داغ ترین ها :
Battery Gate: آیفون اصلی  قرار بود نیاز به جایگزینی باتری نداشته باشد!

Battery Gate: آیفون اصلی قرار بود نیاز به جایگزینی باتری نداشته باشد!

اپل رسما یک نامه ی عذرخواهی در مورد رسوایی باتری و هم چنین کاهش سرعت گوشی ها در هنگام روشن شدن که در چند هفته اخیر مورد بحث قرار گرفته، صادر کرده است.این مطلب بسیار جالبی است و شما می توانید به موضوعات مورد نظرتان در پایین صفحه دسترسی پیدا کنید، اما نکته ی بسیار مهمی وجود دارد و ما در مطلب زیر روی آن تأکید خواهیم کرد:

پس از آن که ، این کمپانی در یک صفحه ی جدید اختصاص داده شده به باتری و عملکرد آیفون، گفته است:

اپل هیچ مشکلی ندارد و این کمپانی گفته است که باتری های آیفون “اجزای مصرفی” هستند، مانند بنزین در ماشین. این یک آگاهی مشترک برای اکثر مردم است: باتری ها ظرفیت خود را پس از استفاده، از دست می دهند (اپل ادعا می کند که باتری های آیفون پس از 500 بار شارژ حدود 20 درصد از ظرفیت خود را از دست می دهند). دلیل این که چرا اپل این موضوع را مطرح کرده است، این است که … اپل پیش تر ادعا کرده بود  که اکثر مردم هرگز نیازی به جایگزینی برای باتری آیفون قدیمی خود نخواهند داشت.

گرگ جوزویک، معاون ارشد بازاریابی اپل، در مصاحبه ای با MacWorld در سال 2007 گفت:

“همان طور که بیش تر مشتریان آی پد متوجه شده اند، اکثر کاربران آیفون نیز متوجه خواهند شد که هیچ وقت نیازی به جایگزینی باتری های خود ندارند.”

در آن زمان، Joswiak از تصمیم اپل برای طراحی آیفون اصلی بدون یک باتری قابل شارژ دفاع کرد، که یک تصمیم طراحی مشترک بود. در حالی که Joswiak هرگز ادعا نکرده است که باتری ها همیشه عملکردشان مانند روز اول است، چنین اظهاراتی ایده هایی را ایجاد کرده که باعث می شود باتری های آیفون به سلامت سیستم ایمنی گوشی بیفزایند و نیازی به جایگزینی نداشته باشند. با به روز رسانی نرم افزار iOS 10.2.1 اپل، سلامت باتری را به طور مستقیم به عملکرد گوشی مرتبط می کند، از آنجایی که گوشی های آیفون نسبت به قبل بیش تر در دسترس هستند، باید باتری خود را به دلیل کارکرد کامل ظرفیت، جایگزین کنند. اپل در حال حاضر پیشنهاد جایگزین باتری را برای آیفون 6 و به قیمت 29 دلار کاهش داده است، که از هزینه های اصلی ۷۹ دلار پایین تر است و قول داده است که به روز رسانی جدیدی منتشر کند تا به کاربران در مورد سلامت عمر باتری شان اطلاع رسانی شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/batterygate-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d8%8c-%d8%a7/
ads
ads