داغ ترین ها :
اولین گوشی انعطاف پذیر هواوی، از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد

اولین گوشی انعطاف پذیر هواوی، از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد

مدت زمان زیادی است که دو کمپانی بزرگ سامسونگ و هواوی بر سر تولید و عرضه اولین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G رقابت تنگاتنگی داشتند. اما حالا می دانیم که دیگر کمپانی چینی یعنی شیائومی، گوی سبقت را از این دو غول دنیای تکنولوژی ربوده و در تاریخ 25 اکتبر، گوشی هوشمند Mi Mix 3 را معرفی خواهد کرد که اولین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است.

هواوی

اما امروز آقای ریچارد یو مدیر عامل کمپانی هواوی اعلام کرد که این کمپانی اولین گوشی خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را که گوشی انعطاف پذیر این کمپانی نیز میباشد را در سال 2019 میلادی معرفی خواهد کرد. این فرد مسئول همچنین اعلام کرد که این گوشی در هنگام باز شدن به سایز تبلت ها می رسد، و این موضوع بدان معناست که صفحه نمایش این گوشی قطعا از سایز 7.0 اینچ بزرگتر خواهد شد.

هواوی

سامسونگ نیز در رابطه با این مدل از گوشی های هوشمند بیکار نبوده و شایعات حول این کمپانی حاکی از آن است که این کمپانی گوشی انعطاف پذیر و 5G خود را در نمایشگاه لاس وگاس سال 2019 معرفی خواهد کرد. گوشی انعطاف پذیر این کمپانی که در خانواده F قرار می گیرد، در سایز 4.3 این خواهد و زمانی که باز می شود به 7.3 اینچ نیز خواهد رسید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/ceo-says-huawei-will-have-5g-foldable-phone-next-year/
ads
ads