داغ ترین ها :
بهترین هارد اکسترنال بازار

بهترین هارد اکسترنال بازار

دنیای امروز بر اساس محتوایی مانند عکس، فیلم و موزیک پیش می‌رود و با مرور زمان کیفیت این نوع محتوا افزایش پیدا می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تا دیگر فضای داخلی گوشی یا لپ تاپ کافی نباشد و ما برای ذخیره دیتاهای مهم و با اهمیت خود به یک فضای ذخیره سازی جداگانه نیاز داشته باشیم. از این رو در ادامه این مطلب به بهترین هارد اکسترنال بازار برای خرید می‌پردازیم.

 

برای اطلاع از موجودی و قیمت هارد اکسترنال می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بهترین هارد اکسترنال

در ادامه تلاش کرده‌ایم تا به انواع هارد اکسترنال در ظرفیت‌های مختلف بپردازیم تا شما بتوانید راحت‌تر به گزینه مورد نظر خود برسید.

هارد اکسترنال seagate Expansion Desktop

بهترین هارد اکسترنال 8 ترابایت

در پی بهترین هارد اکسترنال 8 ترابایت هستید؟ این مدل می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. البته باید در نظر داشته باشید که وزن 1176 گرمی این هارد زیاد است و احتمالا نمی‌توانید آن را دائما به دنبال خود داشته باشید. شما می‌توانید این مدل را تا ظرفیت 20 ترابایت نیز خریداری کنید که ظرفیت بسیار زیادی است و بیشتر برای شرکت‌ها و ذخیره اطلاعات آن‌ها کاربرد دارد و بعید است که کاربری به این حجم از فضا نیاز داشته باشد. این هارد سیگیت با ویندوز، کروم بوک و macOS سازگاری دارد و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات هارد اکسترنال seagate Expansion Desktop
وزن 1176 گرم
ظرفیت 8 ترابایت
سازگاری ویندوز، کروم بوک و macOS
رابط درگاه USB 3.0
مقاومت ندارد

 

بهترین مارک هارد اکسترنال کدام است؟

بهترین برند هارد اکسترنال

 

هارد اکسترنال Adata HD650

بهترین هارد اکسترنال

یکی از بهترین برندهای هارد که می‌توانید در ایران به سراغ آن بروید همین ای دیتا است. هاردهای Adata معمولا به داشتن ظاهر خشن و مقاومت در برابر ضربه مشهور هستند. این مدل نیز دارای ظاهری خشن است و می‌تواند در برابر گرد و غبار مقاومت کند. وزن این هارد 390 گرم است و از رابط USB 3.1 برای اتصال استفاده می‌کند. ظرفیت این هارد برابر با 4 ترابایت است و این یعنی با خیال راحت می‌توانید حجم زیادی از دیتا را به روی آن نگه‌داری کنید. در کنار این موارد امکان استفاده در کنار Xbox One و رمزگذاری 256 بیتی AES باعث شده تا این مدل را بهترین هارد اکسترنال adata با ظرفیت 4 ترابایت بدانیم.

مشخصات هارد اکسترنال Adata HD650
وزن 390 گرم
ظرفیت 4 ترابایت
سازگاری امکان اتصال به کنسول‌های بازی
رابط درگاه USB 3.2 Gen 1
مقاومت در برابر شوک و ضربه

 

هارد اکسترنال ای دیتا HD650 ظرفیت 4 ترابایت

 

هارد اکسترنال Western Digital My Passport

بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت

وسترن دیجیتال یک شرکت آمریکایی و بسیار خوب است که در زمینه تولید هارد دیسک فعالیت گسترده‌ای دارد. نسخه مورد نظر ما دارای 5 ترابایت ظرفیت است و به شما امکان می‌دهد تا خیل عظیمی از دیتا را نگه‌داری کنید. البته این محصول دارای نسخه‌هایی با ظرفیت کمتر نیز هست و مثلا می‌توانید نسخه 2 ترابایتی از آن را خریداری کنید. این هارد 210 گرمی از قابلیت Backup خودکار از طریق نرم افزار بهره می‌برد و این یعنی دیگر هیچ دیتایی از بین نخواهد رفت. ناگفته نماند که هارد My Passport دارای رمزعبور برای امنیت بیشتر است. اگر بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت یا 5 ترابایت را می‌خواهید که قیمت خوب و سرعت مناسبی داشته باشد حتما این مدل را در صدر لیست خرید خود قرار دهید.

مشخصات هارد اکسترنال Western Digital My Passport
وزن 210 گرم
ظرفیت 5 ترابایت
سازگاری ویندوز، macOS و chromeOS
رابط درگاه USB 3.2 Gen 1
مقاومت ندارد

 

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل my passport ظرفیت 5 ترابایت

 

آموزشی: نحوه پارتیشن بندی هارد اکسترنال را یاد بگیرد.

پارتیشن بندی هارد اکسترنال

 

هارد اکسترنال Toshiba Canvio Ready

بهترین هارد اکسترنال 2020

با وجود این که با یک هارد 4 ترابایت مواجه هستیم وزن این محصول برابر با 217.5 گرم است که وزن بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این مدل دارای هد 2.5 اینچی است و از رابط USB 3.2 برای اتصال استفاده می‌کند. به غیر از این نسخه شما می‌توانید این هارد را در ظرفیت‌های 2 و 1 ترابایتی نیز خریداری کنید. این هارد با ویندوز 8، 10 و 11 سازگاری کامل دارد ولی برای اتصال به macOS باید آن را reformat کنید.

مشخصات هارد اکسترنال Toshiba Canvio Ready
وزن 217.5 گرم
ظرفیت 4 ترابایت
سازگاری ویندوز
رابط درگاه USB 3.2 Gen 1
مقاومت ندارد

 

هارد اکسترنال توشیبا مدل canvio ready ظرفیت 4 ترابایت

 

راهنمای جامع حل مشکلات هارد اکسترنال:

مشکلات هارد اکسترنال

 

هارد اکسترنال Toshiba Canvio Gaming

بهترین هارد اکسترنال برای ps4

احتمالا با دیدن نام این هارد برای شما سوال می‌شود که پسوند گیمینگ به چه منظور است و یک هارد اکسترنال از چه نظر می‌تواند مخصوص بازی باشد؟ این هارد توشیبا که در نسخه مورد نظر ما 4 ترابایت ظرفیت و 210 گرم وزن دارد از فرمت exFAT استفاده می‌کند و این یعنی با کنسول بازی سونی و مایکروسافت کاملا سازگار است. همین اتفاق باعث می‌شود این مدل را یکی از بهترین هارد اکسترنال برای ps4 و Xbox One بدانیم. جالب است بدانید که به لطف این فرمت هارد Canvio Gaming با ویندوز و macOS هم سازگاری دارد و با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید.

مشخصات هارد اکسترنال Toshiba Canvio Gaming
وزن 210 گرم
ظرفیت 4 ترابایت
سازگاری ویندوز، کنسول‌های بازی
رابط درگاه USB 3.2 Gen 1
مقاومت ندارد

هارد اکسترنال توشیبا مدل canvio gaming ظرفیت 4 ترابایت

 

بیشتر بخوانید: تفاوت هارد ssd با hdd 

 

هارد اکسترنال Silicon Power Armor A85

بهترین هارد اکسترنال 1 ترابایت ضد ضربه

اولین ویژگی از این هارد که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند ظاهر آن است. این ظاهر عجیب چند دلیل دارد؛ اول این که هارد Armor A85 از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما می‌توانید آن را به طور کامل درون آب قرار دهید و یا در محیط‌های گلی و خاکی آن را همراه داشته باشید. دومین دلیل، برخورداری این محصول از گواهی نظامی MIL-STD 810G برای مقاومت در برابر ضربه و فشار است. همه این موارد و بدنه آلومینیومی باعث شده تا وزن این مدل بسته به میزان حافظه بین 298 تا 364 گرم باشد. این اطلاعات قطعا باعث می‌شود تا این هارد اکسترنال به بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت ضد ضربه تبدیل شود.

این هارد با نسخه‌های مختلف ویندوز، macOS نسخه 10.5 یا جدیدتر و Linux نسخه 2.6 و جدیدتر سازگاری دارد و بدون مشکل می‌توانید از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر ضربه تا ارتفاع 1.22 سانتی‌متری، مقاومت در برابر وزن تا 500 کیلوگرم، حفاظت از اطلاعات و رمزگذاری روی آن‌ها با استفاده از برنامه SP HDD Lock و امکان استفاده در دمای 5 تا 55 درجه سانتی گراد اشاره کرد.

مشخصات هارد اکسترنال Silicon Power Armor A85
وزن حدود 360 گرم
ظرفیت 2 ترابایت
سازگاری ویندوز، macOS نسخه 10.5 یا جدیدتر و Linux نسخه 2.6
رابط درگاه USB 3.0
مقاومت گواهی نظامی MIL-STD 810G، گواهی IP68، فشار تا 500 کیلوگرم

 

هارد اکسترنال سیلیکون پاور 2 ترابایت a85

 

قبل از خرید حتما بخوانید:

راهنمای خرید ssd

 

هارد اکسترنال Western Digital Elements

بهترین هارد اکسترنال 1 ترابایت ضد ضربه

بدون شک یکی از بهترین هارد اکسترنال 1 ترابایت و البته 2 ترابایتی موجود در بازار همین مدل از وسترن دیجیتال است. دلیل این گفته را قیمت مناسب این هارد در کنار امکانات خوب آن می‌دانیم. این محصول دارای نشانگر LED برای نمایش اتصال است و می‌تواند بدون مشکل به ویندوز یا مک متصل شود. به طور کلی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هارد ابعاد کوچک آن است که باعث می‌شود شما حتی بتوانید تا نسخه 5 ترابایتی از آن را خریداری کرده و به راحتی به دنبال خود حمل کنید.

مشخصات هارد اکسترنال Western Digital Elements
وزن 130 گرم
ظرفیت 1 ترابایت
سازگاری ویندوز و مک
رابط درگاه USB 3.0
مقاومت ندارد

 

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل elements ظرفیت 2 ترابایت

 

سوالات متداول

بهترین هارد اکسترنال 1 ترابایت ضد ضربه کدام است؟ اگر برای شما مقاومت هارد اهمیت دارد، هارد اکسترنال Silicon Power Armor A85 را خریداری کنید. این مدل هم در برابر سقوط تا ارتفاع 1.22 متری مقاوم است و هم به لطف گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کامل دارد.

بهترین هارد اکسترنال 2020 کدام است؟ در دنیای هارد اکسترنال مانند گوشی هوشمند با گذشت هر سال پیشرفت خاصی اتفاق نمی‌افتد و به همین دلیل هارد اکسترنال 2022 با 2020 تفاوت زیادی ندارد. اگر هارد دیسک مناسب می‌خواهید از بین گزینه‌های موجود در لیست یکی را انتخاب کنید.

کدام هارد اکسترنال ظرفیت بالایی دارد؟ شما می‌توانید هارد اکسترنال seagate Expansion Desktop را تا ظرفیت 20 ترابایت خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-external-hard-drives/
ads
ads