داغ ترین ها :
50 میلیون حساب کاربری در فیس بوک هک شد

50 میلیون حساب کاربری در فیس بوک هک شد

بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا در شبکه اجتماعی فیس بوک حساب دارند و این موضوع باعث شده است تا هکر ها حملات گسترده ای را به این شبکه اجتماعی انجام دهند. اما امروز کمپانی فیس بوک اعلام کرده است که در طی یک خلاء امنیتی 50 میلیون حساب کاربری هک شده است.

اکانت های فیسبوک هک شد

مدیران این شبکه اجتماعی اعلام کرده اند که یک خلاء امنیتی در بخش View As به وجود آمده بود که هکر ها از آن استفاده کرده و حساب 50 میلیون کاربر را هک کرده اند. این خلاء امنیتی به هکر ها این اجازه را می دهد تا حساب کاربری افراد را در اختیار بگیرند و کاربرانی که از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی استفاده می کنند دیگر نمی توانستند به صورت خودکار و بدون وارد کردن رمز وارد حساب خود شوند.

مطالب مرتبط: چگونه فیسبوک هک شده خود را پس بگیریم

در همین راستا مدیران اعلام کرده اند که اگر شما جزو افراد بد شانسی هستید که هک شده اید و از حساب خود بیرون انداخته شده اید، فقط کافیست دوباره رمز خود را وارد کرده و وارد حساب خود شوید ولی لازم نیست رمز خود را تغییر دهید زیرا مهاجمان هیچ دسترسی به رمز شما نداشته اند.

فیس بوک مارک زاکربرگ

 

این موضوع در حالی است که 40 میلیون کاربر نیز در سال گذشته با این مشکل مواجه شده اند و فیس بوک در تلاش است تا 90 میلیون حساب کاربری را به صاحبان آن ها بازگرداند. در حال حاضر فیس بوک بخش View As را غیر فعال کرده است تا زمانی که این خلاء را رفع کند. فیس بوک همچنان در حال تحقیق است که آیا بیشتر از 50 میلیون حساب مورد سوء استفاده قرار گرفته اند یا خیر و اینکه چه کسانی پشت این حمله بزرگ هستند و این شرکت امیدوار است که بزودی اطلاعات بیشتری را بدست بیاورد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/facebook_security_breach_affects_50_million_accounts/
ads
ads