داغ ترین ها :
درگیری شارلیز ترون و تام هاردی در جریان ساخت فیلم Mad Max: Fury Road

درگیری شارلیز ترون و تام هاردی در جریان ساخت فیلم Mad Max: Fury Road

گفته می‌شود که در جریان ساخت فیلم Mad Max: Fury Road به کارگردانی جورج میلر (Goerge Miller)، شارلیز ترون (Charlize Theron) و تام هاردی (Tom Hardy) درگیری‌های زیادی با هم داشته‌اند و حتی حاضر نبودند به هم نگاه کنند. ترون می‌گوید به خاطر تنش‌هایی که با تام هاردی داشته، در صحنه فیلم‌برداری احساس امنیت نداشته است. در ادامه با جزئیات بیشتر درباره درگیری این دو بازیگر همراه تکنولایف باشید.

 

روابط تیره تام هاردی و شارلیز ترون سر فیلمبرداری Mad Max: Fury Road

بر کسی پوشیده نیست که هاردی و ترون در جریان فیلم‌برداری فیلم Mad Max: Fury Road روابط خوبی با هم نداشته‌اند. اما در یک کتاب جدیدی به نام «خون، عرق و کروم: داستان خشن و واقعی Mad Max: Fury Road» (به انگلیسی: Blood, Sweat & Chrome: The Wild and True Story of Mad Max: Fury Road) که توسط کایل بوکانان (Kyle Buchanan) نوشته شده، جزئیات جدیدی درباره تنش بین این دو بازیگر افشا شده است که خواندن این بخش می‌تواند برای بسیار از افراد ناراحت‌کننده باشد. ترون حضور خود در فیلم مکس دیوانه: جاده خشم را این گونه توصیف می‌کند:

چند هفته از زمانی که درگیر آن فیلم بودم، نمی‌دانستم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت و این لزوما حس خوبی نیست که وقتی مشغول کارتان هستید، بخواهد به شما دست دهد. اوضاع تقریبا شبیه به راه رفتن روی لایه‌ی نازکِ یخ بود.

ترون و چند تن دیگر از اعضای تیم که در فیلم‌برداری طولانی در بیابان نامیبیا حضور داشتند، در صحبت با بوکانان، تام هاردی را به نشان دادن رفتارهای غیر حرفه‌ای متهم کردند.

به نظر می‌آید که هاردی معمولا دیر در صحنه فیلم‌برداری حاضر می‌شده و در یکی از این دفعات، خون شارلیز ترون به جوش آمده است. این موضوع موجب شروع یک بحث و جدل شدید و خشن بین ترون و هاردی می‌شود. در اصل قرار بوده که هاردی و سایر اعضای تیم و باقی بازیگران در ساعت هشت صبح در صحنه فیلم‌برداری حاضر شوند. تهیه‌کنندگان از تام هاردی «به صورت ويژه» درخواست می‌کنند که سر وقت در صحنه حاضر شوند، اما با این وجود او سه ساعت دیرتر در محل حضور پیدا می‌کند. در تمام این مدت ترون در صحنه حضور داشته و برای فیلم‌برداری آماده بوده است. علی‌رغم این که او در آن زمان تازه فرزند خود را به دنیا آورده بود. او فرزندش را به مهدکودکی در نزدیکی همان محل می‌سپرده و خود در صحنه حضور پیدا می‌کرده است.

tom hardy and charlize theron

گفته می‌شود که ترون به خاطر رخ دادن چنین شرایطی به شدت عصبانی بوده است. اپراتور دوربین، مارک گوئلنیکت (Mark Goellnicht)، در این رابطه می‌گوید:

اون واقعا می‌خواست یه چیزی رو ثابت کنه. اون دستشویی نرفت، هیچ کاری هم انجام نداد. فقط توی War Rig نشسته بود.

پس از این که هاردی بالاخره در محل حاضر می‌شود، ظاهر ترون در عکس‌العمل به تاخیر او می‌گوید: «چقدر رفتارت توهین‌آمیز است!» و در ادامه به تهیه‌کنندگان گفت که باید «این عوضیِ آشغال (کلمات به کار رفته به انگلیسی: f**king c**t) رو به ازای هر دقیقه‌ای که اعضای تیم رو الاف می‌کنه، صد هزار دلار جریمه کنید!».

به نظر می‌رسد که هاردی در پاسخ به این حرف‌ها، با عصبانیت رو به شارلیز ترون کرده و گفته که: «چی راجبه من گفتی؟» گوئلنیکت اشاره کرد که در این لحظه تام هاردی رفتاری «کاملا تهاجمی» داشته و ترون واقعا حس می‌کرده که در «خطر» است. در همین حین ترون درخواست کرد که در صحنه از او محافظت شود. شارلیز ترون در این رابطه می‌گوید:

اوضاع به شکلی پیش رفت که یه جورایی شرایط از کنترل خارج شده بود و این منطق شکل گرفت که حضور یک تهیه‌کننده زن شاید بتونه کمی اوضاع رو آرام کنه. چون من احساس امنیت نمی‌کردم.

هرچند در نهایت تیهه‌کننده زن، دنیس دی نووی (Denise Di Novi)، از حضور در صحنه منع شد. ترون در ادامه گفت:

نمی‌خوام برای بد رفتاری بهانه بیارم، ولی فیلم‌برداریِ سختی بود. الان دید خیلی خوبی دارم نسبت به اونچه که اتفاق افتاد. فکر نمی‌کنم این بینش وقتی داشتیم فیلم رو می‌ساختیم، تو من وجود داشت. اون لحظه فقط می‌خواستم از خودم مراقبت کنم؛ من تا حد مرگ ترسیده بودم.

ترون اقرار کرد که او نیز باید بیشتر به شرایط باقی افراد و هاردی فکر می‌کرده است. او در این رابطه گفت:

وحشتناک بود! نباید این کار رو انجام می‌دادیم. باید رفتارمون بهتر می‌بود. من خودمو تو این قضیه مقصر می‌دونم.

تام هاردی و شارلیز ترون

کارگردان فیلم، جورج میلر، اقرار کرد که از پروسه ساخت فیلم ناامید بوده و در خصوص این موضوع اظهار کرده که:

وقتی به اون موقع فکر می‌کنم، با خودم می‌گم اگه قرار بود دوباره این کار رو انجام بدم، احتمالا با تفکر و آگاهی بیشتری کار رو پیش می‌بردم.

چند نفر از اعضای تیم ساخت فیلم اشاره کردند که شرایط متشنج صحنه فیلم‌برداری، شاید در ایجاد تنش در فیلم بین مکس (Max) با بازی تام هاردی و فیوریوسا (Furiosa) با بازی شارلیز ترون کمک کرده باشد. جی. هوستون یانگ (J. Houston Yang)، تدوینگر فیلم، گفت:

پسر، لعنت بهش، اصلا تابلو بود که اون دو نفر از هم متنفرن. اونا نمی‌خواستن حتی به هم دست بزنن، دوست نداشتن همو نگاه کنن، اگه دوربین در حال فیلم‌برداری نبود حتی به صورت همدیگه هم نگاه نمی‌کردن.

به نظر می‌رسد کسانی که از آن‌ها مصاحبه شده موافق هستند که هاردی عامل اصلی وخیم شدن اوضاع بوده است. دستیار فیلم‌بردار، ریکی شامبرگ (Ricky Schamburg)، ادعا کرده که رفتار تام هاردی «بسیار تحریک‌کننده» بوده است. در حالی که در وصف ترون می‌گوید: «ارتباط برقرار کردن باهاش از هر کسی راحت‌تره».

نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) که نقش ناکس (Nux) را در فیلم ایفا می‌کرد، درباره شرایط ساخت فیلم مکس دیوانه می‌گوید:

مثل این بود که تو تعطیلات تابستونی باشی و بزرگترا تو صندلی جلوی ماشین در حال جر و بحث باشن.

درگیری شارلیز ترون و تام هاردی در جریان ساخت فیلم Mad Max: Fury Road

هاردی در پاسخ به این ادعاها گفت:

از خیلی جهات اوضاع تحت کنترلم نبود. اون موقع جفت‌مون شدیدا تحت فشار بودیم. چیزی که اون (شارلیز ترون) بهش نیاز داشت، یه هم‌بازی بهتر و شاید باتجربه‌تر بود. این (با تجربه بودن) چیزی نیست که بشه اداشو درآورد. دوست دارم اینجوری فکر کنم که حالا که پیرتر و زشت‌تر شدم، می‌تونم تو چنین شرایطی رفتار بهتری داشته باشم.

تام هاردی چند وقت پیش اقرار کرد که فیلم Mad Max: Fury Road نهایتا فیلمی درباره فیوریوسا بوده است. اگر چه شارلیز ترون شرایط سختی را در حین فیلم‌برداری مکس دیوانه تجربه کرده، اما با این حال از این که برای فیلم Furiosa بازیگر دیگری انتخاب شده، کمی ناراحت شده است. فیلم Furiosa که پیش‌درآمدی بر فیلم Mad Max: Fury Road است، در سال 2024 اکران خواهد شد.

این بود درگیری میان شارلیز ترون و تام هاردی در زمان فیلم‌برداری فیلم مکس دیوانه. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ به نظرتان درگیری آن‌ها توانسته در خود فیلم تاثیری داشته باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

اخبار اکران فیلمی که به خاطر رفتن جانی دپ سر و صدا کرد:
بازیگران فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/chalize-thron-tom-hardy-mad-max-fury-road/
ads
ads