داغ ترین ها :
دایرکت اینستاگرام و فیسبوک با آپدیت جدید چه تغییراتی کرده است؟

دایرکت اینستاگرام و فیسبوک با آپدیت جدید چه تغییراتی کرده است؟

ویژگی‌های جدیدی در Facebook Messenger و Instagram DM وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد در نحوه‌ی برقراری ارتباط از اختیارات بیشتری برخوردار باشند. این به‌روزرسانی‌ها شامل پیشرفت‌های ظاهری مانند تم جدید (New Themes) است تا توانایی پاسخگویی به پیام‌ها با عکس یا فیلم. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا تغییرات دایرکت اینستاگرام و پیام‌رسان فیسبوک را در آپدیت جدید به طور کامل برایتان شرح دهیم. شما می توانید با خرید جدیدترین گوشی های هوشمند از تکنولایف، بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روز را در اختیار داشته باشید.

ویژگی‌های جدید پیام‌رسان فیسبوک

از ویژگی‌های جدید پیام‌رسان فیسبوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- Chat Archives (بایگانی یا آرشیو چت)

کاربران فیسبوک اکنون با به‌کارگیری قابلیت آرشیو چت می‌توانند صندوق ورودی پیام‌های خود را بدون حذف چت‌ها و از دست دادن پیام‌های قبلی تمیز کنند. به‌علاوه، ویژگی بایگانی کردن در مسنجر فیسبوک به کاربران امکان می‌دهد تا صندوق ورودی خود را همیشه مرتب نگه دارند و در هر زمان که مایل بودند به گپ‌های غیرفعال خود دسترسی پیدا کنند.

بایگانی چت دایرکت

اگر بر روی نماد آبی و دنده‌ای‌شکل در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید، گزینه بایگانی کردن آن نشان داده می‌شود. سپس با زدن دکمه بنفش، چت به پوشه جدید Archives Chat ارسال می‌شود. کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر روی عکس پروفایل خود در برنامه تلفن همراه مسنجر و انتخاب چت‌های بایگانی‌شده، به پوشه Archives Chats دسترسی پیدا کنند. پوشه شامل لیست کاملی از موضوعات بایگانی‌‌شده است.

 

پیج اینستاگرام شما تحت حمله هکرها قرار گرفته است؟

مقاله برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام به شما در بازیابی اکانت کمک خواهد کرد.

 

2- Tap to record (برای ضبط ضربه بزنید)

کاربران فیس بوک می‌توانند پیام‌های خود را به صورتی صوتی در مسنجر ضبط کنند. به‌جای فشار دادن طولانی‌مدت دکمه میکروفون برای ضبط پیام، شما می‌توانید برای شروع ضبط یک‌بار ضربه بزنید و برای پایان دادن به ضبط مجددا ضربه بزنید. با توجه به آماری که فیسبوک ارائه داده است، پیام‌رسانی صوتی در میان کاربران آمریکایی تقریبا حدود 20 درصد افزایش یافته است. این به‌روزرسانی سبب می‌شود تا انجام کارهای دیگر به هنگام ضبط پیام‌های طولانی‌تر به طور قابل توجهی آسان شود. لازم به ذکر است که این ویژگی در حال حاضر منحصر ‌به‌ مسنجر فیسبوک است، اما به‌زودی وارد اینستاگرام نیز خواهد شد.

 

3- New Themes (تم جدید)

کاربران فیسبوک گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی مکالمات خود با افزودن تم جدید دارند. شما می‌توانید از منوی موضوعات گپ فیسبوک، تم جدید Star Wars یا Netflix’s Selena: The Series را انتخاب کنید.

تم جدید دایرکت اینستاگرام

این تم‌ها برای DMهای اینستاگرام (Direct Message) نیز موجود است.

4- بزرگداشت ماه میراث آمریکایی آسیا و اقیانوسیه

فیسبوک برچسب‌های دوربین جدیدی را در Messenger و Messenger Kids اضافه کرده است که از تنوع و تاثیر جزایر آسیا و اقیانوس آرام (API) تجلیل می‌کند. کاربران می‌توانند یکی از چهار برچسب دوربین مسنجر را برای پشتیبانی و افزایش آگاهی از مسائل کلیدی مهم برای انجمن API انتخاب کنند.

 

 

ویژگی‌های جدید دایرکت اینستاگرام

از ویژگی‌های جدید آپدیت دایرکت اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- پاسخ‌های تصویری

اینستاگرام امکان ارسال پاسخ‌های تصویری به پیام‌های مستقیم (DM) را در iOS اضافه کرده است که این ویژگی به‌زودی وارد Android نیز خواهد شد.

پاسخ‌های تصویری reply with images

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با عکس خود به عکس یا فیلم پاسخ دهند. وقتی پیامی حاوی عکس یا فیلم دریافت می‌شود، روی نماد دوربین ضربه بزنید تا عکس یا ویدیویی را برای پاسخ دادن ضبط کنید یا رسانه را از رول دوربین دستگاه بارگذاری کنید.

شاید نیاز داشته باشید:

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

2- صندوق ورودی مشاهده شده است

به‌روزرسانی جدید صندوق ورودی اینستاگرام سبب می‌شود تا کاربران ببینند چه زمانی گیرنده پیام خود را مشاهده کرده است. اکنون کاربران می‌توانند با بررسی صندوق ورودی خود از زمان خواندن پیام مطلع شوند که یک متن، پیام مشاهده‌شده را تایید می‌کند. این اطلاعات قبلا در دسترس کاربران اینستاگرام بود، اما به باز کردن پنجره نیاز داشت. این ویژگی که بهبود کیفیت به حساب می‌آید، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

چطور می توان بدون فالو داشتن افراد، تصویر پروفایل آنها را در سایز اصلی مشاهده کرد؟

مقاله دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را بخوانید.

 

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف تغییرات مسنجر اینستاگرام و فیسبوک را در آپدیت جدید برایتان شرح دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما و پیج اینستاگرام‌تان مفید واقع شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Saed

    با سلام خسته نباشید چطور میشه دایرکت اینستاگرام اپدیت کنیم ؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به Saed

      سلام وقت بخیر بستگی به منطقه داره که این گزینه فعال بشه برای این کار با نرم افزار تغییر ای پی استفاده کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/facebook-instagram-updated-with-new-messaging-features/
ads
ads