرد و مرورگر Chrome نیز به شما امکان می‌دهد تا یک بازی را استریم کنید. از این رو اگر تمایل داشتید روی کاناپه بازی کنید، تنها راهی که می‌توانید این کار انجام دهید استفاده از Chromecast Ultra 4K است.

شایان ذکر است وبلاگ Google Stadia اخباری منتشر کرد مبنی بر اینکه سرویس پخش بازی در جدیدترین دستگاه Chromecast Google نظیر Chromecast با Google TV در دسترس خواهد بود. علاوه بر آن، Stadia در انواع دستگاه‌های Android TV نیز سازگار خواهد بود. در اینجا لیست دستگاه‌هایی که از 23 ژوئن از Stadia پشتیبانی می‌کنند را برای‌تان شرح داده‌ایم:

  • Chromecast با Google TV
  • تلویزیون‌های هوشمند Hisense® Android (U7G, U8G, U9G)
  • تلویزیون Nvidia® Shield
  • Nvidia® Shield TV Pro
  • دستگاه‌های استریم Onn ™ FHD و UHD
  • تلویزیون‌های اندروید سری Philips® 8215، 8505 و OLED 935/805
  • Xiaomi® MIBOX3 و MIBOX4

اگر دستگاه Android TV شما در این لیست نیست، می‌توانید ورژن آزمایشی Stadia را مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که کاربران می‌توانند برنامه Stadia را در Play Store جست‌وجو کنند و پس از نصب و اعلام رضایت، آن را راه‌اندازی و سپس اجرا نمایند. از آن‌جایی که این سرویس هنوز در حال توسعه است، هیچ‌گونه ضمانتی برای ثبات و پشتیبانی از دستگاه‌های پشتیبانی نشده ندارد.

البته ناگفته نماند که طی هفته‌های آینده سخت افزارهای بیشتری به لیست سخت افزارهای پشتیبانی شده اضافه می‌شوند و شما می‌توانید از یک کنترلر Stadia یا یک کنترل بلوتوثی سازگار با Android TV استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/android-tv-supports-google-stadia-from-june-23/
ads
ads