داغ ترین ها :
نسخه آزمایشی اندروید 9.0 برای گوشی نوکیا 6.1 پلاس منتشر شد

نسخه آزمایشی اندروید 9.0 برای گوشی نوکیا 6.1 پلاس منتشر شد

پشتیبانی نرم افزاری از گوشی بعد از معرفی و عرضه، یکی از آپشن های مهمی است که بین کمپانی ها تفاوت ایجاد می کند. کمپانی هایی نظیر نوکیا و سونی در این زمینه به خوبی عمل کرده و به سرعت نسخه های جدید اندروید و پچ های امنیتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اما کمپانی هایی نظیر سامسونگ زمان بیشتری را صرف ایجاد تغییرات در نسخه های اندروید کرده و دیر تر از بقیه کمپانی ها نسخه های جدید را برای گوشی های خود منتشر می کنند.

گوشی نوکیا 6.1 پلاس

اما امروز مدیر اجرایی بخش محصولات نوکیا آقای جوهو سارویکاس در قالب یک توئیت اعلام کرد که نسخه آزمایشی اندروید 9.0 Pie برای گوشی هوشمند نوکیا 6.1 پلاس منتشر شده است و کاربران این گوشی Nokia می توانند این بروزرسانی را انجام دهند.

نوکیا 6/1 پلاس

کاربرانی که قصد انجام آپدیت را دارند باید به سایت Nokia Beta Labs مراجعه کرده و از آن جا گوشی خود را آپدیت کنند. البته این را باید در نظر داشته باشید که چون این نسخه به صورت آزمایشی است، امکان دارد ایراداتی داشته باشد که در نسخه های بعدی به صورت کامل رفع می شوند. با این رویه به نظر می رسد تا مدتی دیگر نسخه نهایی اندروید 9.0 Pie برای این گوشی منتشر شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/android_9_pie_beta_is_now_out_for_the_nokia_61_plus/
ads
ads