داغ ترین ها :
بهترین محصولات سامسونگ در ۲۰۲۰

بهترین محصولات سامسونگ در ۲۰۲۰

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ محصولات بسیار خوبی را معرفی و به بازار عرضه کرد و در این بین نوآوری‌های خوبی هم به نام خودش ثبت کرد. ولی باید منتظر بمانیم و منتظر به بلوغ رسیدن محصولات این شرکت مثل گوشی‌های تاشو باشیم. با معرفی بهترین محصولات سامسونگ همراه ما باشید.

اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی شرکت‌هایی هستند که این روزها سخت در تلاش‌اند تا در بازار شلوغ این روزهای دنیای موبایل‌های‌ هوشمند قافیه را به هم واگذار نکنند. اما در این میان سامسونگ، شرکتی است که  از فروش رشته‌فرنگی و ماهی به اس ۲۰ اولترا رسیده است!!! بله درست خواندین! سامسونگ کار خود را از فروش رشته فرنگی و ماهی خشک شروع کرده و بعد وارد بازار گوشی های هوشمند شده است. باید به احترام این تلاش روی پا بایستیم و برای این شرکت کره‌ای دست بزنیم و جیغ و هورا بکشیم!

بعد از تحسین سامسونگ وقت آن است که بهترین محصولات این شرکت را بررسی کنیم تا ببینیم سیاست این غول دنیای تکنولوژی برای محصولات جدیدش چه بوده و تا چه حد در راضی نگاه‌داشتن طرفدارنش موفق عمل کرده است؟ در این مقاله نگاهی به بهترین محصولات سامسونگ انداخته‌ایم و در باب فضائل هر گوشی چندخطی قلم را به رشته تحریر درآورده‌ایم! پس تا آخر همراه ما باشید.

بهترین گوشی تاشو؛ گلکسی Z Flip

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی z flip

 معرفی بهترین محصولات سامسونگ را از گوشی‌های تاشو شروع می‌کنیم. سامسونگ با گلکسی فولد وارد دنیای گوشی‌های تاشو شد و امسال باعرضه گلکسی Z Flip این راه را پرقدرت ادامه داد. این گوشی به معنای واقعی کلمه زیباست و حس یک کالای لوکس را در شما زنده می‌کند. به نظر ما دنیای گوشی‌های هوشمند هنوز به بلوغ کامل نرسیده ولی تلاش‌های سامسونگ در این راه ارزشمند است.

شیشه محافظ پشت‌گوشی گوریلاگلس ۶ و فریم پیرامون آن آلومینیومی است. نمایشگر ۶.۷ اینچی داینامیک آمولد گلکسی Z Flip با دارا بودن رزولوشن ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ و استاندارد HDR10+ و تراکم پیکسلی ۴۲۵ پیکسل در هر اینچ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ یک نمایشگر بسیار کوچک ۱.۱ اینچی هم برای این گوشی در نظر گرفته که در حالت بسته گوشی هیچ اعلانی را از دست ندهید.

در این گوشی اندروید ۱۰ با رابط‌کاربری OneUI2 همراه شده و تجربه عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پردازنده استفاده‌شده در گلکسی Z Flip اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰ است که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم تکمیل‌شده تا سامسونگ برای توان پردازشی گوشی تاشوی خود سنگ تمام گذاشته باشد.

این دستگاه دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند باکیفیت 4K فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی هم لنزی ۱۰ مگاپیکسلی دارد. نبود جک ۳.۵ میلی‌متری برایمان سخت است ولی اسپیکرهای خوب گوشی تا حدی این کمبود را جبران می‌کنند.

منبع تغذیه گلکسی Z Flip یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که توان شارژ سریع ۱۵ وات هم دارد. باید دید سامسونگ در ادامه راه تولید گوشی‌های هوشمند چگونه عمل خواهد کرد و آیا به پادشاه بی‌چون‌وچرای بازار گوشی‌های تاشو بدل می‌شود؟

بهترین پرچم‌دار؛ گلکسی S20 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ الترا

نمی توان بهترین محصولات سامسونگ را معرفی کرد و بی‌خیال گوشی های پرچم‌دار این شرکت شد. این روزها شاه‌ماهی کره‌ای‌ها گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا است که با مشخصات فوق‌العاده‌ای که دارد دل هر کاربری را به لرزه درمی‌آورد. با نگاه به قیمت این گوشی لرزه‌ی بیشتری به دل کاربران می‌افتد و برچسب قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار کمی ترسناک است. ولی نباید مشخصات خارق‌العاده این گوشی را فراموش کنیم.

اس ۲۰ اولترا با صفحه‌نمایش داینامیک آمولد و بزرگی ۶.۹ اینچی عرضه‌شده است. اندازه این صفحه‌نمایش ما را به یاد تبلت‌های ۷ اینچی سال‌های اخیر می‌اندازد! تکنولوژی با چنان سرعتی در حال پیشرفت است که حتی به خودش هم رحم نمی‌کند! گوشی‌ها کم‌کم بزرگ و بزرگ‌تر شدند و تبلت‌های ۷ اینچی به پایان راه نزدیک و نزدیک‌تر!

رزولوشن این نمایشگر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و تراکم و پیکسلی ۵۱۱ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. سربازی به نام گوریلاگلس ۶ از صفحه‌نمایش محافظت می‌کند و استاندارد HDR10+ کیفیت را تا حد زیادی بالابرده تا کاربران لذت بیشتری از تماشای محتوا داشته باشند. نرخ نوسازی در رزولوشن فول اچ‌دی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد تا این نمایشگر بهترین نمایشگری باشد که تابه‌حال سامسونگ برای یک گوشی هوشمند ساخته است.

به نظر ما زشت و زیبا صفتی است که برازنده این گوشی می‌باشد! چراکه یک دوربین خیلی خیلی بزرگ در دل یک گوشی زیبا قرارگرفته و تا حد زیادی از ظرافت طراحی کم شده است. سنگینی و بزرگی گوشی هم نکته‌ای است که نباید به‌سادگی از کنارش عبور کنیم و کار کردن با یکدست را به آرزویی دور بدل کرده تا تکنولوژی دنیای امروز هر چه بیشتر از آرمان‌های استیو جابز فقید فاصله بگیرد.

فریم آلومینیومی، استفاده از گوریلاگلس ۶ و گواهی IP68 از دیگر مشخصات این گوشی در بخش طراحی است. اندروید ۱۰ و OneUI2 در روح این گوشی دمیده شده‌اند تا زیبایی و سادگی نرم‌افزاری برای اس ۲۰ اولترا به یک نقطه قوت بدل شود. پردازنده اگزینوس ۹۹۰ و پردازنده گرافیکی Mali-G77 قدرت این گوشی را تامین می‌کنند. حافظه ۱۲۸ و رم ۱۲ گیگابایت هم تکمیل‌کننده‌ی این شاهکار هستند.

سامسونگ در طراحی این گوشی از چهار دوربین ۱۰۸+۴۸+۱۲+TOF استفاده کرده که می‌تواند باکیفیت 8K فیلم‌برداری کند و زوم ۱۰۰ برابری دارد. دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل است و اسپیکرهای استریو صدای شفاف و بلندی تولید می‌کنند. توصیه می‌کنیم کم‌کم با جک ۳.۵ میلی‌متری خداحافظی و به شارژهای فوق‌سریع سلام کنید به این دلیل که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۲۰ اولترا توانایی شارژ فوق‌سریع ۴۵ وات را داراست. امنیت این گوشی هم با حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش تامین می‌شود.

بهترین پرچم‌دار همراه با قلم؛ گلکسی Note 10 Plus

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

چیزی تا معرفی گلکسی نوت ۲۰ نمانده ولی تا آن زمان اگر به دنبال گوشی با قلم کاربردی هستید باید نوت ۱۰ پلاس را انتخاب کنید. واقعا اگر اهل طراحی و نقاشی و یادداشت‌برداری باشید قلم سری نوت سامسونگ یک موهبت الهی برای شما محسوب می‌شود!

این گوشی بزرگ با گواهی IP68‌ در برابر آب مقاوم است و با گوریلاگلس ۶ و فریم آلومینیومی معرفی‌شده تا کیفیت ساخت در سطح بالایی قرار داشته باشد. صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و تراکم پیکسلی ۴۹۸ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. استاندارد HDR10+ هم حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

این گوشی با اندروید ۹ معرفی شد ولی به‌روزرسانی اندروید ۱۰ و OneUI2 هم برای این گوشی عرضه‌شده است. پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ و پردازنده گرافیکی Mali-G76 وظیفه تامین قدرت پردازشی را بر عهده دارند و از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند. نوت ۱۰ پلاس در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به فروش می‌رسد.

در بخش دوربین سامسونگ از چهار دوربین ۱۲+۱۲+۱۶+TOF مگاپیکسلی استفاده کرده و کیفیت فیلم‌برداری هم 4K‌ می‌باشد. دوربین سلفی یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی دارد و اسپیکرها استریو هستند ولی جای جک ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی خالیست.

باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نوت ۱۰ پلاس توانایی شارژ فوق‌سریع ۴۵ وات دارد که می‌تواند خبر خوبی برای هواداران این برند باشد. حسگر اثرانگشت هم زیر صفحه‌نمایش قرارگرفته تا دیگر دغدغه امنیتی نداشته باشید.

بهترین گوشی میان رده؛ گلکسی A71

گوشی سامسونگ گلکسی a71

به بحث شیرین بهترین محصولات سامسونگ از جنس میان رده‌ها رسیدیم جایی که با بالا رفتن قیمت پرچم‌داران در بازار وجود این گوشی‌ها یک نعمت غیر قابل ‌انکار محسوب می‌شود. انتخاب در این بخش کمی سخت است ولی ما تصمیم گرفتیم لقب بهترین میان رده را به گلکسی A71 بدهیم. این گوشی پلاستیکی طراحی به‌روزی دارد ولی کیفیت ساخت از نکات منفی آن به شمار می‌رود.

صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است که تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ دارد و با یک‌لایه گوریلاگلس ۳ محافظت می‌شود. اندروید ۱۰ و OneUI2 هم شخصیت نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند. پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ به این گوشی قدرت می‌دهند. گلکسی A71 در دو نسخه ۱۲۸ با ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه‌شده است.

چهار دوربین ۶۴+۱۲+۵+۵ مگاپیکسلی عهده‌دار عکاسی در این گوشی هستند و دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسل است. این گوشی می‌تواند باکیفیت 4K فیلم‌برداری کند. حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش جا گرفته و وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم خبر خوب ما برای طرفداران سامسونگ است. این گوشی رنگ‌بندی شاد و جذابی هم دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم با یک شارژر ۲۵ وات تغذیه می‌شود.

بهترین گوشی اقتصادی؛ گلکسی A11

گوشی سامسونگ گلکسی a11

در این بخش انتخاب سخت است و انتخاب ما گوشی گلکسی A11 است. این گوشی باقیمت مناسب امکانات قابل‌قبولی که ارائه می‌دهد و لقب بهترین را به خودش اختصاص داده است. طراحی به‌روز یکی از نکات مثبت این گوشی به شمار می‌رود.

نمایشگر ۶.۴ اینچی PLS TFT این گوشی دارای رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ است و تراکم پیکسلی ۲۶۸ پیکسل در هر اینچ را داراست. به‌روزرسانی اندروید ۱۰ و OneUI2 عرضه‌شده و برای یک گوشی اقتصادی این به‌روز بودن یک مزیت محسوب می‌شود.

پردازنده این گوشی هشت هسته‌ای است و فرکانسی معادل ۱.۸ گیگاهرتز دارد. گلکسی A11 در دو نسخه ۳۲ با ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم به بازار آمده و درگاه کارت حافظه جانبی هم دارد.

دوربین سه‌گانه این گوشی ۱۳+۵+۲ مگاپیکسل می‌باشد و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است. قدرت فیلم‌برداری گلکسی A11 فول اچ‌دی است. حسگر اثرانگشت در پشت‌گوشی جا گرفته و باتری ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با شارژری ۱۵ واتی همراه است. این مجموعه برای یک گوشی اقتصادی قابل‌قبول است و نیاز کاربران را برطرف می‌کند.

بهترین تبلت؛‌ گلکسی Tab S6

تبلت سامسونگ گلکسی تب s6

بهترین تبلت سامسونگ را گلکسی Tab S6 می‌دانیم چراکه باقدرت پردازشی بالا و قلم کاربردی برای رقابت با آیپدهای اپل پا به عرصه رقابت گذاشته تا بازار رقابت تبلت‌ها همچنان داغ باقی بماند.

این تبلت ۱۰.۵ اینچی با بدنه‌ای آلومینیومی عرضه‌شده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ با تراکم پیکسلی ۲۸۷ پیکسل در هر اینچ است. این نمایشگر از نوع سوپر آمولد است و کیفیت بالایی دارد. در بخش نرم‌افزار، این تبلت قابل به‌روزرسانی به اندروید ۱۰ و OneUI2 می‌باشد و با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ و آدرنو ۶۴۰ معرفی و عرضه‌شده است. گلکسی Tab S6 در دو نسخه ۱۲۸ با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ با ۸ گیگابایت به بازار آمده است.

سامسونگ دو دوربین ۱۳+۵ مگاپیکسلی را برای این تبلت در نظر گرفته و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است. اسپیکر نقطه قوت این تبلت است به این دلیل که چهار اسپیکر استریو در طراحی این محصول به کار گرفته‌شده است.

امنیت از طریق حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تامین و باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه با یک شارژر ۱۵ وات شارژ می‌شود. برای ارتقاء حافظه تبلت می‌توانید از کارت حافظه جانبی هم استفاده کنید. نکته حائز اهمیت در این تبلت به‌کارگیری از یک‌قلم فوق‌العاده کاربردی است که برای طراحان بسیار مناسب است.

بهترین ساعت هوشمند؛ گلکسی Watch Active 2

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

این ساعت در دو نسخه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری معرفی و عرضه‌شده تا تمام سلایق را در بربگیرد. زیبایی صفتی مناسب برای این ساعت هوشمند محسوب می‌شود و با امکانات زیادی که دارد برای هواداران ساعت‌های هوشمند گزینه خوبی به شمار می‌رود. طراحی آن در عین سادگی از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است و به زندگی سالم‌تر و آگاهانه کمک می‌کند.

بدنه استیل و گواهی IP68 از نکات شاخص این محصول است و ضدآب بودن از نکات مثبت به شمار می‌رود. این ساعت می‌تواند به‌راحتی میزان ضربان قلب شمارا اندازه بگیرد و میزان استرس شمارا بسنجد. در انجام فعالیت‌های ورزشی مثل یک مربی شمارا همراهی می‌کند و به‌سلامتی شما اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

نمایشگر سوپرآمولد این ساعت کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. باتری شمارا تا یک روز کامل همراهی می‌کند و از سایر مشخصات می‌توانیم به وجود NFC و GPS اشاره‌کنیم.

بهترین هدفون؛ گلکسی Buds+

هدفون بیسیم گلکسی بادز پلاس

نمی توان بهترین محصولات سامسونگ را نام برد و هدفون های متنوع این شرکت غافل ماند. گلکسی Buds+ انتخاب ما برای شماست. هندزفری بی‌سیم،‌ باکیفیت و با طول عمر باتری بسیار خوب که برای گوش دادن به موسیقی در حین کار و استراحت و ورزش جزو بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند با دیگر محصولات بازار به‌راحتی رقابت کند.

این هدفون از بلندگوهای دوگانه‌ای استفاده می‌کند که توسط AKG تنظیم‌شده‌اند و دارای سه میکروفون تطبیق‌پذیر است. این هدفون تا حد زیادی نویز را حذف می‌کند و یک تجربه عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با سه دقیقه شارژ شدن تا یک ساعت موسیقی گوش کنید و با لمس کردن هدفون فرمان‌های خود را به آن بدهید. رنگ‌های جذاب این هدفون می‌تواند دل هر طرفداری را به دست بیاورد و کیفیت خوب پخش مکمل این زیبایی است.

بهترین رابط کاربری؛ OneUI2

رابط کاربری oneui2 سامسونگ

سال گذشته باعرضه OneUI سامسونگ گام بزرگی در طراحی رابط کاربری خود برداشت و امسال با معرفی و عرضه OneUI2 و بهبودهای جزئی نسبت به نسل قبل ارزش این رابط کاربری زیبا و کاربردی را بالاتر برد.

همه‌چیز در این رابط کاربری نرم و روان است و به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؛ و رنگ‌ها بسیار شارپ و زیبا هستند. دارک مود کامل‌تر شده و درگوشی‌هایی که صفحه‌نمایش آمولد دارند تجربه بهتری را ارائه می‌دهد و در مصرف باتری هم تاثیر مثبتی دارد. انتخاب رابط کاربری امری سلیقه‌ای است ولی رابط کاربری سامسونگ یکی از بهترین و کامل‌ترین‌ها در بین تمام آن‌ها محسوب می‌شود.

شما اکنون با بهترین محصولات سامسونگ به طور کامل آشنا شدید. اگر تجربه استفاده هر کدام از محصولاتی که برایتان معرفی کرده‌ایم را دارید با ما در میان بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-samsung-product/
ads
ads