داغ ترین ها :
بهترین هندزفری گردنی از برندهای مختلف

بهترین هندزفری گردنی از برندهای مختلف

مشکل اصلی هندزفری‌های سیمی وجود سیم و کم شدن دامنه جابجایی است. از طرفی بسیاری از کاربران با هندزفری‌های TWS و افتادن آن‌ها از گوش و گم شدن مشکل دارند. حالا تصور کنید محصولی که این دو ویژگی را یکجا داشته باشد جذاب‌تر نخواهد بود؟ و در این نقطه هندزفری گردنی وارد میدان می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا به راهنمای خرید هندزفری گردنی بپردازیم و در ادامه بهترین مدل‌های برای خرید را معرفی کنیم.

 

برای اطلاع از موجودی و قیمت هندزفری گردنی می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

هندزفری گردنی چیست؟

دنیای هدفون‌ها و هندزفری‌ها بسیار بزرگ و وسیع است و ممکن است به مدل‌های بسیار متنوعی برخورد کنید. در بازار به طور کلی سه دسته هندزفری وجود دارد؛ سیمی، بی‌سیم و کاملا بی‌سیم. هندزفری‌های گردنی از نوع دوم هستند و با وجود این که از سیم استفاده می‌کنند به حالت بی‌سیم و از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شوند. این محصولات دارای سیمی برای قرارگیری دور گردن هستند که امتداد این سیم درون گوش قرار می‌گیرد.

هندزفری گردنی چیست

بهترین هندزفری گردنی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

هنگام خرید هر محصولی باید به نکات خاصی توجه کنید تا در نهایت به بهترین گزینه ممکن برسید. در این بخش به مهم‌ترین نکات برای خرید بهترین هندزفری گردنی 2022 پرداخته می‌شود.

کیفیت ساخت و ارگونومی

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت ساخت هندزفری گردنی است. این محصول باید وزن کمی داشته باشد و سیم و سری‌های آن از متریال خوب و باکیفیتی ساخته شده باشند. از طرف دیگر طراحی سری‌ها باید به گونه‌ای باشد که هندزفری به خوبی درون گوش قرار بگیرد و هنگام فعالیت‌های سنگین مانند دویدن از گوش خارج نشود.

کیفیت ساخت و ارگونومی

در همین بخش به گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب هم توجه داشته باشید؛ چرا که در صورت داشتن فعالیت سنگین و تعریق زیاد ممکن است به هندزفری آسیب وارد شود.

شارژدهی باتری

هر کجا صحبت از ارتباط بی‌سیم در میان باشد طبیعتا بحث باتری و میزان شارژدهی هم پیش می‌آید. شارژدهی هندزفری گردنی اهمیت بالایی دارد و این محصول باید بتواند با یک بار شارژ حداقل در حد استفاده 1 روزه دوام بیاورد. از طرفی وجود قابلیت شارژ سریع می‌تواند برای مواقعی که عجله دارید مفید باشد.

کیفیت صدا

احتمالا همگی توافق داریم که مهم‌ترین فاکتور در هر هندزفری کیفیت صدای خروجی آن است. اگر به دنبال بهترین هندزفری گردنی سامسونگ، هواوی یا هر برند دیگری هستید باید به کیفیت صدای خروجی و در نتیجه فاکتورهایی مانند قطر درایور، محدوده فرکانس پاسخ‌گویی، حساسیت و نسخه بلوتوث توجه داشته باشید.

به کیفیت صدا و قابلیت ANC توجه داشته باشید

قابلیت ANC

قابلیت ANC یکی از ویژگی‌های جذابی است که هنگام خرید هر نوع هدفون یا هندزفری باید به آن توجه داشته باشید. هندزفری گردنی که به قابلیت ANC یا حذف نویز فعال مجهز باشد می‌تواند صدای مزاحم محیط را تا حد زیادی مسدود کند تا شما بتوانید در محیط‌های شلوغ مانند اتوبوس و مترو نیز بدون مزاحمت صدای محیط به موسیقی یا پادکست گوش دهید.

برخورداری از میکروفون باکیفیت

یک هندزفری بی‌سیم باید میکروفون خوبی برای مکالمه داشته باشد؛ چرا که اگر هنگام استفاده فردی با شما تماس گرفت قطعا ترجیح می‌دهید که با خود هندزفری مکالمه داشته باشید و ارتباط آن را با گوشی قطع نکنید. میکروفون خوب باید در وهله اول بتواند صدای شما را به وضوح به طرف مقابل برساند و در مرحله بعدی صدای محیط را تا حد امکان حذف کند تا کیفیت مکالمه افزایش پیدا کند.

 

بهترین هندزفری های بی سیم بازار کدامند؟

بهترین هندزفری

 

بهترین هندزفری گردنی برای خرید

در این بخش به سراغ بهترین‌ مدل‌ها برای خرید در بازار کشور می‌رویم.

هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore life u2i بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه محسوب می‌شود. این محصول درایورهایی به قطر 10 میلی‌متر دارد و این درایورها به تولید صدای واضح و با کیفیت کمک می‌کنند. اتصال آن به گوشی از طریق بلوتوث نسخه 5.0 صورت می‌گیرد و برد آن نیز به 10 متر می‌رسد؛ یعنی به راحتی می‌توانید تا 10 متر از گوشی فاصله داشته باشید و مکالمه کنید. گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که این هندزفری با تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد. روی بدنه محصول دکمه‌هایی برای مدیریت صدای موزیک در حال پخش و مدیریت صدای مکالمه قرار دارد؛ همچنین سری ایرپادها حالت مگنتی دارند تا در صورت عدم نیاز به آن‌ها پراکنده نباشند. برای عمر بالای هندزفری و امکان استفاده از آن بدون دغدغه انکر soundcore life u2i را در برابر نم و رطوبت سطحی مقاوم ساخته است.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی تا 22 ساعت در حالت استندبای
قطر درایور 10 میلی‌متر

قیمت هندزفری بی سیم انکر مدل soundcore life u2i

 

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل C2

بهترین هندزفری گردنی را در میان هندزفری‌های برند کیو سی وای هم می‌توانیم پیدا کنیم. هندزفری C2، تنها ۳۱ گرم وزن دارد و با گوشی‌های هوشمند، تبلت و همینطور لپ تاپ شما سازگار است. این هندزفری دارای قابلیت حذف نویز ENC است؛ بنابراین در مکالمات خود هیچ نویزی احساس نخواهید کرد  و یک گفت‌وگوی آرام و باکیفیت خواهید داشت. روی بدنه هندزفری، ۳ کلید برای کنترل صدا و پلی بک وجود دارد. بدنه هندزفری که از سیلیکون و پلاستیک ABS ساخته شده، دارای مقاومت نسبت به رطوبت و تعرق است. بنابراین اگر آب به آن پاشیده شود، اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. این هندزفری، درایور ۱۰ میلی متری دارد و محدوده عملکرد آن نیز ۱۰ متر است. باتری آن دارای ظرفیت ۲۵۰ میلی آمپر ساعت است و اگر ۱.۵ ساعت آن را شارژ کنید، تا چندین ساعت می‌توانید از هندزفری خود استفاده کنید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل C2
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی تا 50 ساعت در حالت استندبای
قطر درایور 10 میلی‌متر

قیمت هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل C2

 

هندزفری بی‌سیم هواوی مدل FreeLace

یکی از بهترین مارک هندزفری گردنی، هواوی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اولین مشخصه این مدل که ارزش خرید آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد برخورداری آن از ANC است. به لطف دو میکروفون حساس، این محصول می‌تواند صدای مزاحم محیط را تا حد زیادی کاهش دهد و در کنار این ویژگی درایور 14 میلی‌متری باعث می‌شود تا صدایی واضح و باکیفیت به گوش برسد.

هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeLace

این هندزفری گردنی از طریق درگاه Type-C شارژ می‌شود ولی قابلیت جالبی که هواوی برای آن در نظر گرفته این است که با اتصال درگاه Type-C به گوشی هم اتصال برقرار می‌شود و هم هندزفری شروع به شارژ شدن می‌کند. جالب است که به ادعای سازنده چینی 5 دقیقه شارژ می‌تواند تا 5 ساعت این محصول را سرپا نگه دارد. سری‌های فری لیس ارگونومی خوبی دارند و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرند. از طرفی زمانی که آن‌ها را از گوش خارج کنید به لطف وجود آهنربا به یکدیگر متصل می‌شوند.

مشخصات هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeLace
قابلیت ANC دارد
شارژدهی 5 دقیقه شارژ، 5 ساعت شارژدهی
قطر درایور 14 میلی‌متر

 

هندزفری هواوی freelace

 

با بهترین هدفون های بی سیم بازار آشنا شوید.

بهترین هدفون

 

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband

این مدل یکی از بهترین هندزفری گردنی شیائومی ۲۰۲۲ است که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید. این محصول از دو بخش تشکیل شده است، یکی سیمی نازک که در انتها به بادزها ختم می‌شود و دیگری بخش ضخیمی که دور گردن قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا این هندزفری گردنی در جای خود باقی بماند. این مدل می‌تواند در برابر تعریق زیاد هنگام ورزش مقاومت کند و کیفیت صدای مطلوبی را به گوش شما برساند. این محصول می‌تواند با یک بار شارژ حدود 7 ساعت دوام بیاورد که عملکرد قابل قبولی به حساب می‌آید.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband

مشخصات هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Mi Neckband
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی 7 ساعت
قطر درایور نامشخص

 

هندزفری گردنی شیائومی

 

بهترین مدل هندزفری سیمی چیست؟

بهترین هندزفری سیمی

 

هندزفری بی سیم کریتیو مدل OUTLIER ONE V2

کریتیو این هندزفری گردنی را به گونه‌ای طراحی کرده تا باله‌های بادزها به راحتی درون گوش کیپ شوند و شما بتوانید بدون مشکل ساعت‌ها با این محصول به پیاده‌روی و ورزش بپردازید. از طرفی برای این مدل گواهی IPX5 در نظر گرفته شده و این یعنی هندزفری در برابر پاشش آب با فشار کم مقاوم است و با خیال راحت می‌توانید در روز بارانی از آن استفاده کنید. بادزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت خروج از گوش به حالت آهنربایی به هم متصل شوند تا محصول شکل بهتری به خود بگیرد.

هندزفری بی سیم کریتیو مدل OUTLIER ONE V2

به گفته کریتیو این مدل می‌تواند با یک بار شارژ تا 9.5 ساعت دوام بیاورد و از طرفی با 15 دقیقه شارژ می‌توانید حدود 1 ساعت از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که وزن این هندزفری گردنی تنها 15 گرم است و شما وجود آن را دور گردن اصلا احساس نمی‌کنید. درایور این محصول 5.5 میلی‌متری بوده و برای داشتن کیفیت مکالمه خوب از میکروفون با برداشت صوت چند سویه استفاده شده است. بلوتوث 5.0، حساسیت 42 دسی‌بل و سازگاری با دانگل BT-W3 برای استفاده در کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی به عنوان هدفون گیمینگ از دیگر ویژگی‌های این هندزفری هستند.

مشخصات هندزفری بی سیم کریتیو مدل OUTLIER ONE V2
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی 9.5 ساعت
قطر درایور 5.5 میلی‌متر

 

هندزفری کریتیو OUTLIER ONE V2

کاربران پرسیده‌اند “بهترین ایرپاد تا دو میلیون” کدام است؟

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

برعکس مدل‌ بالا که یک سیم کلی دارد و بخشی از آن به دور گردن قرار می‌گیرد و امتداد آن وارد گوش می‌شود، اما در این مدل از هندزفری گردنی سامسونگ شاهد یک بخش متفاوت و محکم برای قرار گرفتن به دور گردن هستیم. این تفاوت باعث شده تا وزن محصول به حدود 42 گرم برسد. سامسونگ برای این بادزها سری سیلیکونی در نظر نگرفته و در عوض طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که با زاویه‌ای مشخص درون گوش قرار می‌گیرند.

 

باتری این هندزفری یکی از نقاط قوت آن است و شما با یک بار شارژ می‌تواند تا 18 ساعت به موسیقی گوش دهید یا 13 ساعت مکالمه کنید. این محصول دارای درایور 12 میلی‌متری بوده و فرکانس پاسخ‌گویی آن در محدوده 20 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد و حساسیت آن حدود 84 دسی‌بل است. برخورداری از چهار دکمه برای کنترل بیشتر، خروجی Type-C برای شارژ، برخورداری از میکروفون و بلوتوث 5.0 از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

مشخصات هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی 18 ساعت پخش موسیقی، 13 ساعت مکالمه
قطر درایور 12 میلی‌متر

 

هندزفری سامسونگ level u2

 

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5383

تسکو یک برند ایرانی و البته باکیفیت است که تلاش می‌کند تا محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. در این محصول خبری از گواهی مقاومت در برابر آب نیست اما از طرف دیگر از نظر ارگونومی این مدل شرایط خوبی دارد. بادزها دارای سری سیلیکونی هستند و به خوبی در گوش کیپ می‌شوند و از سوی دیگر بخش محکمی که به روی گردن قرار می‌گیرد دارای جنس و وزن کمی است. تسکو برای این هندزفری باتری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته و همین باعث می‌شود با یک بار شارژ بتوانید 18 ساعت به موزیک گوش دهید یا 15 ساعت مکالمه داشته باشید.

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5383

مشخصات هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5383
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی 18 ساعت پخش موسیقی، 15 ساعت مکالمه
قطر درایور نامشخص

 

هندزفری تسکو TH 5383

 

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل NECK BAND 399

اگر هندزفری گردنی شیائومی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می‌خواهید این مدل می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. این هندزفری گردنی ارگونومی خوبی دارد و بادزهای آن به حالت آهنربایی به هم متصل می‌شوند. قطر درایور این مدل 3 میلی‌متر است و فرکانس پاسخ‌گویی محدوده 20 تا 20 هزار هرتز را دربر می‌گیرد. بلوتوث 5.0، باتری با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعتی، برخورداری از سری‌های سیلیکونی و برخورداری از دکمه‌هایی برای کنترل بهتر از ویژگی‌های اصلی این محصول هستند.

مشخصات هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل NECK BAND 399
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 300 میلی آمپر ساعت
قطر درایور 3 میلی‌متر

سوالات متداول

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه کدام است؟ هواوی فری لیس به دلیل داشتن دو میکروفون حساس و همچنین کریتیو  Outlier One V2 به دلیل برخورداری از میکروفون با برداشت صوت چند سویه گزینه‌های جذابی برای داشتن مکالمه باکیفیت هستند.

هندزفری گردنی خوب از سامسونگ چی بخریم؟ هندزفری گردنی Level U یک محصول خوش قیمت و در عین حال باکیفیت از سامسونگ است که هم ارگونومی خوبی دارد و هم می‌تواند صدای باکیفیتی را به گوش شما برساند. به علاوه شارژدهی این مدل هم از نقاط قوت آن است.

کدام هندزفری گردنی از قابلیت ANC استفاده می‌کند؟ اولین مشخصه فری لیس هواوی که ارزش خرید آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد برخورداری آن از ANC است. به لطف دو میکروفون حساس، این محصول می‌تواند صدای مزاحم محیط را تا حد زیادی کاهش دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. حسین

    سلام درود از نظر کیفیت صدای بیس کدام مدل از همه بهتر است ؟!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام وقت بخیر فری لیس هواوی
  2. امین

    متاسفانه مطالبی که گذاشته بودید به هیچ وجه ارزش مطالعه نداشت و صرفا قصد تبلیغ هووآوی رو داشتید چرا که با وجود این همه هدفون خوب با قابلیت‌های بالا فقط ۴ تا از چیپ‌ترین مدل‌های موجود رو معرفی کردید از وقتی که گذاشتم برای خواندن این مطلب کاملا پشیمان هستم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امین

      سلام وقت خوش دوست خوبم چندین مدل در متن معرفی شده و فقط یک مدل از هواوی هست در ابتدا هم به موارد مهم اشاره شده تا خودتون بتونید بین مدل ها انتخاب کنید
      1. آرش

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام هندزی فری گردنی که ارگونومیک ، کیفیت مکالمه ،و شارژ دهی خوبی داشه باشه چه مدل و مارکی رو پیشنهاد میدید
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به آرش

          سلام با چه بودجه ای
          1. علی

            پاسخ به احسان نیک پی

            سلام حدودا دو تومن
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-neckband-headphones/
ads
ads