داغ ترین ها :
بهترین گوشی‌های شیائومی در 2020

بهترین گوشی‌های شیائومی در 2020

شیائومی برندی جهانی اما تا حدودی ناآشنا برای کاربران ایرانی است که امروزه توانسته با حضور پررنگ در دنیای تکنولوژی پا به عرصه رقابت با بزرگان این حوزه بگذارد تا جایی که توانست در سال پیش ۸٪ از سهم بازار گوشی‌ها را به خود اختصاص دهد. شیائومی در حوزه گوشی‌های همراه در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در رقابت با بزرگان این صنعت هم موفق عمل کرده است. امروز در تکنولایف می‌خواهیم بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۰ را باهم بررسی و به شما معرفی کنیم.

کوسه‌ی وحشی شیائومی؛ Xiaomi Black Shark 3 Pro

بلک شارک 3

گوشی گیمینگ امسال شیائومی بازهم کاربران را شگفت‌زده کرد! شیائومی در تاریخ ۳ مارس از این گوشی رونمایی کرد که نسخه ارتقا یافته گوشی Black Shark می‌باشد. وزن این گوشی پرچم‌دار ۲۵۳ گرم است که تقریباً محصول سنگینی محسوب می‌شود. البته با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آن این مورد امری طبیعی و معقول است.
در ساخت صفحه‌نمایش این گوشی از یک پنل آمولد استفاده‌شده است که دارای یک صفحه‌ی بزرگ ۷.۱ اینچی می‌باشد و برای بازی کردن و فیلم دیدن کاملاً مناسب است. نکته‌ی مهم این صفحه‌نمایش نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی آن است که یک مزیت بزرگ برای گیمرها محسوب می‌شود. در دل این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده‌شده است که می‌تواند بازی‌ها را به بهترین نحو ممکن اجرا کند. همچنین کاربر بسته به نوع مدل می‌تواند ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم را انتخاب کند.
دوربین این گوشی هوشمند از ۳ سنسور ۶۴ و ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که قابلیت فیلم‌برداری 4K را هم دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی می‌باشد که دارای کیفیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی است. شیائومی در ساخت این محصول از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باقابلیت شارژ سریع استفاده کرده که دارای یک شارژر ۶۵ واتی است و در مدت ۳۸ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. این گوشی می‌تواند توجه هر گیمری را به سمت خود جلب کند.

پرچمداران تمام عیار؛ Mi 10 Pro/Mi 10

شیائومی می 10

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 Ultra و گوشی موبایل شیائومی Mi Note 10 Pro پرآوازه در تاریخ ۱۳ فوریه توسط برند شیائومی معرفی شدند تا بتوانند با بزرگان دنیای تکنولوژی رقابت کنند. صفحه این پرچم‌دارها همانند قاب پشتی آن‌ها با گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود که دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی هستند و وضوح قابل‌قبول ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌کنند. یکی دیگر از نقاط قوت این سری داشتن صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز است که می‌تواند نقطه عطفی برای گیمرها باشد.
این گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۱۰ و رابطه کاربری MIUI نسخه‌ی ۱۱ به بازار عرضه‌شدند که در کنار یکدیگر عملکرد مناسبی را به نمایش می‌گذارند. نقطه قوت اصلی این گوشی‌ها استفاده آنها از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ است که در حال حاضر یکی از بهترین پردازنده‌های بازار می‌باشد و در کنار ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم عملکردی عالی دارد. همه بازی‌ها و برنامه‌ها در این گوشی‌ها با بهترین کیفیت و جزئیات اجرا می‌شوند.
می ۱۰ پرو از چهار دوربین ۱۰۸+۱۲+۸+۲۰ مگاپیکسلی استفاده میکند و می‌تواند با کیفیت 8K تصویر برداری کند. در مقابل گوشی می ۱۰ از ترکیب چهار دوربین ۱۰۸+۱۳+۲+۲ استفاده می‌کند و همانند می ۱۰ پرو قابلیت تصویر برداری با کیفیت 8K را دارد. هر دو گوشی از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی در دوربین سلفی استفاده کرده‌اند.
شیائومی این گوشی‌ها را به شبکه ارتباطی 5G مجهز کرده که جزو مزیت‌های آنها به‌حساب می‌آید. همچنین این گوشی‌ها از شبکه‌های نسل ۴ و ۳ و ۲ ارتباطی نیز پشتیبانی می‌کنند. شیائومی می ۱۰ پرو را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده است که توسط یک شارژر پرسرعت ۵۰ واتی تغذیه می‌شود که در مدت کمتر از یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود. این باتری دوام خوبی در طول روز دارد می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. همچنین می ۱۰ به یک باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده است و یک شارژر ۳۰ واتی آن را همراهی می‌کند.
امسال هم شیائومی توانست با عرضه ای سری گوشی پرچمدار توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند تا بتواند با فروش بالای این محصولات دیگر شرکت‌های این حوزه را به چالش بکشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شرکت چینی می‌تواند به اهداف خود در سال جاری برسد یا نه‌؟

همچنان قدرتمند؛ K30 Pro و K30 Pro Zoom

ردمی کی 30 پرو

همانند سال پیش شیائومی از سری گوشی‌های K30 رونمایی کرد تا بازهم بتواند بزرگان این حوزه را به چالش بکشد. این سری از گوشی‌های شیائومی طراحی منحصربه‌فردی دارند که هر کاربری را جذب خود می‌کند و می‌تواند کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. حال باید دید آیا این دوگوشی می‌توانند موفقیت‌های سال گذشته شیائومی را تکرار کنند.
شیائومی از یک صفحه‌نمایش سوپر آمولد در این گوشی‌ها استفاده کرده است. این صفحه ۶.۶۷ اینچی از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پشتیبانی می‌کند و توسط گوریلاگلس ۵ نیز محافظت می‌شود. در بخش دوربین گوشی K30 Pro از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به همراه سه سنسور ۱۳+۵+۲ مگاپیکسلی استفاده‌شده است که همانندِ گوشی K30 Pro Zoom می‌باشد با این تفاوت که در مدل K30 Pro Zoom از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر استفاده‌شده است. هر دوگوشی قابلیت فیلم‌برداری 8K را دارند. همچنین در بخش سلفی هر دوگوشی از یک دوربین پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی استفاده‌شده است که کیفیت فول اچ‌دی را ارائه می‌دهد.
هر دوگوشی موبایل از اندروید نسخه‌ی ۱۰ و رابط کاربری MIUI11 استفاده کرده‌اند. در بخش پردازشی این گوشی‌ها از یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده‌شده که می‌تواند از پس سنگین‌ترین بازی‌های و برنامه‌ها بربیاید.
هر دوگوشی از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری باقابلیت شارژ سریع استفاده می‌کنند و دارای شارژر ۳۰ و ۳۳ واتی هستند که می‌توانند در عرض حدود ۶۳ دقیقه به شارژ کامل برسند. یکی دیگر از مزایای این گوشی‌ها پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 5G می‌باشد. بازهم شیائومی از یک صفحه‌نمایش بدون حفره برای این سری استفاده کرده که طراحی مدرنی را به نمایش گذاشته است.

قاتل پرچمداران؛ Mi 9T/Mi 9T Pro

شیائومی می 9 تی

گوشی‌های Mi 9T و Mi 9T Pro در تاریخ ۲۱ اوت سال پیش توسط برند دوست‌داشتنی شیائومی به بازار جهانی معرفی شد و با استقبال زیادی از سمت کاربران مواجه شد. با توجه به فروش بالای این سری گوشی در سال گذشته تصمیم گرفتیم که در این مقاله راجع این دو مورد کمی صحبت کنیم. این گوشی‌ها دارای ابعاد و وزن یکسان هستند و وزن آن‌ها ۱۹۱ گرم است. صفحه‌نمایش این گوشی‌ها توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود. هر دوگوشی دارای رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ می‌باشد که کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. تراکم پیکسلی در این دوگوشی برابر با ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ می‌باشد. نقطه قوت آن این است که در صفحه‌نمایش هیچ حفره‌ی وجود ندارد که استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.
در هر دوگوشی از یک لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سونی به همراه دو دوربین ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده‌شده است که این مجموعه کیفیت بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ اما اوج خلاقیت شیائومی استفاده از یک دوربین پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی است که زیبایی این سری را به نهایت رسانده و باید به خاطر آن، این شرکت خلاق را تحسین کرد.
اما تفاوت اصلی این دوگوشی در بخش پردازنده است که در Mi 9T Pro از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ ساخت شرکت کوالکام استفاده‌شده و در مقابل از اسنپدراگون ۷۳۰ در Mi 9T استفاده‌شده است. شیائومی در بخش باتری هم خوب عمل کرده و هر دوگوشی را به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری باقابلیت شارژ سریع مجهز کرده با این تفاوت که نسخه Pro دارای شارژ سریع ۲۷ واتی است اما برادر کوچک‌تر آن یعنی Mi 9T دارای شارژ سریع 18 واتی می‌باشد. این دوگوشی با طراحی جذاب و مشخصات خوبی که دارند توانسته‌اند فروش خوبی را به ثبت برسانند.

تازه نفس و پر انرژی؛ Redmi Note 9 Pro

ردمی نوت 9 پرو

این گوشی محبوب در تاریخ ۳۰ آوریل معرفی شد تا همانند برادر سال گذشته خود یعنی ردمی نوت ۸ پرو بتواند فروش موفقی داشته باشد. وزن این گوشی شیائومی نسبت به نوت ۸ پرو ۹ گرم بیشتر شده و به ۲۰۹ گرم رسیده است. این گوشی در صفحه خود از فناوری گوریلاگلس ۵ استفاده کرده تا بتواند در مقابل خط و خش و ضربه مقاوم‌تر باشد. شیائومی در پنل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این گوشی بازهم از فناوری IPS استفاده کرده که کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد و قادر است رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ را ارائه دهد.
شیائومی این گوشی را در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار کرده است. قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده اسنپدراگون 720G است که پردازش مناسبی را ارائه می‌کند همچنین این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم می‌باشد. پردازش گرافیکی این گوشی هوشمند بر عهده‌ آدرنو ۶۱۸ است که از عهده بازی‌های روز بر روی حالت متوسط برمی‌آید.
اما بخش جذاب ماجرا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است که به همراه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر در حالت ماکرو و در آخر یک حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی ارائه میشود؛ این مجموعه دوربین‌ها می‌توانند نتیجه خوبی را به کاربر ارائه دهند. دوربین این گوشی قادر به فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است و کیفیت مطلوبی دارد. دوربین سلفی نوت ۹ پرو هم دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که باکیفیت فول اچ‌دی فیلم می‌گیرد.
شیائومی در بخش باتری هم سنگ تمام گذاشته و از یک باتری لیتیومی با ظرفیت بالای ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که می‌تواند به‌خوبی نیاز کاربران را در طول روز برطرف کند. در آخر این گوشی خوش قیمت می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به فیلم و بازی باشد.

میان رده‌ی دوست داشتنی؛ Redmi Note 9s

ردمی نوت 9 اس

این گوشی دوست‌داشتنی در تاریخ ۲۳ مارس معرفی شد. نوت 9s وزنی معادل ۲۰۹ گرم دارد. در ساخت صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی Note 9s از پنل IPS استفاده‌شده است که دارای رزولوشنی معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ است و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را ثبت کرده است. همچنین این صفحه‌نمایش توسط گوریلاگلس ۵ محافظت‌شده است.
شیائومی در این مدل گوشی از یک لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که در کنار آن سه سنسور باکیفیت ۸+۵+۲ مگاپیکسلی هم قرارگرفته که باعث می‌شود این گوشی عملکرد مناسبی در فیلم‌برداری و عکس‌برداری داشته باشد. همچنین دوربین سلفی این دستگاه دارای یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد.
شیائومی همانند دیگر گوشی‌هایش این گوشی را به رابط کاربری MIUI11 مجهز کرده است که بر پایه اندروید ۱۰ می‌باشد. پردازنده این گوشی ساخت شرکت کوالکام است که در ساخت آن از یک پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده کرده است. باتری Note 9s هم‌ظرفیتی ۵۰۲۰ میلی‌آمپری دارد که توسط یک شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

اقتصادی و کاربردی؛ Xiaomi Redmi 9

ردمی 9

ردمی ۹ گوشی خوش قیمت شیائومی در تاریخ ۱۰ ژوئن معرفی شد که می‌تواند برای کاربران معمولی انتخاب بسیار مناسبی باشد. وزن این گوشی ۱۹۸ گرم است که متعادل به نظر می‌رسد. در ساخت صفحه‌ی ۶.۵۳ اینچی این گوشی از گوریلاگلس ۳ استفاده‌شده است. کیفیت تصاویر در این صفحه‌نمایش خوب است اما نباید از آن انتظار کیفیتی همچون پرچم‌داران را داشت.
شیائومی به‌طور پیش‌فرض در ردمی ۹ از اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI12 استفاده کرده که ترکیب بسیار خوبی را به وجود آورده است. منوها و رابط کاربری در این گوشی روان است و کاربر با آن احساس راحتی می‌کند. پردازنده استفاده‌شده در این گوشی مدیاتک G80 می‌باشد که در اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای روزانه عملکرد مناسبی را ارائه می‌کند.
دوربین این گوشی نیز ترکیبی از چهار لنز می‌باشد که به ترتیب ۱۳ و ۸ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند و درمجموع کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهند. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند باکیفیت فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که کیفیت تصویر آن خوب است.
همچنین شیائومی در این گوشی دوست‌داشتنی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ وات برخوردار است که می‌تواند در مدتی کوتاه گوشی را شارژ کند. ردمی ۹ می‌تواند با امکانات مناسبی که به کاربر ارائه می‌کند برای همه افراد مناسب باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. ARSHIA

    میگم پوکو x3Pro که 120هرتزی بیشتر بلک شارکه ولی لوگو تو 40 مقاومت و خوش دستی هم بهتره

  2. ARSHIA

    میگم پوکو x3Pro که 120هرتزی بیشتر بلک شارکه ولی لوگو تو 40 مقاومت و خوش دستی هم بهتره

  3. دکتر حسین زاده

    سلام خدمت شما دوستان عزیز ،
    من به عنوان یک فروشنده موبایل ، میخواهم یک مدل موبایل به شما معرفی کنم ،

    در رده قیمتی چهارده میلیون تومان ، میتوانید موبایل شیائومی mi 10t را خریداری کنید که از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است .

    و در رده های دیگر هم میتوانید موبایل های خوبی تهیه کنید .

    فقط یک مورد را همیشه به یاد داشته باشید که اگر موبایلی که می خرید زیر 10 میلیون تومان است ، هیچ وقت با اون موبایل بازی نکنید ، زیرا موبایل های زیر 10 میلیون در بازار فعلی ما اصلا به درد بخور نیستند و پس از مدتی بازی کردن ، قاطی کرده و لگ می اندازند .

    شاید این جمله خوشایند نباشد ولی متاسفانه موبایل های موجود در ایران به دو دسته تقسیم می شوند :

    1_ موبایل های چینی

    2_ موبایل های تایوانی

    حتی اگر از محصولات اپل نیز خرید کنید ، آنها همه برای چین هستند و فقط دفاتر اصلی این برند در کالیفورنیا هستند .

  4. عدنان

    با سلام میشه گوشی ها رو باهم مقایسه کنید تا خرید برای ما راحت باشه مثلاً خودم تو خرید ردمی 9 شیاومی و سامسونگ a02s موندم کدوم بهتره لطفاً تو معرفی گوشی بگید که کدوم مناسب بازی یا باطری اش خوبه از این موارد هم بگید

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-xiaomi-phones-2020/
ads
ads