داغ ترین ها :
بازی Elden Ring به یکی از بهترین بازی های تاریخ تبدیل شد

بازی Elden Ring به یکی از بهترین بازی های تاریخ تبدیل شد

بالاخره نقدهای بازی Elden Ring منتشر شد و به نظر می‌رسد که کاربران قرار است یکی از برترین آثار در تاریخ بازی‌های ویدیویی را تجربه کنند. این اثر که مدت زیادی است که به مورد انتظارترین بازی برای گیمرها تبدیل شده، بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرده که نشان از عملکرد فوق‌العاده‌اش دارند. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

 

برای خرید انواع کنسول بازی و لپ تاپ گیمینگ می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف مراجعه کنید.

 

بازی الدن رینگ یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر بود و گیمرهای زیادی بی‌صبرانه منتظر عرضه آن بودند. حال نقد و بررسی‌های منتشر شده توسط رسانه‌های مختلف نشان می‌دهند که تمام این انتظارات بیهوده نبوده و کاربران حالا می‌توانند یکی از شاهکارهای مدرن صنعت گیم را تجربه کنند. بازی Elden Ring در حال حاضر یکی از برترین آثار از حیث نمره در سایت‌های Metacritic و OpenCritic به حساب می‌آید. این دو سایت نمرات رسانه‌ها و منابع دیگر که بازی را نقد کرده‌اند، جمع آوری کرده و میانگین آن‌ها را برای کاربران به نمایش می‌گذارند. این دو سایت، منابع خوبی برای دیدن نظر کلی منتقدان درباره یک اثر هستند.

بازی الدن رینگ تا این لحظه توانسته از 45 نقد، میانگین نمره 97 از 100 را روی پلی استیشن 5 در سایت متاکریتیک به دست آورد. این امتیاز ساخته جدید استودیو فرام سافتور (FromSoftware) را در رده آثاری نظیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،Grand Theft Auto V ،Metroid Prime و چند شاهکار دیگر قرار می‌دهد. تاکنون فقط چهار بازی در تاریخ صنعت گیم توانسته‌اند امتیاز 98 از 100 را دریافت کنند و بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time تنها اثری بوده که توانسته میانگین نمره 99 از 100 را کسب کند. در سایت اوپن کریتیک نیز بازی Elden Ring توانسته به امتیاز 96 از 100 دست پیدا کند. در واقع نمره این اثر تنها یک عدد از امتیاز بازی Super Mario Odyssey که در صدر جدول آثار این سایت قرار دارد، کمتر است.

بازی Elden Ring به یکی از بهترین بازی های تاریخ تبدیل شد

چند نکته مهم درباره نمره بازی الدن رینگ وجود دارد که باید به آن‌ها اشاره کنیم. اول این که نمرات تازه هستند و شاید برخی از آن‌ها دست‌خوش تغییراتی شوند. حتی برخی نقد‌ها هنوز کامل در دسترس نیستند و نمره آن‌ها در میانگین تاثیر داده نشده است. از آن جایی که بازی طولانی است، نوشتن نقدهای برخی از رسانه‌ها و سایت‌ها ممکن است کمی به طول بینجامد. نقدهای جدید در ساعت‌های پیش رو منتشر خواهند شد و در نتیجه باید انتظار تغییر میانگین نمرات را داشته باشید. علاوه بر این، باید بدانید که سایت‌های متاکریتیک و اوپن کریتیک برخی از نقدهای مربوط به بازی‌های قدیمی را جمع آوری نکرده‌اند. مثلا سایت متاکریتیک در رده‌بندی خود کمتر از 2000 بازی را اضافه کرده است. مثلا آثار مربوط به کنسول SNES اصلا در این لیست لحاظ نشده‌اند. اما با تمام این‌ها، می‌توان  بازی Elden Ring را یک دست آورد بزرگ برای استودیو فرام سافتور قلمداد کرد.

این بود از اخبار مربوط به نمرات بازی الدن رینگ. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا شما هم از کسانی بودید که برای عرضه بازی Elden Ring صبر نداشتند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/elden-ring-best-reviewed-games-modern-history/
ads
ads