داغ ترین ها :
بهترین تلویزیون های 15 میلیون تومانی کدام ها هستند؟

بهترین تلویزیون های 15 میلیون تومانی کدام ها هستند؟

اگر بخش زیادی از اوقات فراغت خود را صرف تماشای فیلم و سریال می‌کنید، مطمئنا برای خرید تلویزیون جدید فاکتورهای مهمی را باید بررسی کنید و برای اینکه بتوانید با لذت‌ بیشتری پای تلویزیون بنشینید، دستگاه تلویزیون شما باید برخی از فناوری‌ها را دارا باشد. در بازه‌های قیمتی متفاوتی می‌توانید تلویزیون خریداری کنید، از مدل‌های ایرانی گرفته تا برندهای شناخته‌شده خارجی با فناوری‌های جذاب‌تر و قدرتمندتر. در ادامه فهرستی از بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون را معرفی کرده‌ایم.

 

مشاهده قیمت و تخفیفات ویژه تلویزیون: قیمت تلویزیون

 

بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون

ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم فهرستی از بهترین تلویزیون تا 15 میلیون را به شما معرفی کنیم. حقیقت این است که اگر بخواهیم به دنبال بهترین تلویزیون ها باشیم باید سراغ برندهای معتبری مثل سونی، سامسونگ و ال جی برویم که نه تنها از نظر کیفی و عملکرد نسبت به برندهای دیگر برتری دارند بلکه در رنج قیمت بالاتری هم قرار دارند. اما درصورتی که شما به دنبال تلویزیون‌های ارزان قیمت تر هستید با کمی بررسی می‌توانید آنچه نیاز دارید را با کیفیت مطلوب تهیه کنید و ما در ادامه فهرستی از این تلویزیون‌های خوش‌قیمت که در عین حال کیفیت قابل‌قبولی هم دارند را معرفی کرده‌ایم، با تکنولایف همراه باشید.

 

بهترین تلویزیون های گیمینگ را بشناسید:
بهترین تلویزیون برای گیمینگ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PU748N سایز 43 اینچ

خرید تلویزیون GTV-43PU748N

  • سایز: 43 اینچ
  • سیستم عامل: دارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • استاندارد صوتی: ندارد

یکی از گزینه‌های قرار گرفته در لیست بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون، تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PU748N سایز 43 اینچ است. این دستگاه صفحه‌نمایشی 43 اینچی از نوع LED دارد که رزولوشن 3840 در 2160 را ارائه می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌نمایش می‌توان به داشتن زاویه دید گسترده، کاهش دهنده نویز تصویر و پشتیبانی از میلیاردها رنگ غنی اشاره کرد. این تلویزیون هوشمند سیستم عامل اندروید 11 دارد و امکانات هوشمند متنوعی را درون خود جای داده است. درگاه‌های HDMI، USB Type-A و LAN از پورت‌های قرار گرفته در پشت این تلویزیون هستند که امکان اتصال دستگاه‌های متفاوتی را به این تلویزیون فراهم می‌کند؛ همچنین برای اتصال بی‌سیم دستگاه‌ها نیز می‌توانید از بلوتوث و وای فای کمک بگیرید. با استفاده از گیرنده دیجیتال به کار برده شده برای این دستگاه نیازی به تهیه وسیله جداگانه ندارید و به راحتی می‌توانید شبکه‌های مختلف را تماشا کنید. پشتیبانی از Time-Shift، صرفه جویی در مصرف انرژی، ضبط کننده برنامه‌های در حال پخش از دیگر قابلیت‌های برجسته این محصول هستند.

 

 

قیمت تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PU748N سایز 43 اینچ

 

تلویزیون ال ای دی نکسار – NTV-U50C614S

بهترین تلویزیون ایرانی تا 20 میلیون

  • سایز: ۵۰ اینچ
  • قابلیت اتصال به تلویزیون: دارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • استاندارد صوتی: ندارد

تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچ U50C614S با رابط هوشمند اندروید ۱۱ است که یکی از بهترین تلویزیون تا ۲۰ میلیون تومان در بازار به‌حساب می‌آید. این تلویزیون که از یک برند ایرانی است، در حال حاضر یکی از تلویزیون‌های خوش‌قیمت است که با رعایت استانداردهای جهانی، با تلویزیون‌های خارجی بازار به رقابت پرداخته. کیفیت تصویر این تلویزیون، 4K بوده و رزولوشن آن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل است که کیفیت بسیار بالایی در به نمایش درآوردن رنگ‌ها و تصاویر دارد. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تلویزیون، به شما برای نصب برنامه‌های مختلف روی تلویزیون کمک می‌کند. علاوه‌برآن، قابلیت Screen Mirroring نیز، برای این تلویزیون وجود دارد و به کمک آن، می‌توانید موبایل خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای آن را روی نمایشگر تلویزیون به نمایش درآورید.

 

تلویزیون نکسار مدل NTV-U50C614S سایز 50 اینچ

 

تلویزیون ال ای دی هاردستون – 50UST9068

تلویزیون هاردستون ۵۰ اینچ

  • سایز: ۵۰ اینچ
  • قابلیت اتصال WiFi: دارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل
  • استاندارد صوتی: Dolby

تلویزیون ۵۰ اینچ هوشمند هاردستون مدل 50UST9068 مدل دیگر در لیست است که از کیفیت خوبی بهره می‌برد. کیفیت تصویر تلویزیون 4K بوده و از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل برخوردار است. تلویزیون از اندروید ۹ بهره می‌برد که قابل ارتقا هم هست و می‌توانید روی آن برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین، این تلویزیون هوشمند از ۳ درگاه HDMI و ۲ درگاه USB استفاده می‌کند که بتوانید به‌واسطه آن‌ها سیستم های مختلف مانند لپ‌تاپ و کنسول بازی را به تلویزیون متصل کرده و استفاده کنید. همچنین، استاندارد صوتی دالبی که در تلویزیون استفاده شده، کیفیت صدای خوبی را برای کاربر تولید می‌کند. چنانچه قصد تهیه تلویزیون تا ۲۰ میلیون تومان برای فضای نسبتا بزرگ داشتید، این تلویزیون گزینه مناسبی است.

 

تلویزیون هاردستون مدل 50UST9068 سایز 50 اینچ

 

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک – UA43T6800THCHD

تلویزیون سام الکترونیک ۴۳ اینچی

  • سایز: ۴۳ اینچ
  • قابلیت اتصال WiFi: دارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • رزولوشن: ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • استاندارد صوتی: Dolby

این تلویزیون از برند سام الکترونیک، یک تلویزیون ال ای دی هوشمند بوده که در سال ۲۰۲۰ تولید شد و از همان ابتدا، ظاهر زیبا، کیفیت صدا و تکنولوژی تصویر خوبش در کنار قیمتی مناسب توجه‌ها را جلب کرد. سایز این تلویزیون ۴۳ اینچ است و از کیفیت تصویر Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار است که قابلیت ارتقا کیفیت تصویر را هم دارد. این تلویزیون هوشمند بوده و شما می‌توانید سیستم‌های اندرویدی خود را به آن متصل کرده و از قابلیت‌های مختلف تلویزیون بهره ببرید. همچنین می‌توانید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را روی آن نصب کنید. این تلویزیون، در دسته‌ی تلویزیون‌های رومیزی است و پایه‌ی محکمی دارد. حاشیه تلویزیون نیز بسیار کم بوده و نمایشگر بزرگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تلویزیون، در حال حاضر یکی از بهترین تلویزیون‌ها تا 20 میلیون تومان در بازار ایران است.

 

تلویزیون سام مدل UA43T6800THCHD سایز ۴۳ اینچ

 

تلویزیون ال ای دی جی پلاس – 40PH616N

تلویزیون جی پلاس

  • سایز: ۴۰ اینچ
  • قابلیت اتصال به تلویزیون: دارد
  • نوع صفحه نمایش: تخت
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • استاندارد صوتی: دالبی

تلویزیون 40PH616N جی پلاس، یک تلویزیون هوشمند ۴۰ اینچ است که برای یک اتاق متوسط، تلویزیون خوبی به‌حساب می‌آید. این دستگاه، از رابط هوشمند اندرویدی ۹ استفاده می‌کند و به اینترنت وصل می‌شود. کیفیت تصویر تلویزیون، فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که به کمک Direct-LED، کیفیت تصویر آن بالاتر هم رفته است. این تلویزیون از ۲ بلندگو با استاندارد صوتی دالبی بهره می‌برد که کیفیت صدای مناسب و قابل قبولی دارد. همچنین، ۲ درگاه USB و ۳ درگاه HDMI هم دارد که بتوانید دستگاه‌های مختلف را به تلویزیون وصل کنید. قابلیت‌های این تلویزیون هوشمند ایرانی، در مقایسه با قیمت آن مناسب بوده و عملکرد قابل قبولی دارد.

 

تلویزیون جی پلاس مدل 40PH616N سایز 40 اینچ

 

کدام مدل تلویزیون ایکس ویژن بهتر است؟

پرفروش ترین تلویزیون ایکس ویژن

 

 تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA50TU7600CCCHD

تنها فاکتورهای مهم خرید تلویزیون ، کیفیت تصویر و صدا نیست، قابلیت‌های هوشمند تلویزیون هم طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و به کمک این قابلیت می‌توانید برخی از کارهای ضروری را با تلویزیون منزل انجام بدهید، برای مثال صفحات وب را جستجو کنید یا گوشی هوشمندتان را به تلویزیون متصل کنید و فایل‌ها را در صفحه بزرگ‌تری مشاهده کنید. یکی از تلوزیون‌ های هوشمند تا قیمت ۱۵ میلیون تومان که می‌توانید بخرید، همین مدل است. کیفیت نمایشگر Ultra HD – 4K است، و یک نکته بسیار مهم و جذاب دیگر در مورد آن، قابلیت ارتقا کیفیت تصویر از FHD به UHD آن است. همچنین این مدل تلویزیون هوشمند مجهز به وای فای داخلی (Wireless LAN Built) است.

بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون

 

 قیمت تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA50TU7600CCCHD

 

با بهترین برند تلویزیون در ایران آشنا شوید:

بهترین مارک تلویزیون

 

جمع‌بندی

در نهایت باید بگوییم که اگر هدف شما از خرید تلویزیون ، صرفا تماشای برنامه‌های تلویزیونی است، از بین مدل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌توانید انتخاب کنید. اما در صورتی که فیلم‌باز حرفه‌ای یا گیمر هستید، باید به سراغ مدل‌هایی بروید که هم از نظر سیستم صوتی قدرتمندتر باشند و هم یکسری از قابلیت‌های تصویری مجزا مثل قابلیت بهبود تصاویر در حال پخش را دارا باشند، تا بتوانید با لذت بیشتری به تماشای فیلم‌های دلخواهتان بپردازید یا بازی مورد علاقه‌تان را انجام دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. حمیدرضا

    سلام ممنون مقاله مفیدی بود

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حمیدرضا

      ممنون از همراهی شما 🌱
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-tv-up-to-15-million/
ads
ads