داغ ترین ها :
بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون ایرانی

قیمت تلویزیون‌های خارجی در بازار کشور بسیار گران شده است؛ چرا که این محصولات کمتر وارد می‌شوند و همچنین قیمت دلار سبب شده تا برچسب قیمتی این محصولات در حدی شود که بسیاری از کاربران دیگر توان خرید این تلویزیون‌ها را نداشته باشند. از سوی دیگر تلویزیون یک وسیله واجب برای هر خانه است و عموما سالن پذیرایی بدون بودن تلویزیون تکمیل نمی‌شود. همه این اتفاقات در کنار هم باعث شده تا کاربران به خرید تلویزیون ایرانی روی بیاورند و به همین سبب در ادامه قصد داریم به این سوال که بهترین برند تلویزیون ایرانی چیست پاسخ دهیم.

 

مشاهده موجودی و خرید تلویزیون های موجود در تکنولایف با تخفیف ویژه: قیمت تلویزیون

 

بهترین مارک تلویزیون ایرانی کدام است؟

برای این که بخواهیم بهترین تلویزیون ایرانی ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم ابتدا باید به برندهای مختلف ایرانی موجود در بازار آشنا شویم و نگاهی به تاریخچه آن‌ها داشته باشیم.

ایکس ویژن

به احتمال زیاد نام مادیران را شنیده‌اید، شرکتی که در سال 1385 اقدام به تأسیس برند ایکس ویژن کرد. این سازنده پس از توسعه خط تولید خود فعالیت در زمینه محصولات صوتی و تصویری را آغاز کرد. ایکس ويژن ادعا کرده که مراحل تولید محصولاتش از ابتدا تا انتها در ایران سپری می‌شود و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا تلویزیون‌های جذابی را تولید می‌کند.

بهترین برند تلویزیون در ایران

مادیران با پایه‌گذاری برند ایکس ویژن قصد داشت تا بتواند محصولاتی خوش‌قیمت و در عین حال باکیفیت را روانه بازار کند. این سازنده ایرانی حالا تلویزیون‌های خود را در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله هوشمند و 4k به فروش می‌رساند و شما می‌توانید مدل‌های ارزان یا گران‌قیمت را از این برند خریداری کنید.

تلویزیون ایکس ویژن

 

اسنوا

اسنوا یکی از زیرمجموعه‌های گروه انتخاب به حساب می‌آید که در سال 84 تأسیس شده است. کلمه اسنوا مخفف عبارت ‘’ ارکان ساختار نوین ایرانیان’’ است و این شرکت حالا بیش از 5000 نیروی کار و همچنین 1200 شعبه در سراسر کشور دارد. اسنوا لوازم خانگی متنوعی تولید می‌کند که یکی از این دسته‌بندی‌ها تلویزیون است.

نظرات در مورد بهترین تلویزیون ایرانی

تنوع تلویزیون‌های اسنوا بسیار خوب و جذاب است و شما می‌توانید بسته به بودجه مدل‌های مختلفی را خریداری کنید، از تلویزیون 32 اینچی HD گرفته تا تلویزیون 4K با اندازه 75 اینچی و همچنین تلویزیون QLED. تولید تلویزیون‌های QLED (نوعی فناوری جدید است که سامسونگ هم در تلویزیون‌های گران‌قیمت خود از آن استفاده می‌کند) توسط اسنوا به خوبی نشان می‌دهد که این سازنده ایرانی با فناوری روز دنیا پیش می‌رود و تلاش می‌کند تا محصولات خود را به‌روز نگه دارد.

 

قیمت تلویزیون اسنوا

 

 

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار را بشناسید:
بهترین تلویزیون ایرانی ۵۵ اینچ

 

جی پلاس

شرکت گلدیران سابقه بیش از 30 ساله دارد و این شرکت سال‌ها با برند الجی همکاری می‌کرد و نمایندگی رسمی الجی در ایران به حساب می‌آمد. از چند سال قبل شرکت‌هایی مانند سامسونگ و الجی کم کم از بازار ایران خارج شدند و این خلاء حضور این برندها باید به گونه‌ای پر می‌شد.

به همین جهت شرکت گلدیران تجربه 30 سال خود و ماحصل دانش به‌دست آورده از سازنده کره‌ای یعنی الجی را کنار هم قرار داد تا برند ایرانی جی پلاس به وجود بیاید. جی پلاس در زمینه تولید لوازم خانگی مختلف فعالیت می‌کند و یکی از محصولات این برند همین تلویزیون‌ها هستند. جالب است بدانید که جی‌ پلاس در زمینه تولید گوشی هوشمند نیز فعالیت دارد.

بهترین تلویزیون ایرانی ۲۰۲۲

بدون شک زمانی که صحبت از بهترین تلویزیون مارک ایرانی می‌شود باید از جی پلاس نام ببریم ولی بگذارید همینجا یک اشتباه متداول و مرسوم را توضیح دهیم. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که جی پلاس همان الجی است اما این دو برند کاملا با هم تفاوت دارند و به طور حتم کیفیت تلویزیون‌های سازنده بسیار بزرگی مانند الجی بهتر از جی پلاس است.

البته این حرف به معنای بد بودن جی پلاس نیست و این را بیان کردیم تا بتوانید این دو برند نباید یکسان در نظر گرفته شوند. این اشتباه مرسوم از این جهت زیاد گفته می‌شود که شرکت مادیران قبلا نمایندگی رسمی الجی بود و حالا برند جی پلاس را هدایت می‌کند. در واقع جی پلاس را می‌توان الهامی از برند الجی و دانش مهندسین ایرانی دانست.

 

قیمت تلویزیون جی پلاس

 

سام الکترونیک

داستان سام الکترونیک یا همان سام نیز دقیقا مانند جی پلاس و الجی است. اصلا نباید سام را با سامسونگ یکسان در نظر بگیرید ولی در کل شرکت سام تلاش کرده تا دانش و فناوری‌های به‌دست آمده از سامسونگ طی سال‌ها همکاری را به برند جدیدی تحت عنوان سام تبدیل کند. این برند نیز تلویزیون‌های متنوعی دارد از اندازه 32 اینچی و رزولوشن HD گرفته تا 65 اینچی و رزولوشن 4K. پس به عنوان بهترین تلویزیون 4K ایرانی به روی سام نیز می‌توانید حساب باز کنید.

 

تلویزیون سام

 

قبل از خرید حتما بخوانید:
راهنمای خرید تلویزیون

 

 

شهاب

شاید اسم برند شهاب کمتر به گوشتان خورده باشد اما این برند یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های الکترونیکی ایران است که حدود 74 سال سابقه دارد و حالا از تجربه‌ی بسیار بالایی برخوردار است. این برند در ابتدا فعالیت خود را در زمینه رادیو آغاز کرده و سپس به تلویزیون و پس از آن به محصولات دیگر گسترش داده است.

بهترین تلویزیون ایرانی چیست

یکی از ویژگی‌های برند شهاب که آن را از بسیاری از تولیدکنندگان دیگر متمایز می‌کند تولید تخته‌های هوشمند است که به صورت لمسی هستند و کاربرد فراوانی هم دارند. شهاب طی این سال‌ها توانسته اعتبار فراوانی را به دست بیاورد و با شرکت‌های بزرگی مانند الجی همکاری داشته باشد.

نکسار

بالاتر در مورد برند جی پلاس و گلدیران توضیح دادیم و باید بگوییم شرکت گلدیران به غیر از جی پلاس محصولات برند نکسار را نیز تولید می‌کند. نکسار یک برند جدید و تازه تأسیس از گلدیران است و بیشتر بازه قیمتی تلویزیون‌های اقتصادی را هدف گرفته است. تلویزیون‌های نکسار نیز با توجه به تجربه و دانش و فناوری بالای مهندسین گلدیران ساخته و روانه بازار می‌شوند و از این جهت به راحتی می‌توان به آن‌ها اعتماد و اطمینان کرد.

بست

گروه انتخاب که در بالا در مورد آن توضیح دادیم به غیر از برند اسنوا، برند جدیدتر بست Bost را نیز شامل می‌شود. گروه انتخاب با توجه به تجربه به‌دست آمده در تولید تلویزیون‌های اسنوا حالا در تلاش است که برند بست را نیز توسعه دهد و تلویزیون‌های جذابی را روانه بازار کند.

 

 

راهنمای خرید تلویزیون:
بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون

 

بهترین برند تلویزیون در ایران کدام است؟

حال که با برندهای ایرانی مختلف که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می‌کنند آشنا شدیم وقت آن است که به این پرسش که ‘’ بهترین برند تلویزیون ایرانی کدام است’’ پاسخ دهیم. هنگام انتخاب یک تلویزیون شما باید به موارد زیادی توجه کنید، از رزولوشن و اندازه پنل گرفته تا قابلیت‌های هوشمند و فناوری ساخت پنل و بسیاری از موارد دیگر.

با این وجود در نهایت انتخاب یک برند می‌تواند کمی هم سلیقه‌ای باشد. برای مثال تصور کنید یک برند رنگ‌ها را دقیق نشان دهد و برندی دیگر کمی غلیظ‌‌تر و جذاب‌تر! این به دیدگان کاربر بستگی دارد که کدام برند را ترجیح دهید. از بین برندهای موجود در لیست اسنوا بدون شک می‌تواند نام بهترین تلویزیون ایرانی را یدک بکشد.

این برند به غیر از این که محصولات متنوعی دارد در زمینه تولید تلویزیون‌های QLED هم فعالیت می‌کند که اتفاقی بسیار جذاب و مثبت است و نشان می‌دهد که مهندسین این شرکت در حال استفاده از فناوری‌های روز دنیا هستند. در کنار این موارد اسنوا طی چندین سال اخیر به خوبی ثابت کرده که می‌توان به آن اطمینان کرد.

بهترین تلویزیون ایرانی کدام است

در کنار اسنوا برندهای دیگری مانند جی پلاس هم وضعیت خوبی دارند. این شرکت به غیر از تلویزیون مانیتور هم تولید می‌کند و برخی از محصولات آن بسیار باریک و جذاب هستند. این شرکت موفق شده به خوبی از فناوری الجی در ساخت محصولات خود کمک بگیرید. در کنار این دو برند از جمله بهترین تلویزیون ساخت ایران می‌توان به سام و ایکس ویژن و شهاب اشاره کرد.

در نهایت اما انتخاب برند قطعا با شما خواهد بود و حتما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید به شعبه‌های حضوری این برندها مراجعه کرده و کیفیت تصاویر و امکانات محصولات را با هم مقایسه کنید تا بهتر بتوانید بهترین کیفیت تصویر تلویزیون ایرانی را تشخیص دهید.

پس از پاسخ دادن به این سوال که بهترین تلویزیون ایرانی کدام است وقت آن رسیده که به سراغ مدل‌های جذاب برای خرید برویم.

 

تلویزیون دوو یا اسنوا:

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا و دوو

 

بهترین تلویزیون های ایرانی بازار

هریک از شرکت‌های سازنده چندین مدل تلویزیون تولید می‌کنند و در این بخش قصد داریم به بهترین مدل تلویزیون ایرانی موجود در بازار بپردازیم و در هر دسته به سراغ مدل‌های با ارزش خرید بالا برویم.

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک UA43T6800THCHD

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک UA43T6800THCHD

تلویزیون‌های 43 اینچی برای سالن‌های کوچک یا متوسط مناسب خواهند بود و به نسبت مدل‌های 50 اینچی هم قیمت مناسب‌تری دارند. اگر به تلویزیون هوشمند نیاز دارید قطعا یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما همین مدل از سام است. این تلویزیون 43 اینچی رزولوشن FHD دارد و به لطف برخورداری از سیستم عامل اندروید به شما امکان می‌دهد تا نرم افزارهای موجود برای این سیستم عامل را به روی تلویزیون نصب کنید.

این تلویزیون هوشمند طبق انتظار از وای فای هم استفاده می‌کند و شما می‌توانید به صورت مستقل به اینترنت متصل شوید و از طریق نمایشگر بزرگ تلویزیون به وب‌گردی بپردازید و محتوای مورد نظر را به صورت آنلاین تماشا کنید. این محصول از گیرنده دیجیتال بهره می‌برد و همچنین دو بلندگوی 10 واتی دارد تا مجموع صدای خروجی آن به 20 وات برسد.

مشخصات تلویزیون هوشمند سام الکترونیک UA43T6800THCHD
اندازه تلویزیون 43 اینچ
پنل LED
رزولوشن FHD
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA43T6800THCHD

 

تلویزیون بست 43BN3070KM

بهترین کیفیت تصویر تلویزیون ایرانی

در مورد برند بست بالاتر توضیح دادیم. این تلویزیون 43 اینچی و FHD از بست هوشمند نیست و امکان اتصال به اینترنت و نصب نرم افزار هم ندارد ولی در عوض قیمت آن پایین‌تر است و شما می‌توانید با هزینه کمتر این تلویزیون را خریداری کنید. این تلویزیون گیرنده دیجیتال دارد و تلتکست، قفل کودک، ماشین زمان و جستجوی خودکار کانال‌ها از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند. اگر برای شما هوشمند بودن تلویزیون اهمیت ندارد پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مدل‌های هوشمند نروید.

مشخصات تلویزیون بست 43BN3070KM
اندازه تلویزیون 43 اینچ
پنل LED
رزولوشن FHD
هوشمند نیست
سیستم عامل

 

 

تلویزیون اسنوا SSD-43SK14000M

تلویزیون اسنوا SSD-43SK14000M

اگر ترجیح می‌دهید در این بازه قیمتی از اسنوا خرید کنید این مدل می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این محصول با وجود قیمت بسیار مناسب هوشمند است و از سیستم عامل اندروید 9 استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا از طریق وای فای به اینترنت متصل شوید.

این تلویزیون 43 اینچی از فناوری IPS بهره می‌برد و جالب‌تر این که از دستیار صوتی فارسی استفاده می‌کند و شما به کمک این قابلیت می‌توانید اسم فیلم یا محتوای مورد نظر خود را به راحتی با گفتن کلمات جستجو کنید. این محصول دارای قابلیت Screen Mirroring است و شما می‌توانید به راحتی گوشی خود را به صورت بی‌سیم به آن متصل کنید.

مشخصات تلویزیون اسنوا SSD-43SK14000M
اندازه تلویزیون 43 اینچ
پنل LED
رزولوشن FHD
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

 

تلویزیون دوو بهتر است یا ایکس ویژن؟

مقایسه تلویزیون دوو با ایکس ویژن

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک 50T7550

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک 50T7550

یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های 50 اینچ 4K و هوشمند بازار همین مدل از سام است. فناوری پنل این تلویزیون LED است و رزولوشن بالای آن باعث می‌شود تا تصاویر با شفافیت بالایی نمایش داده شوند. این محصول از HDR و گستره رنگی 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و سرعت پاسخ‌گویی 8 میلی‌ثانیه‌ای دارد.

این محصول از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و به شما امکان نصب برنامه‌ها را می‌دهد و دسترسی به وای فای و بلوتوث کار شما را در ارتباط با دستگاه‌های دیگر و همچنین اتصال به اینترنت ساده می‌کند.

مشخصات تلویزیون هوشمند سام الکترونیک 50T7550
اندازه تلویزیون 50 اینچ
پنل LED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل 50T7550

 

تلویزیون اسنوا SLD-50SA1260U

بهترین برند تلویزیون ایرانی چیست

اگر تلویزیون هوشمند نیاز ندارید اما همچنان ترجیح می‌دهید یک تلویزیون 4K داشته باشید حتما این مدل از اسنوا را در نظر بگیرید. این تلویزیون 50 اینچی از فناوری VA استفاده می‌کند. این فناوری در مقایسه با IPS زاویه دید کمتری دارد ولی در عوض کنتراست بهتری را پیش روی شما قرار می‌دهد و تصاویر جذاب‌تر هستند. این محصول از فناوری‌هایی مانند HDR10 و دالبی دیجیتال استفاده می‌کند تا بتواند عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهد.

مشخصات تلویزیون اسنوا SLD-50SA1260U
اندازه تلویزیون 50 اینچ
پنل LED
رزولوشن 4K
هوشمند نیست
سیستم عامل

 

تلویزیون اسنوا مدل SLD-50SA1260U

 

تلویزیون جی پلاس GTV-50PQ736S

تلویزیون جی پلاس GTV-50PQ736S

فناوری QLED در مقایسه با LED کنتراست، دقت رنگ و روشنایی بهتری دارد و در نتیجه کیفیت تصویر بهتری را ارائه می‌کند. اگر تلویزیون 4K با اندازه 50 اینچی می‌خواهید و می‌توانید مقداری بیشتر هزینه کنید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این مدل از جی پلاس بروید، تلویزیونی که علاوه بر هوشمند بودن از فناوری QLED استفاده می‌کند و دارای کنترل جادویی است.

برای این محصول 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده تا بتوانید بدون مشکل وب‌گردی کنید و از نرم افزارها بهره ببرید و همچنین برنامه‌های مختلف را به روی تلویزیون نصب کنید.

مشخصات تلویزیون جی پلاس GTV-50PQ736S
اندازه تلویزیون 50 اینچ
پنل QLED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

تلویزیون ایکس ویژن بهتر است یا جی پلاس؟

تلویزیون جی پلاس بهتره یا ایکس ویژن

 

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک UA55TU7550

نوبت به بهترین تلویزیون 55 ایرانی می‌رسد. در نظر داشته باشید که هرچقدر اندازه تلویزیون بزرگ‌تر شود به همان نسبت قیمت هم بالاتر می‌رود و به طور کلی تلویزیون‌های 55 اینچی و بزرگ‌تر قیمت نسبتا بالایی دارند. این تلویزیون سام از نظر مشخصات تا حد بسیار زیادی شبیه به مدل قبلی و 50 اینچی است که در بالا معرفی کردیم و برای جلوگیری از تکرار مکررات در این بخش دیگر به مشخصات دقیق نمی‌پردازیم. این تلویزیون اندازه 55 اینچی دارد و از روزلوشن 4K هم استفاده می‌کند و سیستم عامل آن اندروید 6 است.

مشخصات تلویزیون هوشمند سام الکترونیک UA55TU7550
اندازه تلویزیون 55 اینچ
پنل LED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU7550

 

تلویزیون اسنوا SSD-55SK14100U

بهترین برند تلویزیون ایرانی کدام است

اگر تلویزیونی 55 اینچی از اسنوا می‌خواهید که هوشمند هم باشد این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما باشد. پنل این مدل IPS است و رزولوشن 4K هم باعث وضوح بالای تصویر می‌شود. این محصول از تمام قابلیت‌های تلویزیون هوشمند برخوردار است و می‌توانید به روی آن نرم افزارهای اندرویدی نصب کنید. اگر قابلیت‌های هوشمند برایتان کارایی ندارد می‌توانید مدل SLD-55NK13300U را با قیمتی کمتر ولی با کیفیت و اندازه مشابه خریداری کنید.

مشخصات تلویزیون اسنوا SSD-55SK14100U
اندازه تلویزیون 55 اینچ
پنل LED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

 

 

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55XYU715

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55XYU715

این تلویزیون از ایکس ویژن نه‌تنها هوشمند است بلکه از اندروید جدید و به روز 11 استفاده می‌کند. این نسخه در مقایسه با اندروید 9 یا 6 موجود به روی دیگر تلویزیون‌ها بسیار جدیدتر است و به شما امکان می‌دهد تا مدت طولانی‌تری برنامه‌ها را به روی تلویزیون خود نصب داشته باشید. این مدل اندازه 55 اینچی و رزولوشن 4K دارد و از وای فای هم بهره می‌برد.

به روی این تلویزیون 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم دیده می‌شود و از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری بلوتوث، تأخیر 8 میلی‌ثانیه، فناوری HDR و اسکرین میرورینگ اشاره کرد.

مشخصات تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55XYU715
اندازه تلویزیون 55 اینچ
پنل LED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

 

تلویزیون اسنوا SSD-65SK15100U

اسنوا تلویزیون‌های 65 اینچی بسیار جذابی دارد و اگر بودجه کمتری دارید به سراغ SSD-65SK15100U بروید و اگر کیفیت بیشتری می‌خواهید با پرداخت 55 درصد هزینه بیشتر مدل SQL-65QK16000U که در مورد بعدی معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید. این تلوزیون دارای رزولوشن 4K است و از فناوری LED استفاده می‌کند. این تلویزیون هوشمند است و به شما امکان اتصال به اینترنت و نصب بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی مختلف را می‌دهد. اندازه بزرگ این تلویزیون آن را به یک گزینه ایده‌ال برای خانه‌های بزرگ تبدیل می‌کند و پیشنهاد نمی‌کنیم از این مدل در سالن‌های کوچک استفاده کنید.

بهترین مارک تلویزیون ایرانی کدام است

مشخصات تلویزیون اسنوا SSD-65SK15100U
اندازه تلویزیون 65 اینچ
پنل LED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

 

بهترین تلویزیون ایکس ویژن کدام است؟بهترین مدل تلویزیون ایکس ویژن

 

تلویزیون اسنوا SQL-65QK16000U

این تلویزیون از اسنوا حدود 50 درصد گران‌تر از مدل بالا است اما در عوض از فناوری QLED استفاده کرده و از 100 درصد گستره رنگی RGB پشتیبانی می‌کند. این یعنی رنگ‌ها در این تلویزیون دقت بالاتری دارند و به صورت جذاب‌تر و پویاتر به نمایش گذاشته می‌شوند. در حقیقت اسنوا تلاش کرده تا این مدل را به گونه‌ای تولید کند که بتواند با نمونه‌های خارجی به خوبی رقابت کند و چیزی کم نداشته باشد.

مشخصات تلویزیون اسنوا SQL-65QK16000U
اندازه تلویزیون 65 اینچ
پنل QLED، گستره رنگی 100 درصد RGB
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-85PQ842S

اگر اولویت شما اندازه بزرگ‌تر تلویزیون است و البته محدودیتی از نظر قیمت ندارید بگذارید شما را با این شاهکار شرکت جی پلاس آشنا کنیم، محصولی که اندازه 85 اینچی دارد و از رزولوشن 4K استفاده می‌کند. این پنل از نوع QLED است تا هیچ حرفی باقی نماند و این تلویزیون عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد. این تلویزیون از گستره رنگی 1 میلیاردی پشتیبانی می‌کند و کاملا هوشمند است و می‌توانید برای اتصال به اینترنت و نصب برنامه‌ها به روی آن حساب باز کنید.

این اندازه فوق‌العاده بزرگ تلویزیون باعث می‌شود تا محتوا بسیار جذاب به نمایش دربیاید و به معنای واقعی در محتوای در حال پخش غرق شوید. البته در نظر داشته باشید که این اندازه برای سالن‌های کوچک یا متوسط اصلا مناسب نیست و برای فضاهای بزرگ‌تر باید این مدل را خریداری کنید.

مشخصات تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-85PQ842S
اندازه تلویزیون 85 اینچ
پنل QLED
رزولوشن 4K
هوشمند هست
سیستم عامل اندروید

 

 

جمع بندی

در این مطلب برندهای ایرانی را معرفی کردیم و به تاریخچه مختصر هر کدام پرداختیم. همه این برندها محصولات خوب و جذابی تولید می‌کنند و به طور کلی نمی‌توان یک برند را به طور کامل برتر دانست. شما از طریق نظرات در مورد بهترین تلویزیون ایرانی نیز می‌توانید برند مورد نظر خود را انتخاب کنید و با مراجعه حضوری‌ها به شعبه‌های موجود کیفیت تصاویر را با هم مقایسه کنید.

سوالات متداول

بهترین تلویزیون گیمینگ ایرانی کدام است؟ تولیدکنندگان داخلی هنوز تلویزیون مخصوص بازی تولید نکرده‌اند ولی بسیاری از محصولات لیست می‌توانند برای بازی هم مناسب باشند. در نظر داشته باشید که شرکت جی پلاس مانیتورهای مخصوص بازی دارد.

کدام برند ایرانی بهتر است؟ پاسخ به این سوال می‌تواند تا حدی سلیقه‌ای باشد اما در کل برندهایی مانند اسنوا، جی پلاس و سام وضعیت بهتری در حال حاضر دارند و به‌خصوص محصولات اسنوا با کیفیت و قیمت جذابی وارد بازار می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. Sina

    انتخاب تلویزیون بسیار حساس هست به هرحال بین ۵تا۶۰ میلیون قرار هست هزینه بدید اونم وقتی خیلی از تلویزیون های بازار درکارگاه های امارت سر هم بندی شده

  2. مهدی

    سلام من تلویزیون اسنوا راسفارش دادم شمامطمئنی کیفیتش خوبه

  3. علی

    برای راحت شدن از شر تلویزیون ایکس ویژن اینجام و شما می گید حرف نداره!!!

    1. نیما

      پاسخ به علی

      بیایید باهم روراست باشیم. قبول کنیم. ایران در زمینه لوازم خانگی و علی الخصوص لوازم خانگی الکترونیکی حداقل 50 سال نسبت به غول‌های این عرصه عقب هست.. در واقع خرید لوازم الکترونیکی ایرانی یعنی دور ریختن پول.. محصولات هیچ یک از برندهای ایرانی بیش از 5 سال دوام نمی‌آورند.حتی همان محصولات به ظاهر پرچمدار. البته با ارفاق گفتم 5 سال. حسن خطاب گفته هایم اینکه.اگرچه لابی و دست های پشت پرده.برندهای سامسونگ ال‌جی را از ماگرفت اما، آن زمان که برندهای سامسونگ و ال‌جی در ایران بود،کمتر کسی هست که هنوز در کمد خانه اش یک تلویزیون 14 یا 21 اینچ صفحه تخت این برندها را نداشته باشد.. و هنوز که هنوز است..بعد از 25 سال،، وقتی تلویزیون های جدید هوشمند و 4kایرانی ما را ازخود ناامید می‌کنند. برای ازدست ندادن برنامه مورد علاقه مان دوان دوان به سراغشان می‌رویم و تا دنیا باقیست این پیرمرد های دوست داشتنی ما را از خود ناامید نخواهند کرد... هرگز.
  4. مشتی

    سلام
    اگر پول گرفتی تا دورغ بگی خودت را سپردی به تقاص روزگار میگیرد ازت
    صادقانه نظر سنجی کن برند اسنوا بی کیفیت ترین برند ایران جا افتاده من حرف فزیب تو را خوردم خریدم ۱۸تومن تعمیر گارانتی فروختم۱۴ تومن ۱۰ روزه سه بار زنگ زده بهم اشکل دارد.هنگ .حافظه رم ان ۱گیگ ۳۵۰مگ هست ۲ گیگ نوشته …..این تاقص بخشیدنی نیست

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مشتی

      دوست خوبم سلام برای ما تفاوتی نداره که شما کدوم برند رو انتخاب کنی در واقع هیچ سودی به ما نمیرسه و این مطالب برای راهنمایی هست در نهایت هم همیشه گفتیم که انتخاب نهایی با خود شما خواهد بود
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-iranian-tv/
ads
ads