داغ ترین ها :
بهترین پرینترهای اداری را بشناسید 🖨

بهترین پرینترهای اداری را بشناسید 🖨

یکی از مهم‌ترین وسایل موجود در یک اداره پرینتر است و شما بسته به نوع کار خود احتمالا دائما برای چاپ مدارک و اسناد به یک چاپگر نیاز خواهید داشت. در ادامه این مطلب بهترین پرینترهای اداری را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را با بودجه مورد نظر خود داشته باشید.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع پرینتر و چاپگر در تکنولایف: خرید پرینتر

 

بهترین پرینترهای اداری 2020

پرینتر‌های این لیست از قیمت کم به زیاد مرتب شده‌اند و همچنین به طور کلی پرینترهای اداری به دلیل توان بالاتر قیمت بیشتر و البته اندازه بزرگ‌تری دارند.

پرینتر کانن imageCLASS MF235 لیزری چندکاره

بهترین پرینترهای اداری

این پرینتر کانن بیش از 11 کیلوگرم وزن دارد و از نوع لیزری است. در کل برای تعداد چاپ بالا و ادارات پرینترهای لیزری انتخاب بسیار بهتری هستند و در نهایت به نسبت هر چاپ هزینه بسیار کمتری را ایجاد می‌کنند. این محصول به غیر از پرینتر، اسکنر، کپی و همچنین فکس هم هست تا بتوانیم آن را یک دستگاه کامل و همه کاره بدانیم، به‌خصوص که از قابلیت ADF (Automatic Document Feeder یا تغذیه خودکار اسناد) هم پشتیبانی می‌کند.

این پرینتر می‌تواند با رزولوشن 600 در 600 کپی کند و اگر بخواهید این کار با سرعت بالا انجام شود رزولوشن به 300 در 600 کاهش پیدا می‌کند. رزولوشن فکس بین 100 در 200 تا 400 در 200 و رزولوشن اسکن و پرینت نیز برابر با 600 در 600 است. توان کار ماهانه این مدل در ماه برابر با 15000 است و این محصول می‌تواند با سرعت 23 الی 27 برگ در دقیقه چاپ و کپی انجام دهد.

 

قیمت Canon mf235 

 

 

انواع پرینترهای اداری و خانگی کانن را می توانید از تکنولایف بخرید: پرینتر Canon

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro M501dn لیزری

بهترین پرینترهای چند کاره اداری

اگر یک پرینتر اداری می‌خواهید و چندکاره بودن آن برایتان اهمیت ندارد بدون شک به سراغ این مدل بروید و این محصول در لیست بهترین پرینترهای لیزری اداری قرار می‌گیرد. مزیت اول این پرینتر این است که می‌تواند در ماه تا حداکثر 100000 چاپ انجام دهد که البته HP توصیه کرده این عدد را در ماه بین 1500 تا 6000 نگه دارید تا طول عمر دستگاه بیشتر شود.

رزولوشن این پرینتر 600 در 600 است و تا 600 در 4800 قابلیت افزایش دارد. سرعت این مدل یکی از برتری‌های اصلی آن به حساب می‌آید و می‌تواند در هر دقیقه تا 45 چاپ را انجام دهد که عملکردی فوق‌العاده است. همچنین این محصول می‌تواند چاپ دورو انجام دهد، اتفاقی که در پرینتر قبلی رخ نداده بود و این ویژگی‌ می‌تواند برای ادارات حائز اهمیت باشد.

 

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro M501dn لیزری

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید پرینتر

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره

بهترین پرینترهای لیزری اداری

اگر به پرینتر بالا علاقه دارید ولی در حین حال یک محصول چندکاره می‌خواهید این مدل بهترین انتخاب شما خواهد بود. این دستگاه هم پرینتر است، هم اسکنر، کپی، فکس و ایمیل. توان کار ماهانه این مدل به 80000 می‌رسد اما HP توصیه کرده که آن را بین 750 تا 4000 عدد نگه دارید. سرعت چاپ این پرینتر بین 40 الی 42 چاپ در دقیقه است که عملکرد بسیار سریع و خوبی به حساب می‌آید.

این محصول از چاپ دورو پشتیبانی می‌کند و قابلیت ADF و همچنین اتصال به وای فای نیز برای آن در نظر گرفته شده تا این مدل را جزو بهترین پرینترهای چند کاره اداری به حساب بیاوریم. این پرینتر 13 کیلوگرمی دارای رزولوشن 1200 در 1200 است و نمایشگری 2.7 اینچی از نوع تاچ اسکرین دارد تا بسیار راحت بتوانید با آن کار کنید.

 

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره

 

مطالب مرتبط: بهترین مارک پرینتر

 

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w لیزری چندکاره

بهترین پرینتر اداری

همان‌طور که از نام این مدل مشخص است می‌تواند چند کار مختلف را انجام دهد و شما می‌توانید به عنوان پرینتر، اسکنر، کپی و فکس به روی آن حساب باز کنید و جذاب‌تر این که پشتیبانی از وای فای باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید با این محصول کار کنید و حتی با گوشی یا تبلت خود به این پرینتر متصل شوید.

رزولوشن پرینت در این مدل برابر با 600 در 600 است و تا 1200 در 1200 قابلیت افزایش دارد. رزولوشن کپی نیز 600 در 600 است و می‌توانید تا 23 پرینت یا کپی را در دقیقه انجام دهید. رزولوشن اسکنر هم همین است و سرعت آن به گونه‌ایست که می‌تواند در دقیقه 20 تصویر سیاه و سفید یا 15 تصویر رنگی را اسکن کند. ناگفته نماند که این مدل از قابلیت تغذیه خودکار ADF و قابلیت تشخیص متن OCR برخوردار است و نمایشگر لمسی برای راحتی بیشتر هنگام کار دارد.

 

توان کار ماهانه این پرینتر برابر با 15000 چاپ است ولی کانن عنوان کرده که بهتر است بین 500 تا 2000 چاپ در ماه بیشتر با این محصول انجام ندهید. شما می‌توانید همین مدل را با کمی قیمت بالاتر به همراه گوشی اورجینال خریداری کنید.

 

پرینتر کانن مدل i-Sensys MF237w لیزری چندکاره

 

 

انواع پرینتر های برند اچ پی را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: پرینتر hp

 

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Enterprise M611dn لیزری

بهترین چاپگر اداری

یکی از بهترین پرینترهایی که می‌توانید برای اداره خریداری کنید همین مدل از HP است، محصولی که توان کار ماهانه آن به 275 هزار چاپ می‌رسد و خود اچ پی توصیه کرده تا این عدد را بین 5000 تا 25000 حفظ کنید. رزولوشن این پرینتر برابر با 1200 در 1200 است و می‌تواند تا 65 پرینت را در دقیقه انجام دهد و این یعنی سرعت چاپ آن از بسیار بالا است تا اصلا نیازی به انتظار در محل کار نداشته باشید.

این پرینتر لیزری دارای یک نمایشگر 4.3 اینچی رنگی از نوع لمسی است تا بهتر و راحت‌تر بتوانید با پرینتر ارتباط برقرار کنید. وزن این پرینتر برابر با 21.6 کیلوگرم است و قابلیت تغذیه خودکار ADF و همچنین چاپ دو رو برای این مدل در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که این محصول فقط پرینتر است و کار اسکن و فکس و موارد این‌چنینی را نمی‌تواند انجام دهد. در واقع تمرکز اچ پی در این مدل تنها چاپ با سرعت و تعداد بالا بوده است.

 

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Enterprise M611dn لیزری

 

کدام نوع چاپگر بهتر است؟

مقایسه پرینتر های جوهر افشان با لیزری

 

جمع بندی

در این مطلب چهار مدل از بهترین پرینترهای اداری را به شما معرفی کردیم. همه مدل‌های این لیست از نوع لیزری هستند؛ چرا که پرینترهای لیزری برای تعداد چاپ بالا گزینه‌های بسیار مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تری هستند و با سرعت بالاتری می‌توانند چاپ را انجام دهند و به همین دلیل هم در بین پرینترهای اداری کمتر می‌توان چاپگر جوهرافشان یافت کرد.

سوالات متداول

پرینتر اداری خوب چی بخریم؟ در این لیست چهار مدل پرینتر لیزری اداری به شما معرفی کردیم که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و بسته به نوع استفاده و نیاز شما می‌توانند مناسب باشند. مثلا ممکن است برای شما چاپ دورو اهمیت بالایی داشته باشد یا تعداد بالای چاپ در ماه که بسته به هر یک از این شرایط باید به سراغ مدل مشخصی بروید.

برای اداره پرینتر لیزری بخریم یا جوهرافشان؟ به طور کلی پرینترهای لیزری در ابتدا برای اداره‌ها ساخته شدند؛ چرا که سرعت بالاتر و هزینه پرینت کمتری دارند و توان ماهانه آن‌ها بیشتر از مدل‌های جوهرافشان است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-office-printers/
ads
ads