داغ ترین ها :

Watch OS 10 برای اپل واچ معرفی شد

اپل در جریان مراسم WWDC 2023 از WatchOS 10 رونمایی کرد. نسل بعدی سیستم‌ عامل ساعت‌های هوشمند اپل ویژگی‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم عامل هم اکنون در اختیار توسعه‌دهندگان مختلف قرار گرفته است و نسخه آزمایشی عمومی آن هم ماه آینده منتشر می‌شود. این سیستم عامل در پاییز امسال راهی بازار می‌شود.

 

تکنولایف به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ساعت امکان خرید Apple Watch را برای شما فراهم کرده است: قیمت اپل واچ

استفاده بهینه‌تر برنامه‌ها از کل نمایشگر

طبق گفته اپل ظاهر بسیاری از برنامه‌های اپل واچ تغییر کرده‌اند و این تغییر به‌گونه‌ای بوده است که از تمام فضای پنل بهتر استفاده شود و شما راحت‌تر بتوانید گزینه‌های موجود را انتخاب کنید.

بازگشت ویجت‌ها به واچ او اس ۱۰

 

در واچ او اس ۱۰ با بازگشت ویجت‌ها مواجه می‌شوید. در این سیستم عامل می‌توانید با استفاده از Digital Crown بین ویجت‌ها حرکت کنید و راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید و اطلاعات مختلف را مشاهده کنید. اپل این قابلیت را Smart Stack نامیده است و این ویژگی ارتباط شما با ساعت‌های هوشمند شرکت اپل را تغییر می‌دهد. شما همچنین در watchOS 10‌ با فشردن دکمه کناری در هر برنامه‌ای می‌توانید به راحتی به کنترل سنتر دسترسی داشته باشید. در واقع اپل تلاش کرده تا نحوه ارتباط شما با اپل واچ را ساده‌تر کند.

Smart Stack در watchOS 10

واچ فیس‌های جدید

 

با معرفی هر نسخه از سیستم عامل watchOS طبق انتظار واچ فیس‌های جدیدی نیز با آن معرفی می‌شود و شما می‌توانید ظاهر ساعت خود را تغییر داده و به آن تنوع بیشتری ببخشید.

قابلیت Hiking

اگر به هایکینگ علاقه دارید باید به شما بگوییم که در نسخه جدید سیستم عامل شرکت اپل برای ساعت‌ها ویژگی‌های جذابی قرار داده شده است. برنامه قطب‌نما حالا می‌تواند به شما دیدی سه بعدی از مسیر پیش رو بدهد و نقشه Topographic به شما این امکان را می‌دهد تا با محیط اطراف خود بیشتر آشنا شوید.

سلامت کاربر مهمتر از همیشه

در واچ او اس ۱۰ با ویژگی‌های سلامتی بهتری هم مواجه می شوید. در Watch OS 10 با ویژگی‌های سلامتی روحی و روانی بیشتری مواجه میشوید. شما می‌توانید حالت‌های روحی خودتان را به ساعت اعلام کنید. واچ OS 10 هم اکنون به ویژگی‌های ورزشی بیشتر اهمیت می‌دهد. کوهنوردان می‌توانند اطلاعات مورد نظر خودشان را مستقیم از روی ساعت مشاهده کنند. این سیستم عامل نقشه سه بعدی را پیش روی کاربرا نشان می‌دهد و مسیر را مشخص می کند.

سلامت روحی در WATCHOS 10

 

در iOS 17 مشاهده می‌کنید که ویژگی Vision به قسمت Health اضافه شده است. هم اکنون اپل واچ می‌توانید مدت زمانی که در طول روز با اپل واچ کار کرده‌اید را به شما نشان دهد. حتی می‌توانید مدت زمانی که شما از صفحه نمای فاصله گرفته‌اید را هم نشان دهد. هر دو ویژگی اطلاعات روحی و ویژن به صورت رمزگزاری شده خواهند بود.

 

راهنمای استفاده از جسچرهای حرکتی در ساعت اپل:
آموزش استفاده از assistive touch در اپل واچ

 

watchOS 10 برای کدام ساعت‌ها عرضه می‌شود؟

اگر ساعت‌های زیر را دارید watchOS 10 برای شما عرضه خواهد شد.

  • اپل واچ سری 4
  • اپل واچ سری 5
  • اپل واچ سری 6
  • اپل واچ سری 7
  • اپل واچ سری 8
  • اپل واچ اولترا
  • اپل واچ SE نسل یک و دو
  • اپل واچ سری 9

 

سوالات متداول

Watch OS 10 برای چه ساعت‌هایی منتشر می‌شود؟

اپل اعلام کرد که واچ او اس ۱۰ برای اپل واچ سری ۴ به بعد منتشر می‌شود.

Watch OS 10 کی میاد؟

واچ او اس ۱۰ در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه منتشر می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/apple-watch-watchos-10-features/
ads
ads