داغ ترین ها :
مقایسه پوکو m5s با گلکسی m32 سامسونگ

مقایسه پوکو m5s با گلکسی m32 سامسونگ

شرکت پوکو مانند شیائومی نیست که در تمام بازه‌های قیمتی گوشی داشته باشد و بیشتر در بخش پایینی و میانی بازار فعالیت کرده و محصولاتی با ارزش خرید بسیار بالا را روانه بازار می‌کند. پوکو M5s یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این برند است که قصد داریم در ادامه آن را با گلکسی M32 سامسونگ مقایسه کنیم. پس در ادامه مقایسه m32 با پوکو m5s همراه تکنولایف باشید تا مشخص شود کدام میان‌رده ارزش خرید بالاتری دارد.

گلکسی M32

پوکو M5s

گلکسی M32

امتیاز

7
طراحی :
6.5
صفحه نمایش :
7.5
باتری :
8
اسپیکر :
6
رابط کاربری :
7.5
عملکرد :
6
دوربین :
6.5

نقاط قوت

  • قیمت مناسب
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • عملکرد خوب دوربین‌ها در روز
  • باتری فوق‌العاده

نقاط ضعف

  • عملکرد گوشی بعضی مواقع کند می‌شود
  • دوربین ماکرو عملکرد خوبی ندارد
  • اسپیکر عملکرد خیره کننده‌ای ندارد

پوکو M5s

امتیاز

7
طراحی :
7
صفحه نمایش :
7
باتری :
8
اسپیکر :
7.5
رابط کاربری :
8
عملکرد :
7.5
دوربین :
6.5

نقاط قوت

  • برخورداری از گواهی IP53
  • صفحه‌نمایش OLED با کیفیت
  • عملکرد باتری مناسب
  • برخورداری از اسپیکرهای استریو
  • مناسب برای اجرای بازی‌های جدید

نقاط ضعف

  • عملکرد دوربین‌ها خوب نیست
  • نرخ نوسازی صفحه‌نمایش پایین است

شرکت‌های سازنده معمولا به طراحی و کیفیت ساخت یک گوشی میان‌رده خیلی اهمیت نمی‌دهند و به دلیل کاهش هزینه‌ها از متریالی مانند شیشه برای قاب پشتی و آلومینیوم برای فریم کناری استفاده نمی‌کنند. همین موضوع به وضوح در پوکو M5s و گلکسی M32 نیز دیده می‌شود و با دو گوشی تماما پلاستیکی مواجه هستیم.

جالب است که این دو گوشی از نظر ابعاد، وزن و ضخامت مشخصات بسیار نزدیکی دارند و می‌توانیم هر دوی آن‌ها را خوش‌دست بدانیم. گلکسی M32 حدودا ۱۸۰ گرم وزن دارد و پوکو ام ۵ اس 178 گرمی است و ضخامت آن‌ها حدود 8.3 میلی‌متر است. به‌علاوه لبه‌های کناری قاب پشتی دارای مقدار کمی انحنا دارد تا گوشی هرچه بهتر در کف دست قرار بگیرد.

عکس گوشی M32

قاب پشتی دو گوشی از نظر طراحی اما کاملا متفاوت است و در حالی که پوکو M5s از یک طراحی کاملا ساده استفاده می‌کند، سامسونگ برای M32 طراحی شلوغ‌تری را در نظر گرفته و از خطوط موازی عمودی استفاده کرده است. از نظر زیبایی شاید نتوان نظر قطعی داد؛ چرا که این موضوع به سلیقه شخصی مربوط است، اما شاید بتوان گفت که احتمالا بیشتر کاربران ظاهر M5s را ترجیح می‌دهند.

دوربین‌های گلکسی M32 به چینش 2 در 2 درون یک فریم مربع شکل قرار گرفته‌اند و فلش نیز در زیر این فریم دیده می‌شود. در سوی دیگر پوکو برای نماینده خود فریم مستطیلی در نظر گرفته و دروبین‌ها را درون این فریم قرار داده است. امتداد این فریم فلش و همچنین لوگوی خود پوکو را دربر می‌گیرد.

عکس گوشی پوکو M5s

گلکسی M32 در سمت راست از دکمه‌های پاور و ولوم میزبانی می‌کند و در بالا میکروفون دوم را شامل می‌شود. در سمت چپ این گوشی سامسونگ خشاب سیم‌کارت دیده می‌شود و فریم پایینی شامل اسپیکر، میکروفون اصلی، درگاه Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا است. در سوی دیگر M5s در سمت راست دکمه‌های پاور و ولوم را دربرمی‌گیرد و در بالا از میکروفون دوم، اینفرارد و اسپیکر دوم میزبانی می‌کند. فریم سمت چپ و پایین دقیقا مانند گوشی رقیب است.

نهایتا نوبت به قاب جلویی می‌رسد، جایی که می‌توانیم ظاهر پوکو M5s را به لطف استفاده از حفره به جای ناچ قطره‌ای مدرن‌تر و بهتر می‌دانیم. نمایشگر هر دو مدل حدود 84 درصد از فضا را در اختیار گرفته و در M32 شاهد گوریلاگلس 5 برای مراقبت از صفحه نمایش هستیم در حالی که M5s از گوریلاگلس 3 استفاده می‌کند. ناگفته نماند که نماینده پوکو از گواهی IP53 نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پاشش آب را دوام بیاورد. این گواهی در گوشی رقیب دیده نمی‌شود.

با توجه به اطلاعات گفته شده و همچنین سلیقه شخصی انتخاب گوشی برتر در این بخش را برعهده شما می‌گذاریم. برای مقایسه مشخصات گوشی ها، همیشه می‌توانید به صفحه مقایسه گوشی سر بزنید.

صفحه نمایش

بخش نمایشگر را با پوکو M5s‌ آغاز می‌کنیم، گوشی که از پنلی 6.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 2400 در 1080 استفاده می‌کند. این رزولوشن باعث می‌شود در هر اینچ از صفحه نمایش 409 پیکسل قرار بگیرد. نرخ نوسازی این نمایشگر همان 60 هرتزی معمول است و پوکو ترجیح داده تا نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی را برای مدل‌های گران قیمت‌تر نگه دارد.

عکس پوکو M5s

از نظر کیفیت هیچ ایرادی نمی‌توان به این پنل وارد کرد و محتوا به صورت زنده و پویا به نمایش درمی‌آید و از نظر کنتراست و وضوح تصویر نیز محتوا بسیار جذاب است. رنگ مشکی در این نمایشگر با پیکسل‌های خاموش نمایش داده می‌شود تا عمق آن را بی‌نهایت بدانیم. همین موضوع باعث می‌شود روشن کردن قابلیت Night Mode تأثیر شایانی در میزان شارژدهی داشته باشد.

صفحه نمایش Poco m5s

در سمت دیگر شرکت کره‌ای نیز در زمینه نمایشگر M32 کم‌کاری نکرده و از پنلی 6.4 اینچی از نوع سوپر امولد استفاده کرده است. این صفحه نمایش هم مانند رقیب دارای رزولوشن 2400 در 1080 است و تراکم پیکسلی 411 را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. خوشبختانه برای این کهکشانی نرخ نوسازی 90 هرتزی هم در نظر گرفته شده تا محتوا کمی روان‌تر از حالت عادی به نمایش گذاشته شود و اسکرول کردن در منوها حس بهتری داشته باشد.

کیفیت این صفحه نمایش به نسبت بازه قیمتی واقعا خوب ارزیابی می‌شود و جای هیچ شکایتی باقی نمی‌ماند. پنل سوپر امولد طبق انتظاری که داریم محتوا را خوش آب و رنگ به نمایش می‌گذارد و رنگ مشکی نیز دارای عمقی بی‌نهایت است. به این کیفیت خوب، نرخ نوسازی 90 هرتزی هم اضافه می‌شود تا M32 بتواند خود را یک نماینده شایسته معرفی کند.

از نظر کیفیت نمی‌توانیم یکی از این دو صفحه نمایش را برتر بدانیم و هر دو محتوا را خوب و جذاب نمایش می‌دهند، اما از نظر روان‌تر بودن در مقایسه m32 با پوکو m5s، نماینده کره‌ای‌ها برتری دارد و هنگام بازی کردن یا گشتن در شبکه‌های اجتماعی روان‌تر و سریع‌تری را به شما انتقال می‌دهد.

زمانی که در خانه دو گوشی را مورد استفاده قرار دهید از نظر روشنایی پوکو M5s با روشنایی 470 نیت نسبت به گلکسی M32 با روشنایی 390 نیتی برتری دارد و می‌تواند نور بیشتری را تولید کند. زمانی که به محیط باز بروید و زیر نور مستقیم خورشید حالت روشنایی خودکار فعال شود این اعداد برای دو گوشی به ترتیب به 814 و 756 نیت می‌رسد و این یعنی در محیط باز M32 نسبت رقیب مقداری بهتر عمل می‌کند.

اسپیکر

سامسونگ در گلکسی M32 از یک اسپیکر تکی در لبه پایینی استفاده کرده و به همین دلیل هم خبری از صدای استریو نیست. صدای دریافتی از این کهکشانی مونو است و اتفاقا بلندی خیلی خوبی هم ندارد. از نظر کیفیت هم نمی‌توان عملکرد این اسپیکر را خیلی جذاب ارزیابی کرد.

در طرف دیگر پوکو M5s دو اسپیکر در بالا و پایین دارد و می‌تواند صدایی استریو تولید کند. عملکرد این گوشی از نظر میزان بلندی بسیار بهتر از رقیب است و صدا نیز با تفکیک بهتر و وضوح بیشتری شنیده می‌شود. به این ترتیب در جواب به این سوال که گلکسی M32 بهتره یا پوکو m5s، از نظر اسپیکر به طور حتم باید نماینده پوکو را برتر بدانیم.

 

بررسی تخصصی گلکسی m32 را هم اینجا در تکنولایف بخوانید:
بررسی M32 سامسونگ

 

نرم افزار و رابط کاربری

پوکو M5s گوشی جدیدی است و به همین دلیل هم از نرم افزاری بسیار به‌روز استفاده می‌کند و شاهد MIUI 13 بر مبنای اندروید 12 هستیم. در سوی دیگر گلکسی M32 محصول سال قبل است و به همین دلیل نسخه نرم افزاری پیش فرض آن One UI 3.1 بر پایه اندروید 11 است، هرچند که آپدیت One Ui 4.1 بر پایه اندروید 12 به زودی برای این مدل عرضه می‌شود.

سوال مهمی که در این بخش مطرح می‌شود این است که MIUI عملکرد بهتری دارد یا One UI؟ کدام رابط کاربری سرعت، ظاهر، امکانات و استفاده بهینه‌تری از باتری و سخت افزار دارد؟ اول از همه باید در نظر داشته باشید که فارغ از هر اطلاعاتی این به شما بستگی دارد که با کدام رابط کاربری حس بهتر و راحت‌تری داشته باشید و به همین دلیل نمی‌توان مثلا MIUI یا One UI یا هیچ رابط کاربری دایگری را کامل‌ترین نسخه دانست.

رابط کاربری MIUI 13 در پوکو M5s

بحث ترجیح ظاهری را که کنار بگذاریم باید اشاره کنیم که از نظر امکانات رابط کاربری شیائومی بهتر از سامسونگ است؛ چرا که قابلیت‌های بیشتر و کامل‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مثلا در MIUI شما می‌توانید از هر برنامه‌ای نسخه دوم داشته باشید و یا به روی اپلیکیشن‌ها به کمک خود گوشی رمز بگذارید. قطعا نمی‌توان همه تفاوت‌ها را یک به یک عنوان کرد ولی به طور کلی از نظر قابلیت‌ها شیائومی برنده خواهد بود.

از نظر استفاده بهینه از سخت افزار و همچنین پایداری اما رابط کاربری سامسونگ عملکرد بهتری دارد و می‌تواند رقیب چینی خود را پشت سر بگذارد. هر دو رابط کاربری از نظر امکان شخصی سازی بسیار کامل هستند و شما می‌توانید تم، فونت، ابعاد آیکون‌ها، شکل آیکون‌ها و بسیاری از موارد دیگر را به سلیقه خود تغییر دهید.

 

کیفیت دوربین کدام میانرده سامسونگ بهتر است؟ مقایسه A53 با A73:
تفاوت a73 و a53

 

عملکرد سخت افزاری

گلکسی M32 دقیقا مانند A32 از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G80 قدرت می‌گیرد. این چیپست هشت هسته پردازنده مرکزی شامل دو هسته Cortex-a75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز را شامل می‌شود و پردازنده گرافیکی Mali-G52 را دربر می‌گیرد. در سوی دیگر پوکو هم برای M5s ترجیح داده از تراشه‌های مدیاتک استفاده کند، ولی در این گوشی شاهد چیپست 12 نانومتری هلیو G95 هستیم. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی متشکل از دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 دارد و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 را هم شامل می‌شود.

عملکرد سخت افزاری پوکو M5s

در استفاده روزمره دو گوشی عملکرد مناسبی دارد و پوکو M5s مقداری سریع‌تر از رقیب است. در اجرای بازی‌ها و پردازش‌های گرافیکی اما اختلاف بیشتر می‌شود و در حالی که M32 اصلا مناسب بازی سنگین نیست، پوکو M5s می‌تواند تا حد خوبی شما را در طول بازی‌ها سنگین همراهی کند. در زمینه عملکرد پردازنده مرکزی و پردازش‌های تک و چند هسته‌ای هلیو G95 حدود 38 درصد بهتر از هلیو G80 عمل می‌کند. این برتری در زمینه پردازش‌های گرافیکی به حدود 80 درصد می‌رسد و این یعنی هم در استفاده روزمره و هم در اجرای بازی‌ها پوکو M5s گوشی بهتری نسبت به گلکسی M32 است.

هلیو G80 در تست مشهور Antutu توانسته به نمره 228 هزار دست پیدا کند و این در حالیست که نمره هلیو G95 حدود 344 هزار است و این یعنی 50 درصد عملکرد بهتر! اگر نگاهی به نتایج بنچمارگ GeekBench 5 داشته باشیم متوجه می‌شویم که همین برتری در زمینه تک هسته و چند هسته‌ای نیز با اختلاف 48 و 23 درصدی وجود دارد. جالب است بدانید که بنچمارک 3DMark برتری هلیو G95 را نسبت به هلیو G80 حدود 123 درصد نشان می‌دهد، یعنی چیزی بیشتر از دو برابر!

خوشبختانه امکان افزودن کارت حافظه جانبی برای هر دو گوشی در نظر گرفته شده و هر دو مدل دارای حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی و حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایتی هستند (پوکو M5s نسخه رم 8 گیگابایتی ندارد). در مقایسه m32 با پوکو m5s برنده بخش سخت افزار قطعا M5s خواهد بود و اگر می‌خواهید با گوشی خود بازی کنید حتما این مدل را انتخاب کنید.

 

قیمت گوشی پوکو M5s

 

باتری و امنیت

یکی از بخش‌هایی که گوشی‌های سری M سامسونگ در آن عملکرد خوبی دارند بخش باتری است و گلکسی M32 نیز با برخورداری از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آمده تا همین موضوع را به اثبات برساند. اگر استفاده نرمالی از گوشی داشته باشید این کهکشانی می‌تواند بین 1 تا 1.5 روز شما را همراهی کند که عملکرد خوب و رضایت‌بخشی ارزیابی می‌شود. پوکو برای M5s هم ظرفیت مشابه 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته و شارژدهی نیز بسیار نزدیک است و این مدل هم بیشتر از 1 روز و کمتر از 2 روز دوام می‌آورد.

گلکسی M32 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و پوکو M5s به شارژ سریع 33 واتی مجهز شده است. در کل به دلیل نزدیک بودن دو رقیب نمی‌توانیم یکی را در زمینه باتری و سرعت شارژ برتر از دیگری در نظر بگیریم.

از نظر امنیت گلکسی M32 بهتره یا پوکو m5s؟ این دو گوشی تا حد بسیار زیادی شبیه به هم هستند و هر دو از روش‌های تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت استفاده می‌کنند. تشخیص چهره دو محصول به صورت دو بعدی بوده و به کمک دوربین سلفی انجام می‌شود. از نظر سرعت و دقت می‌توانیم عملکرد این روش را مناسب بدانیم اما از نظر امنیت بهتر است به سراغ حسگر اثر انگشت بروید.

در هر دو میان‌رده حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده و در سمت راست دیده می‌شود. این حسگر عملکرد سریع، دقیق و مهم‌تر از همه امنی دارد و برای باز کردن گوشی و حتی ورود به نرم افزارهایی مانند همراه‌بانک می‌توانید به روی آن حساب باز کنید.

دوربین

مشاهده چهار لنز دوربین در گوشی‌های میان‌رده به یک موضوع کاملا بدیهی تبدیل شده، در صورتی که چند قبل این گوشی‌ها تنها یک یا نهایتا دو دوربین داشتند. این دو محصول نیز از چهار دوربین در قاب پشتی و یک دوربین سلفی در بالای نمایشگر استفاده می‌کنند و در ادامه این بخش قصد داریم عملکرد این دوربین‌ها را با هم بررسی کنیم.

دوربین اصلی

دوربین اصلی پوکو M5s دارای سنسوری 64 مگاپیکسلی مدل Omnivision OV64B با اندازه 1/2 اینچ و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی است. این سنسور پشت لنزی 26 میلی‌متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و به واسطه پشتیبانی از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز به صورت پیش فرض تصاویری 16 مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

در سمت دیگر گلکسی M32 هم سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد اما سازنده این سنسور مشخص نشده است و مدل دقیق آن را نمی‌دانیم. این سنسور دارای اندازه 1/1.97 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی است و در پس لنزی 26 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین هم با ترکیب پیکسل‌ها خروجی 16 مگاپیکسلی را در اختیار قرار می‌دهد و از فوکوس خودکار تشخیص فاز هم برخوردار است.

دوربین اصلی پوکو M5s تصاویری با دقت رنگ خوب، رنج دینامیکی وسیع، کنتراست مناسب و نویز کم به ثبت می‌رساند. عکس‌ها از نظر میزان جزئیات عالی نیستند و در بهترین حالت می‌توانیم آن‌ها را متوسط بدانیم. پردازش این تصاویر هم خیلی جذاب نیست و گویی عکس‌ها بیش از اندازه پردازش می‌شوند و به همین جهت شارپنس آن‌ها به طور مصنوعی افزایش پیدا می‌کند.

نمونه عکاسی با دوربین اصلی Pooc M5s

دوربین اصلی گلکسی M32 در سوی دیگر از نظر رنج دینامیکی عملکرد ضعیف‌تری دارد اما جزئیات بیشتری را به ثبت می‌رساند. این تصاویر دقت رنگ خوبی دارند و میزان شارپنس و کنتراست آن‌ها را می‌توانیم به حد کفایت بدانیم. یکی از معایت این کهکشانی محدود بودن فیلم‌برداری آن به رزولوشن FHD است در صورتی که گوشی رقیب می‌تواند ویدئوهایی 4K ضبط کند.

نمونه عکاسی با دوربین اصلی M32:

در کل شاید کمی دشوار باشد که بخواهیم یک گوشی را برتر از دیگری در نظر بگیریم اما در نهایت به نظر می‌رسد تصاویر M32 بالانس‌تر هستند و از طرفی M5s ویدئوهای بهتری ضبط می‌کند.

 

شیائومی 12t بهتر است یا آنر 70:
مقایسه شیائومی 12t با honor 70

 

دوربین فوق عریض

هر دو گوشی از دوربین فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند اما این باعث می‌شود کیفیت تصاویر هم یکسان باشد؟ تصاویر فوق عریض پوکو M5s بهتر از M32 هستند؛ چرا که اعوجاج در این عکس‌های بهتر تصحیح می‌شود و کنتراست و دقت رنگ بهتری را هم شاهد هستیم. رنج دینامیکی تصاویر کاملا معمولی است و از نظر شارپنس گلکسی M32 مقداری وضعیت بهتری دارد. در نهایت اما برنده این بخش نماینده پوکو است.

نمونه عکاسی با دوربین فوق عریض Poco M5s:

نمونه عکس‌های دوربین فوق عریض گلکسی M32:

دوربین سلفی

دوربین سلفی گلکسی M32 دارای سنسوری 20 مگاپیکسلی است و می‌تواند عکس‌هایی خوب و باکیفیت به ثبت برساند. این تصاویر جزئیات زیادی دارند و دقت رنگ آن‌ها نیز مناسب است. دوربین سلفی پوکو M5s اما از سنسوری 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین هم توانایی خوبی در گرفتن تصاویر دارد و می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات و دقت رنگ بالا به ثبت برساند. کنتراست این تصاویر خوب است و نویز کمی در آن‌ها دیده می‌شود، به‌علاوه این که جذب نور خوبی هم داریم.

نمونه عکس دوربین سلفی M32:

نمونه عکس دوربین سلفی Poco M5s:

ماکرو

دوربین ماکرو معمولا در گوشی‌های میان‌رده و به خصوص مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر خیلی کاربردی نیست و به دلیل رزولوشن پایین و البته نبود فوکوس خودکار نمی‌توان خیلی به روی آن‌ها حساب کرد. دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی این دو میان‌رده نیز دقیقا طبق توضیحات خیلی خوب نیست و عکس‌های آن جزئیات زیادی ندارد.

 

نقد و بررسی M13:
بررسی گوشی M13 سامسونگ

 

نمونه عکس ماکرو گوشی Poco M5s:

نمونه عکس ماکرو گوشی M32:

عمق میدان

دوربین عمق میدان در هر دو گوشی سنسوری 2 مگاپیکسلی دارد و برای ثبت عکس‌های پرتره به کمک دوربین اصلی می‌آید و به طور مجزا نمی‌توان از آن استفاده کرد. پرتره‌های پوکو M5s به نسبت بازه قیمتی این گوشی واقعا خوب هستند؛ زیرا برش سوژه از پس‌زمینه دقت خوبی دارد و مات شدن پس‌زمینه نیز به خوبی اتفاق می‌افتد. پرتره‌های این گوشی دقت رنگ بالایی دارند و جذب نور سوژه مناسب است. در سوی دیگر پرتره‌های M32 هم شرایط خوبی دارند اما نه به خوبی گوشی رقیب!

نمونه عکس پرتره گوشی Poco M5s:

نمونه عکس پرتره گوشی M32:

نمونه عکس پرتره M32 سامسونگ

 

جمع‌بندی

قیمت این دو گوشی در بازار بسیار نزدیک به هم است و خیلی اختلاف قیمتی دیده نمی‌شود، پس از این فاکتور صرف نظر می‌کنیم. اگر برای شما نرخ نوسازی 90 هرتزی و کمی کیفیت بهتر دوربین اصلی اولویت دارد و رابط کاربری One UI را به MIUI ترجیح می‌دهید به سراغ گلکسی M32 بروید، اما اگر قدرت سخت افزاری برای شما اهمیت بیشتری دارد قطعا باید M5s را انتخاب کنید.

سوالات متداول

گلکسی M32 بهتره یا پوکو m5s؟ اگر برای شما نرخ نوسازی 90 هرتزی گلکسی M32 اهمیت دارد این گوشی را انتخاب کنید و در صورتی که قدرت سخت‌افزاری اولویت شماست به سراغ پوکو M5s بروید.

گلکسی M32 برای بازی بهتره یا پوکو M5s؟ به طور کلی شاید هیچ یک از این دو مدل را نتوان مناسب بازی کردن در نظر گرفت اما قطعا قدرت سخت افزاری پوکو M5s بیشتر است و این محصول می‌تواند در پردازش‌های گرافیکی تا 80 درصد بهتر از رقیب کره‌ای خود عمل کند.

نمایشگر M5s بهتره یا گلکسی M32؟ از نظر کیفیت هر دو عملکرد بسیار خوبی دارند و نمی‌توان یکی را برتر از دیگری در نظر گرفت. گلکسی M32 اما نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد و این برتری باعث می‌شود در کل پنل آن را بهتر از M5s در نظر بگیریم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/comparison/samsung-galaxy-m32-vs-poco-m5s/
ads
ads