داغ ترین ها :
بهترین گوشی های میان رده سامسونگ به همراه مشخصات

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ به همراه مشخصات

در این مقاله بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را به همراه مشخصات، تفاوت و شباهت های آنها بررسی کرده ایم. اگر به دنبال یک جمع بندی کامل از مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ آنها به جهت آشنایی هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است. تلفن‌های همراه این برند از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار هستند. بهترین گوشی ‌های سامسونگ، پرچمداران این شرکت است که در رتبه‌ی اول بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار دارند. اگرچه پرچمداران این شرکت از قیمت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند اما کامل‌ترین گوشی‌ها از هر نظر محسوب می‌شوند. از طرفی گوشی های میان رده هم با قیمت مناسب تر از سخت افزار خوبی بهره می برند تا اکثر کاربران با بوجه مناسب تر بتوانند تهیه کنند.

 

فروش آنلاین جدیدترین های سامسونگ در فروشگاه تکنولایف: قیمت گوشی سامسونگ

 

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

گوشی های میان رده سامسونگ همان گوشی هایی هستند که علاوه بر سخت افزار بسیار خوب، قیمت مناسب تری نسبت به پرچمدار ها دارند؛ اما این کاهش قیمت به منزله افت کیفیت ساختار گوشی و ضعیف شدن برخی از قطعات سخت افزار است. برای مثال در گوشی های پرچمدار سامسونگ ساختار بدنه از آلومینیوم و شیشه با محافظ گوریلاگلس وکتوس است، اما در گوشی های میان رده ساختار بدنه به پلی کربنات یا در نهایت فریم آلومینیومی نزول پیدا کرده. در ادامه برترین گوشی های میان رده سامسونگ را معرفی می کنیم که ارزش خرید بالا در برابر سخت افزار و قیمت مناسب دارند.

 

 

گلکسی S23 FE سامسونگ

بهترین و جدیدترین گوشی خوب میان رده سامسونگ در حال حاضر که در 3 ماهه آخر 2023 به سر می‌بریم، گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ است. این گوشی که مانند نسل قبلی خودش یعنی S21 FE که بهترین میان رده سامسونگ در سال 2021 است، بیشتر از میان رده بودن لقب قاتل پرچمدار بودن را به دوش می‌کشد. پنل پشتی و جلویی گلکسی S23 FE سامسونگ شیشه‌ای است و طراحی ماژول دوربین آن هم مانند پرچمداران سری اس 23 سامسونگ است. این گوشی به دوربین‌های سه گانه 50 مگاپیکسلی عریض (Wide)، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی فوق عریض (ultrawide) مجهز شده به همین دلیل می‌توانید کیفیت مناسبی از عکس را از آن تحویل بگیرید.

در ارتباط با تراشه می‌توان گفت که سامسونگ از تراشه پرچمدار سال 2022 خودش استفاده کرده و گوشی سامسونگ میان رده 2023 خود را کاملا شبیه به گوشی S22 نرمال در 2 مدل با 2 تراشه متفاوت اسنپ دراگون 8 نسل 1 (مثل همیشه فقط برای آمریکا) و اگزینوس 2200 مجهز کرده است. در ارتباط با نرم افزار هم با اندروید 13 و One UI 5.1 راهی بازار شده که به زودی هم موفق به دریافت اندروید 14 و  One UI 6 می‌شود. سامسونگ در ارتباط با باتری تغییری ایجاد نکرده و باتری گوشی مانند گلکسی S21 FE باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و توسط شارژر 25 واتی شارژ می‌شود.

شما می‌توانید قیمت گوشی های میان رده سامسونگ از جمله گوشی خوب میان رده سامسونگ یعنی اس 23 اف ای را در سایت تکنولایف مشاهده کنید و بهترین خرید را برای خود در کمترین زمان ممکن رقم بزنید. همچنین از دیگر جذابیت‌های این خرید می‌توان به حق انتخاب‌های بالای شما در رنپ پنل پشتی اس 23 اف ای اشاره کرد. در حقیقت جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ 2023 در تنوع رنگی آبی، خاکستری، کرم، سبز، بنفش و نارنجی به فروش می‌رسد.

گلکسی A13 سامسونگ

گوشی A13

یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ گلکسی A13 نام دارد. قیمت باعث شده که A13 را بتوانیم بهترین گوشی میان رده سامسونگ نام ببریم. البته که گوشی A13 یکی از رده‌پایین‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به شمار می‌رود. با این حال قیمت باعث شده که خیلی‌ها به خرید این گوشی فکر کنند. این گوشی سامسونگ ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.  برخورداری از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل هم از ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. گلکسی A13 باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

 

قیمت گلکسی A13 سامسونگ

 

گلکسی A53 سامسونگ

گوشی A53

به عنوان بهترین میان رده سامسونگ می‌خواهیم به شما گوشی A53 5G را معرفی کنیم. یکی از گوشی‌‌های محبوب بازار که ویژگی‌های بسیار جذابی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند چهار دوربین پشت دارد. دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هم دارد. یک دوربین مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد. صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به شمار می‌رود. گلکسی A53 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده است.

 

قیمت گلکسی A53 سامسونگ

 

 

گلکسی M32

گوشی M32

گلگسی M32 یک میان رده سامسونگ بسیار با کیفیت به شمار می رود. این گوشی در مدلی راهی بازار شده که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. برخورداری از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند. دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق روی این گوشی دیده می‌شوند.

برخورداری از صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هم باعث شده که این گوشی ارزش خرید بالایی پیدا کند.

 

قیمت گوشی M32 سامسونگ

 

گوشی A73 5G سامسونگ

گوشی A73

یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ قطعا گوشی A73 5G خواهد بود. گوشی هوشمندی که به یک گوشی پرچم‌دار بسیار نزدیک است. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون 778 5G مجهز شده و چهار دوربین پشت دارد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی هم دارد و از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق دارد.

گوشی A73 5G را می‌توانید با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. البته که این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ وات هم از ویژگی‌های جذاب این گوشی است.

 

قیمت گوشی a73 سامسونگ

 

گوشی A14

گوشی A14

اگر به دنبال میان رده سامسونگ با قیمت مناسب می‌گردید، گوشی A14 به راحتی می‌تواند انتخاب اصلی شما باشد. این گوشی هوشمند از دوربین‌های نسبتا با کیفیتی بهره می‌برد که در نور روز عکس‌های مناسبی ثبت می‌کنند. همچنین صفحه نمایش بزرگ با کیفیتی هم دارد که باعث شده بتوانید محتوای مورد نظر خودتان را بهتر تماشا کنید.  این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد. به همین دلیل در استفاده‌های معمولی از این گوشی با مشکل مواجه نخواهید شد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات هم از ویژگی‌های جذاب این گوشی به شمار می‌روند.

 

قیمت گوشی A14 سامسونگ

 

تفاوت دو نسل از اقتصادی شماره یک سامسونگ:
مقایسه گوشی a14 با a13

 

گوشی A54

گوشی میان‌رده A54 سامسونگ

به عنوان بهترین گوشی میان رده سامسونگ می‌خواهیم به شما گوشی A54 را معرفی کنیم. جدیدترین گوشی از سری A و جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. این گوشی تراشه‌ای قدرتمند دارد. تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ تراشه‌ای قدرتمند برای انجام فعالیت‌های به شمار می‌رود. این گوشی را می‌توانید با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم خریداری کنید. برخورداری از صفحه نمایش Super AMOLED هم باعث شده که این گوشی در نمایش تصاویر فوق العاده باشد. صفحه نمایش این گوشی از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن و HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

سه دوربین پشت برای گوشی A54 در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ۵ مگاپیکسل برای عکاسی ماکرو روی این گوشی دیده می‌شوند. گوشی A54 سامسونگ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

 

قیمت گوشی A54 سامسونگ

 

گوشی A34

گوشی A34

یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ قطعا گوشی A34 خواهد بود. این گوشی هوشمند قیمت مناسبی دارد و ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خوبی را پیش روی شما قرار می‌دهند. گوشی A34 به این دلیل جزو گوشی میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد که از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ استفاده می‌کند. این گوشی سه دوربین پشت هم دارد. یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. این گوشی را می‌توانید با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم خریداری کنید.

 

قیمت گوشی a34 سامسونگ

 

گلکسی S21 FE سامسونگ

گلکسی S21FE

جدیدترین محصول از خانواده FE سامسونگ گلکسی S21 FE است؛ یک گوشی مخصوص دوست داران خانواده S21 سامسونگ که به نسبت سخت افزار قدرتمندش، قیمت بسیار ارزان تری نسبت به گوشی های پرچمدار دارد. سخت افزار این گوشی بسیار شبیه به S21 است، نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ به روز رسانی نمایشگر 120 هرتز که کیفیت فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. بهترین پردازنده های بازار در آن به کار رفته و در دو نسخه وارد بازار شده، اگزینوس 2100 سامسونگ و اسنپدراگون 888 کوالکام که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند. دوربین گوشی S21 FE سامسونگ هم کیفیت فوق العاده ای دارد که می توانید عکس های بسیار واضح با روشنایی بالا ثبت کنید.

خرید گوشی 5G

گلکسی S20 FE 5G

گلکسی S20 FE 5G

گوشی گلکسی S20 FE 5G در سال 2020 وارد بازار شد و به یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ تبدیل شد، یک گوشی همه کاره با پردازنده پرچمدار و البته قیمت گوشی میان رده؛ البته گوشی های FE سامسونگ در دسته قاتل پرچمدار قرار می گیرند، زیرا با سخت افزار قدرتمند مانند پرچمدارها عرضه می شوند اما قیمتی بسیار کمتر از آن ها دارند. گوشی گلکسی S20 FE 5G دارای نمایشگر بسیار باکیفیت Super AMOLED است که دقت بالایی در وضوح رنگ ها دارد و به علت 120 هرتزی بودن از سرعت نمایش بسیار بالایی هم برخوردار است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 865 است که عملکرد فوق العاده ای دارد و در اجرای تمام بازی ها خوب عمل می کند. دوربین گلکسی S20 FE 5G حتی از S20 پرچمدار بهتر عمل می کند، دلیل این عملکرد فوق العاده هم مربوط به لنز ها و پردازنده قدرتمند این گوشی می شود.

گلکسی S20 FE 4G

گلکسی S20 FE 4G

یکی دیگر از گوشی های میان رده بسیار خوب سامسونگ، گلکسی S20 FE 4G نام دارد که نسخه 4G گوشی S20 FE 5G محسوب می شود؛ این گوشی به دلیل استفاده از اگزینوس 990 سر و صداهای زیادی به پا کرد با این عنوان که بسیار داغ می کند و غیر قابل استفاده است، این نظریه درست است و در بازی های سنگین بسیار داغ می کند؛ حتی در اوایل استفاده در برنامه های معمولی با استفاده متوسط هم داغ می کرد، اما با گذشت زمان پردازنده این گوشی نحوه استفاده شما را برنامه ریزی می کند و به مراتب عملکرد بهتری خواهد داشت. این گوشی نمایشگر بسیار خوب سوپر امولد 120 هرتزی دارد که برای تماشای محتوا عالی است. پردازنده خوب عمل می کند اما باید با نحوه کار شما آشنا شود و خود را آداپتیو کند. دوربین هم عملکرد فوق العاده ای دارد و در این رنج قیمتی می تواند انتخاب مناسبی برای عکاسی هم باشد.

 

اسمارت واچ های برند سامسونگ را بیشتر بشناسید:
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

 

گلکسی A52s 5G سامسونگ

گلکسی A52s 5G سامسونگ

نوبت به گوشی پرطرفدار سامسونگ می رسد، گلکسی A52s 5G سامسونگ که بسیار درخشان ظاهر شده و با حضور موفقی که داشته توانسته فروش بسیار بالایی در بازار گوشی های میان رده کسب کند؛ این گوشی بهترین میان رده سامسونگ محسوب می شود که در سری A تولید شده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است؛ گلکسی A52s اولین گوشی میان رده ای است که اندروید 12 و OneUI 4 را دریافت کرده و این نشان دهنده توجه ویژه کمپانی به این گوشی است. پردازنده اسنپدراگون 778G علاوه بر استفاده روزمره، برای بازی هم طراحی شده که به همراه نمایشگر Super AMOLED فوق العاده با کیفیت 120 هرتزی می تواند بازی های گرافیکی سنگین را به بهترین شکل اجرا کند. دوربین این گوشی هم 4 حسگر قدرتمند دارد که هم در نور روز عملکرد خوبی از خود نشان داده و هم در نور کم و محیط های تاریک عکس های روشن و واضحی ثبت می کند.

گلکسی M62 سامسونگ

گوشی M62

میان‌رده‌ای چنان شایسته که از نظر قابلیت‌ها و امکانات به آن صورت چیزی از بسیاری از پرچمداران بازار کم ندارد. ماژول دوربین این گوشی از ۴ لنز بهره می‌برد که عبارتنداز: 64 مگاپیکسل لنز واید 26 میلی‌متری، ۱.۷۳/۱اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8 + 12 مگاپیکسل لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه، f/2.2 + 5 مگاپیکسل لنز ماکرو، f/2.4 + 5 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق، f/2.4. کیفیت فیلم: 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه، 1080p با ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه و 720P تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه. قابلیت‌ها: فلش LED، پانوراما، HDR. دوبین سلفی: 32 مگاپیکسل لنز واید 26 میلی‌متری، ۲.۸/۱ اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2.

خرید پاوربانک

گلکسی A52 سامسونگ

گوشی a52

یکی دیگر از گوشی‌ های بسیار خوب برای عکاسی و فیلم‌برداری گوشی سامسونگ A52 است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسل لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر + 8 مگاپیکسل لنز تله‌فوتو، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، f/2.4، زوم اپتیکال 3 برابر + 12 مگاپیکسل لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه، f/2.2 + 5 مگاپیکسل لنز ماکرو، f/2.4 مشخصات ماژول دوربین این گوشی است. کیفیت فیلم: 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه، 1080p با ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه و 720P تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه. قابلیت‌ها: فلش LED، پانوراما، HDR. دوبین سلفی: 32 مگاپیکسل لنز واید 26 میلی‌متری، ۲.۸/۱  اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2.

 گلکسی A72 سامسونگ

گوشی گلکسی A72

ماژول دوربین گلکسی A72 با گلکسی A52 مشابه هم هستند و تنها تفاوت آن‌ها به استفاده از حسگر تله فوتو در A72 به جای لنز عمق سنج در گلکسی A52 است. در سایر مشخصات با هم تفاوتی ندارند. عکس‌های هر دو گوشی بسیار باکیفیت است.

 گلکسی M31 سامسونگ

گوشی M32

این گوشی میان‌رده‌ کهکشانی نیز عکس‌های باکیفیت و قابل قبولی را ثبت می‌کند. مشخصات دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند عبارت است از: 64 مگاپیکسل 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/1.72 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز + 8 مگاپیکسل لنز فوق‌عریض 12 میلی‌متری، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 + 5 مگاپیکسل 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/5/0 اینچ سایز سنسور، لنز 25 میلی‌متری ماکرو، f/2.2 + 5 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.2. قابلیت‌ها: فلش LED، پانوراما، HDR. فیلم‌برداری: 1080P با ۳۰ فریم بر ثانیه و 2160p نیز با ۳۰ فریم بر ثانیه. سلفی ۳۲ مگاپیکسل.

گلکسی A32 سامسونگ

گلکسی A32

این گوشی ارزان قیمت نیز از ماژول چهارگانه برای ثبت و ضبط عکس و فیلم بهره می‌برد. 64 مگاپیکسل لنز واید 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8 + 8 مگاپیکسل لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 + 5 مگاپیکسل لنز ماکرو، f/2.4 + 5 مگاپیکسل دوربین سنجش عمق، f/2.4. قابلیت‌های دوربین: فلش LED، پانوراما، HDR. فیلمبرداری نیز با کیفیت 1080P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه امکانپذیر است. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل کیفیت دارد.

گلکسی M52 5G سامسونگ

گلکسی M52 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی M52 سامسونگ نسخه به روز شده گلکسی M51 است؛ نسخه اول به دلیل باتری قدرتمندی که داشت گوشی را بسیار بد دست و سنگین کرده بود، اما نسخه به روز شده هم باتری نسبتا قدرتمندی دارد هم از طراحی نازک و بسیار سبکی استفاده می کند. این گوشی دارای نمایشگر Super AMOLED Plus است به همراه رفرش ریت 120 هرتزی که لذت استفاده از گوشی را دو چندان می کند، اما روی مصرف باتری تاثیر گذار است. البته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی به راحتی تا یک روز استفاده معمولی تا مداوم را شارژدهی می کند. پردازنده اسنپدراگون 778G علاوه بر کارهای روزمره، پردازش بازی های گرافیکی مانند کالاف دیوتی را به خوبی انجام می دهد و از پس اجرای هر برنامه سنگینی به خوبی بر می آید. دوربین گوشی M52 5G سامسونگ هم به نسبت قیمتی که می پردازید خوب عمل می کند و عکس های واضحی در نور مناسب ثبت می کند.

کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

اگر طرفدار سری پرچمدار یا همان سری محبوب S هستید، اما قصد پرداخت مبلغ‌های کمتری را دارید، پس بدون شک باید سراغ گوشی قاتل پرچمدار بروید. گوشی‌های گلکسی اس 23 FE، اس 21 FE و اس 20 FE گوشی های قاتل پرچمدار هستند که از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت بالاترین شباهت را به گوشی‌های پرچمدار سری خود دارند. بعد از ۳ گوشی، می‌توانید به گلکسی A54 اعتماد کنید. گلکسی آ ۵۴ این روزها شبیه‌ترین مدل به سری S23 است و از صفحه نمایش و دوربین خوبی برخوردار شده است. در ادامه معرفی انواع گوشی میان رده سامسونگ می‌توانید به گلکسی سامسونگ A34 حساب باز کنید.

بهترین صفحه نمایش گوشی های میان رده سامسونگ

بهترین نمایشگر‌ها در گوشی ‌های سامسونگ متعلق به سری‌های پرچمدار این تولیدکننده است و سری‌های اس، نوت، زد فلیپ و زد فولد در بالای این فهرست جای می‌گیرند اما اکثر کاربران قادر به خرید این کهکشانی‌ها با قیمت فوق کهکشانی، نیستند. پس به سراغ میان‌رده‌ها می‌رویم که قیمت مناسب‌تری دارند. به طور خلاصه، بهترین نمایشگر تلفن همراه نمایشگری است که بتواند بیشترین روشنایی، رزولوشن، بهترین طیف و حجم رنگ، بالاترین سرعت لمس و بالاترین نرخ نوسازی تصویر را ارائه دهد. ضمن این که نمایشگرهای سوپر آمولد به دلیل ارائه‌ی کنتراست بی‌نهایت بالاترین دقت رنگ را دارند و با تولید حداکثر ۱۳۰۰ نیت، روشنایی خارق‌العاده‌ای را عرضه می‌کنند که هیچ نوع نمایشگر دیگری نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند. البته این نکته را نیز نباید از یاد برد که کیفیت ساخت و مونتاژ قطعات نیز تأثیر بسیار زیادی در ارائه‌ی کیفیت دارد. در میان گوشی ‌های سامسونگ، بهترین نمایشگر را پس از پرچمداران، این تلفن‌های هوشمند دارند:

نام گوشی سایز و نوع نمایشگر کیفیت نمایشگر تراکم پیکسلی روشنایی (نیت) نرخ نوسازی تصویر تکنولوژي محافظتی
گلکسی S23FE سامسونگ ۶.۴ اینچ

Dynamic AMOLED 2X

۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ ۴۰۳ ۱۴۵۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی A13 ۶٫۶ اینج
IPS LCD
۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ ۴۰۰ گوریلا گلس ۵
گلکسی A53 ۶٫۵ اینچ
سوپرآمولد
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۰۵ ۸۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی M32 ۶٫۴ اینچ

سوپرآمولد

۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۱۱ ۸۰۰ ۹۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی A73 5G ۶٫۷ اینچ
سوپرآمولد
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۳۹۳ ۸۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی A14 ۶٫۶ اینچ
PLS LCD
۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ ۴۰۰
گلکسی A54 ۶٫۴ اینج سوپرآمولد ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ ۴۰۳ ۱۰۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی A34 ۶٫۶ اینچ سوپرآمولد ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ ۳۹۰ ۱۰۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی S20FE 4G/5G سامسونگ ۶.۵ اینچ، سوپرآمولد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۰۵ ۶۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۳
گلکسی A52s سامسونگ ۶.۵ اینچ، سوپر آمولد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۰۵ ۸۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی M62 سامسونگ ۶.۷ اینچ ، سوپر آمولد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۳۹۳ ۴۲۰ ۶۰ هرتز گوریلا گلس ۳
گلکسی A52 سامسونگ ۶.۵ اینچ، سوپر آمولد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۰۷ ۸۰۰ ۹۰ هرتز گوریلا گلس ۳
گلکسی A72 سامسونگ ۶.۷ اینچ ، سوپر آمولد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۳۹۴ ۸۰۰ ۹۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی M52 سامسونگ ۶.۷ اینچ ، سوپر آمولد پلاس ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۳۹۳ ۸۰۰ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ۵
گلکسی M31 سامسونگ ۶.۴ اینچ، سوپر آمولد ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ ۴۰۴ ۴۲۰ ۶۰ هرتز گوریلا گلس ۳
گلکسی S21FE سامسونگ ۶.۴ اینچ ، Dynamic AMOLED 2X ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۱۱ ۷۹۲ ۱۲۰ هرتز گوریلا گلس ویکتوس
گلکسی A32 سامسونگ ۶.۴ اینچ، سوپر آمولد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ ۴۱۱ ۸۰۰ ۹۰ هرتز گوریلا گلس ۵

بهترین گوشی های ضد آب سامسونگ

بسیاری از گوشی ‌های سامسونگ از تأییده‌های IP67 و IP68 برخوردار هستند که به معنای ضد آب و گرد و غبار هستند و در جدول زیر برای شما به نمایش درآمده‌اند.

نام گوشی نوع گواهینامه
سری S۲۳ IP68
سری S۲۲ IP68
سری S21 IP68
سری S20 IP68
سری Note 20 IP68
S23FE/ S20FE / S21FE IP68
سری Note 10 IP68
سری S10 IP68
سری Note 8 IP68
سری S9 IP68
سری S8 IP68
سری Note 9 IP68
A52 / A52s IP67
A72 IP67
خرید تبلت

بهترین گوشی های سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

سامسونگ در کشورهای مختلف ازجمله کره جنوبی، ویتنام، چین، هند، برزیل و اندونزی خط تولید گوشی هوشمند دارد اما بیشتر محصولات آن در کارخانه‌های واقع در ویتنام ساخته می‌شوند. از نظر کیفیت، هیچ‌کدام بر دیگری برتری ندارد زیرا در تمام این کارخانه‌ها و کشورها، از قطعات سامسونگ و تحت نظر مهندسان آن تولید می‌شوند. بنابراین تفاوتی ندارد که گوشی شما ساخت کدام کشور باشد. تمام گوشی ‌های سامسونگ ساخت هر کشوری باشند، کاملاً اصل هستند.

بهترین گوشی های کوچک سامسونگ

نام گوشی سایز نمایشگر
A01 Core ۵.۳ اینچ
A01 ۵.۷ اینچ
A2 Core ۵.۰ اینچ
A11 ۶.۴ اینچ
A10s ۶.۲ اینچ
S10+ ۶.۴ اینچ
A6+ 2018 ۶.۰ اینچ
S20 5G ۶.۲ اینچ
S8 ۵.۸ اینچ
S9 ۵.۸ اینچ
S7 ۵.۱ اینچ
S10e ۵.۸ اینچ
S21 ۶.۲ اینچ
S10 ۵.۸ اینچ

بهترین گوشی ‌های میان‌رده سامسونگ

بهترین گوشی‌ های میان‌رده سامسونگ به انتخاب شما بستگی دارد که چه مقدار قصد دارید هزینه کنید؟ بیشتر برای گیم استفاده می‌کنید یا دوست دارید بهترین دوربین عکاسی را داشته باشد؟ بیشتر اهل تماشای فیلم هستید و اندازه و کیفیت نمایشگر برای شما اهمیت دارد یا پردازنده؟  کیفیت موسیقی چطور؟ به طور کلی گوشی ‌های زیر بهترین میان‌رده‌های سامسونگ هستند که از نظر قیمت به صورت نزولی تنظیم شده‌اند.

۱ـ گلکسی اس 20 اف ای ۲ـ گلکسی A72 سامسونگ ۳ـ گلکسی M62 سامسونگ ۴ـ گلکسی A52 سامسونگ ۵ـ گلکسی A72 سامسونگ ۶ـ گلکسی M52  سامسونگ ۷ـ گلکسی M31 سامسونگ ۸ـ گلکسی A52s سامسونگ ۹ـ گلکسی A32 سامسونگ ۱۰ـ گلکسی s21FE سامسونگ ۱۱ـ گلکسی S23FE سامسونگ

جمع‌بندی

گوشی ‌های هوشمند سامسونگ جزء بهترین گوشی‌ های بازار هستند. در این مقاله سعی شد تا بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را معرفی کنیم و عملکرد آن‌ها را نیز در حد امکان شرح دهیم اما به دلیل محدودیت، موفق به شرح کامل مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های اسمارت‌فون‌های مورد نظر نشدیم، بنابراین از شما دعوت می‌کنیم تا برای مطالعه‌ی نقد و بررسی کامل انواع گوشی هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

بهترین گوشی‌های میان‌رده ۲۰۲۳ را از کجا بخریم؟

از آنجا که انتخاب یک گوشی هوشمند بیشتر به سلیقه‌ی افراد نیز بستگی دارد و شما نیز اگر مدل یا نسخه‌ی دیگری را مد نظر دارید یا در صورتی که میان انتخاب دو مدل گوشی مردد هستید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید با مشاوران تکنولایف تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تری در اختیار شما قرار دهند.

در فروشگاه آنلاین تکنولایف می‌توانید جدیدترین گوشی‌های هوشمند و بهترین گوشی ‌های میان ‌رده ۲۰۲۳ سامسونگ و سایر برندها را مقایسه و با بهترین قیمت خریداری کنید.برای اطلاع از قیمت روز گوشی و خرید گوشی به صورت آنلاین کافی است وارد سایت تکنولایف شوید و اگر سوالی در این زمینه دارید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین گوشی میان رده سامسونگ در سال 2023 کدام است؟

در حال حاضر بهترین و جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A54 است که عملکرد فوق العاده‌ای دارد و از ویژگی‌های جذابی هم بهره می‌برد.

کدام گوشی میان رده سامسونگ ارزش خرید بالایی دارد؟

گوشی های گلکسی S21 FE 5G و گلکسی A54  جزو ارزشمندترین گوشی های میان رده و حتی قاتل پرچمدار بازار هستند که می توانید تهیه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-mid-range-samsung-phones/
ads
ads