داغ ترین ها :
Dell XPS 15 و Dell XPS 17 با پردازنده‌های نسل 12 اینتل و رم‌های سریع‌تر راهی بازار می‌شوند

Dell XPS 15 و Dell XPS 17 با پردازنده‌های نسل 12 اینتل و رم‌های سریع‌تر راهی بازار می‌شوند

شرکت دل از مدل جدید لپ‌تاپ‌های Dell XPS رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها Dell XPS 15 و Dell XPS 17 نام دارند و با سیستم عامل ویندوز در اختیار مردم قرار خواهند گرفت. شرکت دل اعلام کرد که مدل جدید Dell XPS با نسل ۱۲ پردازنده‌های اینتل راهی بازار خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند این لپ‌ تاپ‌ ها را در سه مدل با پردازنده Core i5-12500H، Core i7-12700H و Core i9-12900HK خریداری کنند. همچنین مشخص شد که این لپ‌تاپ‌های محبوب و دوست داشتنی شرکت دل از رم‌های سریع‌تری بهره می‌برند. شرکت دل می‌گوید از رم‌های DDR5-4800 استفاده می‌کند و می‌توان میزان رم این لپ‌تاپ‌ها را تا ۶۴ گیگابایت ارتقا داد.

 

آخرین لپ تاپ های بازار را با آفرهای ویژه تکنولایف خریداری کنید: قیمت لپ تاپ

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت دل، مدل جدید لپ‌تاپ‌های Dell XPS 15 و Dell XPS 17 از حافظه‌های SSD مدل PCIe4 X4 استفاده می‌کنند. البته که می‌توانید تا ۴ ترابایت حافظه روی این محصولات استفاده کنید. سایر مشخصات سخت افزاری و ظاهر این لپ‌تاپ‌ها هم دقیقا همانند مدل سال گذشته خواهد بود. البته این لپ‌تاپ‌های جدید تنها در رنگ‌های مشکی و سفید راهی بازار می‌شوند.

شرکت دل اعلام کرده که علاقه مندان می‌توانند هر دو مدل از این لپ‌تاپ‌ها را با صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل از نوع IPS لمسی یا با صفحه نمایشی خریداری کنند که از وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل غیر لمسی برخوردار است.

لپ تاپ Dell XPS 15 را می‌توان با صفحه نمایش OLED با وضوح تصویر ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل خریداری کرد. همچنین مشخص شده که این مدل ۱۵ اینچی را می‌توان با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 خریداری کرد. لپ‌تاپ Dell XPS 17 را هم می‌توانید با پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 در اختیار داشت.

به گفته شرکت دل لپ تاپ Dell XPS 15 با قیمت پایه ۱۴۴۹ دلار که از پردازنده Core i5، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است راهی بازار می‌شود. قیمت Dell XPS 17 با پردازنده Core i5، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم با قیمت ۱۸۴۹ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/dell-xps-15-%d9%88-dell-xps-17/
ads
ads