داغ ترین ها :
توقف فروش بازی های الکترونیک آرتز در روسیه

توقف فروش بازی های الکترونیک آرتز در روسیه

همان‌طور که خودتان می‌دانید حمله روسیه به اوکراین این روزها در صدر اخبار جهان قرار دارد و این موضوع روی حوزه‌های مختلف تاثیر گذاشته است. صنعت گیم نیز از این قائده مستثنی نیست و حالا شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تصمیم گرفته که فروش بازی‌های خود را در روسیه متوقف کند. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

 

تکنولایف به عنوان فروشگاهی پیشرو در تامین نیاز گیمرها، انواع تجهیزات مخصوص بازی موجود دارد: لوازم گیمینگ

 

در هفته گذشته بود که EA اعلام کرد تیم ملی و تیم‌های باشگاهی روسیه را از سری بازی‌های FIFA و NHL حذف کرده است. حال این غول دنیای بازی گفته که دیگر بازی‌ها و سایر خدمات‌اش را در کشورهای روسیه و بلاروس به فروش نمی‌رساند.

در یک بیانیه رسمی که در سایت این شرکت منتشر شد، الکترونیک آرتز تایید کرد که فروش تمام بازی‌ها و دیگر خدمات‌اش که به ارزهای مجازی وابسته‌اند، در روسیه و بلاروس متوقف خواهد شد. آن‌ها اعلام کردند که این شرایط تا زمان پایان دادن روسیه به محاصره اوکراین ادامه خواهد یافت. قابل ذکر است که تمام سرویس‌های آنلاین مرتبط به بازی‌های این شرکت نیز در این کشورها در دسترس نخواهند بود. در این بیانیه آمده است که:

ما تصمیم گرفته‌ایم که فروش بازی‌ها و محتوای‌مان که شامل موارد مرتبط با ارزهای مجازی می‌شوند،‌ به دنبال درگیری‌ها، در روسیه و بلاروس متوقف کنیم. در نتیجه بازی‌ها و محتوای مربوط به ما دیگر در Origin و برنامه EA در منطقه روسیه برای خرید در دسترس نخواهند بود و این موضوع شامل بخش فروش‌های درون‌برنامه‌ای نیز می‌شود. همچنین ما با دیگر شرکای‌مان در حال مذاکره هستیم تا بازی‌های‌مان را از فروشگاه‌های‌شان حذف کرده و در آن مناطق فروش‌های درون‌برنامه‌ای را متوقف کنیم.

اخیرا مایکروسافت (Microsoft) نیز بنا به دلایل مشابه دست به توقف فروش تمامی محصولات‌اش در روسیه زد. استودیو GSC Game World که در حال ساخته یکی از مورد انتظارترین بازی‌های دنیای گیم، S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، است نیز به دلیل درگیری‌های به وجود آمده ادامه روند ساخت را متوقف کرد. این استودیو اظهار کرد که روند ساخت پس از پیروزی اوکراین در برابر روسیه ادامه خواهد یافت.

نظر شما درباره توقف فروش بازی‌های الکترونیک آرتز در روسیه چیست؟ به نظر شما چنین اقداماتی چه تاثیری دارند؟ آیا این اقدام حساب شده است یا صرفا EA قصد جلب توجه را دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/ea-announces-its-games-wouldnt-be-available-to-purchase-in-russia/
ads
ads