داغ ترین ها :
بهترین تبلت لنوو

بهترین تبلت لنوو

یکی از برندهای بسیار خوب و جذاب در تولید تبلت‌ها لنوو است و این سازنده به غیر از تولید لپ تاپ‌های جذاب، تبلت‌های خوبی را نیز روانه بازار می‌کند. در بازار کشور همه مدل‌ها از این سازنده موجود نیست اما در ادامه ما قصد داریم به سراغ بهترین مدل تبلت لنوو برویم و این محصولات را به شما معرفی کنیم.

 

شما می‌توانید برای مشاهده موجودی و قیمت تبلت لنوو به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید.

 

لنوو تب P12 پرو

بهترین تبلت لنوو 2022

تقریبا هر ویژگی را که از یک تبلت پرچمدار انتظار داشته باشید در این محصول یافت خواهید کرد. این تبلت که بدنه‌ای کاملا آلومینیومی دارد وزن آن به 565 گرم می‌رسد و ضخامت آن نیز برابر با 5.6 میلی‌متر است و این یعنی در کل با محصولی بزرگ و سنگین و البته ظریف مواجه هستیم. لنوو تب p12 پرو از یک نمایشگر 12.6 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 2560 در 1600 استفاده می‌کند و در نتیجه در هر اینچ از آن 240 پیکسل جای می‌گیرد. این صفحه نمایش بیشتر از 87 درصد از فضای جلویی را به خود اختصاص داده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری HDR10+ و Dolby Vision هم پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده این تبلت تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 870 است که از قبل با عملکرد خوب این چیپست در گوشی‌هایی مانند پوکو اف 3 آشنا هستیم. قدرت سخت افزاری این تبلت برای اجرای همه بازی‌ها در نهایت گرافیک کاملا کافی است و در انجام هیچ کاری با کندی یا مشکل مواجه نخواهید شد. لنوو برای دوربین اصلی به سراغ یک سنسور 13 مگاپیکسلی رفته و فوق عریض 8 مگاپیکسلی این دوربین را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این مدل سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد و p12 پرو از سیستم تشخیص چهره سه بعدی هم برخوردار است.

انرژی مورد نیاز این تبلت غول پیکر توسط یک باتری 10200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی تأمین می‌شود. از دیگر مشخصات اصلی این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور، اسپیکرهای چهارگانه ساخت JBL، دو نسخه وای فای و دیتا، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از قلم و اندروید 11 به صورت پیش فرض اشاره کرد.

 

بهترین تبلت های شیائومی کدام ها هستند؟

بهترین تبلت شیائومی

 

لنوو پد پرو 2022

بهترین مارک تبلت لنوو

یکی از بهترین تبلت لنوو 2022 همین پد پرو است که از بدنه‌ای تمام آلومینیومی استفاده می‌کند و وزن و ضخامتی برابر با 480 گرم و 6.8 میلی‌متر دارد. این تبلت از قلم پشتیبانی می‌کند و این قلم به صورت آهنربایی به محصول متصل می‌شود. لنوو پد پرو 2022 دارای صفحه نمایشی OLED با اندازه 11.2 اینچی است و از رزولوشن 2560 در 1536 و تراکم پیکسلی 267 استفاده می‌کند. این پنل دارای نسبت 5:3 بوده و نرخ نوسازی 120 هرتزی، Dolby Vision و HDR10+ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این محصول از تراشه 6 نانومتری مدیاتک Kompanio 1300T قدرت می‌گیرد. این چیپست عملکردی کم و بیش نزدیک به اسنپدراگون 865 دارد و می‌تواند بدون مشکل از پس بازی‌های روز در حالت گرافیکی عالی بربیاید. این سخت افزار در انجام هیچ کاری شما را نا امید نخواهد کرد و می‌توانید به روی آن حساب باز کنید. این مدل از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در روبرو نیز یک سلفی 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. در نهایت باید اشاره کنیم که لنوو pad pro 2022 یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 30 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

 

 

انواع تبلت را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

لنوو Legion y700

بهترین مدل تبلت لنوو

اگر به دنبال بهترین تبلت لنوو هستید که برای بازی مناسب باشد و قیمت معقولی هم داشته باشد باید به سراغ Legion y700 بروید. این مدل وزن 375 گرمی دارد و برای بازی کردن کمتر خستگی ایجاد می‌کند و بهتر هم در دست قرار می‌گیرد. در بخش صفحه نمایش لنوو یک پنل 8.8 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1600 را مناسب دیده و در نتیجه تراکم پیکسلی بسیار خوب 343 را شاهد هستیم. این نمایشگر 85 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی و Dolby Vision هم پشتیبانی می‌کند.

برای این که این تبلت بتواند در اجرای بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، لنوو از تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 870 استفاده کرده است. قدرت سخت افزاری این محصول به گونه‌ای است که می‌توانید بازی مانند کال آف دیوتی را در نهایت گرافیک و فریم ریت به اجرا دربیاورید. در این دستگاه یک باتری 6550 میلی آمپر ساعتی وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز را تأمین کند و شما می‌توانید به لطف شارژ سریع 45 واتی این تبلت را با سرعت بالایی شارژ کنید. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم لنوو Legion y700 هستند.

 

بهترین تبلت سامسونگ در بازار کدام است؟

بهترین تبلت سامسونگ با قیمت مناسب

 

لنوو تب P11 پلاس

بهترین تبلت های لنوو

طبق انتظار با کاهش یافتن قیمت این تبلت‌ها برخی از قابلیت‌ها نیز از آن‌ها کم می‌شود و برای مثال دیگر در این محصول خبری از نرخ نوسازی 120 هرتزی صفحه نمایش است. البته این مدل هنوز هم جزو بهترین تبلت های لنوو است و از یک نمایشگر 11 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2000 در 1200 بهره می‌برد. این صفحه نمایش تراکم 212 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند و دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با 82 درصد و نسبت 5:3 است. این تبلت از قلم هم پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید ارتباط مؤثرتری با صفحه نمایش برقرار کنید.

در بخش سخت افزاری لنوو تب P11 پلاس شاهد تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G90T هستیم، چیپستی که قدرت خوبی به عنوان یک میان‌رده دارد و می‌تواند از پس برنامه‌ها و البته بازی‌ها در حالت متوسط بربیاید. این سازنده همچنان برای دوربین اصلی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده کرده و برای دوربین سلفی به سراغ سنسوری 8 مگاپیکسلی رفته است. در نهایت یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی منبع تغذیه این تبلت به حساب می‌آید و شارژ سریع 20 واتی نیز از طولانی شدن زمان شارژ جلوگیری می‌کند.

 

تبلت لنوو tab p11 plus

 

لنوو یوگا تب 13

لنوو یوگا تب 13

سری یوگا از تبلت‌های لنوو محصولاتی را شامل می‌شود که از پایه به صورت پیش فرض استفاده می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را روی میز قرار دهید و یا حتی به دیوار آویزان کنید. یوگا تب 13 یک تبلت ساخت سال 2021 است که 830 گرم وزن دارد و به نسبت رقبای خود نگه داشتن آن در دست کمی دشوار‌تر است. این وزن بیشتر به دلیل برخورداری دستگاه از استند گفته شده در بالا است.

این تبلت از صفحه نمایشی 13 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1350 برخوردار است. برای این پنل که در هر اینچ از 196 پیکسل میزبانی می‌کند، فناوری Dolby vision و HDR10+ نیز در نظر گرفته شده است. خوشبختانه امکان استفاده از قلم با این محصول وجود دارد و از این طریق می‌توانید با یوگا 13 طراحی انجام دهید. در بخش سخت افزار لنوو اصلا کم‌کاری نکرده و از تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 870 کمک گرفته است. در مورد این چیپست بالاتر توضیح داده‌ایم و برای جلوگیری از تکرار مکررات از توضیح مجدد خودداری می‌کنیم.

در یوگا تب 13 از دوربین اصلی استفاده نشده که یک اتفاق عجیب است و تنها شاهد دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم. باتری با ظرفیت 10200 میلی آمپر ساعتی، قابلیت تشخیص چهره سه بعدی، درگاه micro HDMI، اسپیکرهای چهارگانه توسعه داده شده توسط JBL و رابط کاربری ZUI 12.5 بر پایه اندروید 11 از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

 

 

لنوو تب یوگا اسمارت 10

لنوو تب یوگا اسمارت 10

بهترین مارک تبلت لنوو سری یوگا که می‌دانید در بازار کشور خریداری کنید همین اسمارت 10 است، محصولی 580 گرمی که یک پایه سه حالته دارد و از صفحه نمایشی 10.1 اینچی استفاده می‌کند. این پنل از نوع IPS LCD است و برای آن رزولوشن 1920 در 1200 در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود در هر اینچ تراکم 224 قرار بگیرد. نسبت این نمایشگر 16:10 است و پنل توانسته حدود 74 درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد.

تب یوگا اسمارت 10 از چیپست 12 نانومتری اسنپدراگون 439 قدرت می‌گیرد، تراشه‌ای که قدرت خیلی عالی ندارد و تنها می‌تواند از پس کارهای روزمره و معمول بربیاید و نباید برای بازی کردن یا کارهای سنگین به روی آن حساب کنید. این سخت افزار را 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم همراهی می‌کند و شما امکان خواهید داشت تا میزان حافظه داخلی را افزایش دهید.

لنوو برای دوربین اصلی از سنسوری 8 مگاپیکسلی استفاده کرده و سهم دوربین سلفی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی شده است. از دیگر مشخصه‌های اصلی این محصول می‌توانیم به ظرفیت باتری 7000 میلی آمپر ساعتی، اسپیکرهای استریو، اندروید 9 (نسخه ابتدایی)، عدم پشتیبانی از سیم‌کارت و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کنیم.

تبلت لنوو یوگا اسمارت

 

سوالات متداول

بهترین تبلت لنوو کدام است؟ شاید بتوانیم لنوو تب P12 پرو را به دلیل برخورداری از نمایشگر امولد 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 870 بهترین تبلت لنوو به حساب بیاوریم.

همه این تبلت‌ها در بازار در دسترس هستند؟ خیر، اکثر مدل‌ها بسیار جدید هستند و هنوز وارد بازار کشور نشده‌اند و به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد حضور آن‌ها در بازار باشیم. در بین مدل‌های موجود در لیست یوگا اسمارت 10 قابل خرید است.

تبلت‌های لنوو ارزش خرید دارند؟ لنوو به طور کلی یک شرکت خوب و معتبر است و لپ تاپ‌های این برند توانسته‌اند بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهند. این برند تبلت‌های باکیفیتی هم تولید می‌کند و معمولا قیمت این محصولات به نسبت امکانات مناسب است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-lenovo-tablets/
ads
ads