داغ ترین ها :
پوسترهای جدید فیلم Fantastic Beasts 3

پوسترهای جدید فیلم Fantastic Beasts 3

سومین نسخه از مجموعه موجودات شگفت‌انگیز که با نام Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore شناخته می‌شود، کمتر از دو ماه دیگر اکران خواهد شد. حال پیش از انتشار تریلر جدید آن، سازندگان پوسترهایی از این اثر را منتشر کردند. در ادامه با جدیدترین خبر از فیلم Fantastic Beasts 3 همراه تکنولایف باشید.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore که به خاطر کنار گذاشته شدن جانی دپ (Johnny Depp) توسط استودیو برادران وارنر (Warner Bros) برای مدتی محور بحث بسیاری از اهالی سینما بود، حالا تا چند هفته دیگر اکران خواهد شد و انتظارت طرفداران را به پایان خواهد رساند. وارنر پیش از انتشار تریلر تعدادی از پوسترهای مربوط به فیلم را منتشر کرد. در این تصاویر می‌توانید تعدادی از کاراکترهای جدید و شخصیت‌های شناخته شده مجموعه را مشاهده کنید. فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است در تاریخ 15 آوریل (26 فروردین ماه سال 1401) اکران شود.

پوسترهایی که از اینجا می‌توانید مشاهده کنید، تصاویری از آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore)، نیوت اسکمندر (Newt Scamander) با بازی ادی ردمین (Eddie Redmayne) و ریچارد کویل (Richard Coyle) در نقش ابرفورث دامبلدور (Aberforth Dumbledore) است. علاوه بر این، وارنر در این پوسترها مخاطبان را با همراهان گریندلوالد (Grindelwald) نیز برای اولین بار آشنا کرد که سه جادوگر بزرگ در میان آن‌ها هستند. فقط باید کمی صبر کنیم تا بتوانیم با این شخصیت‌ها در خود فیلم آشنا شویم.

خلاصه داستان این اثر به شرح زیر است:

آلبوس دامبلدور می‌داند که جادوگر سیاه و قدرتمند، گلرت گریندلوالد، قصد دارد کنترل کامل دنیای جادوگران را به دست گیرد. او به تنهایی از پس متوقف کردن گریندلوالد برنمی‌آید و به همین دلیل از نیوت اسکمندر که یک Magizoologist است، کمک می‌گیرد. نیوت گروهی از جادوگران شجاع را که یک ماگل (Muggle) کیک‌پزِ نترس نیز در میان آن‌ها است، گرد هم می‌آورد تا در کنار یکدیگر یک ماموریت خطرناک را پیش ببرند. آن‌ها در این مسیر با گروهی از موجودات قدیمی و جدید رو به رو می‌شوند و باید با مریدان گریندلوالد به ستیز مشغول شوند. اما با وجود این شرایط پر خطر، دامبلدور چقدر می‌تواند در سایه بماند و مستقیما در اوضاع دخالت نکند؟

پوسترهای جدید فیلم Fantastic Beasts 3

در فیلم Fantastic Beasts 3 ما بار دیگر ادی ردمین که سابقه دریافت جایزه اسکار را نیز در کارنامه دارد، خواهیم دید. کاترین واترستون (Katherine Waterston) در نقش تینا گولدستین (Tina Goldstein)، دن فوگلر (Dan Fogler) در نقش جیکوب کوالسکی (Jacob Kowalski)، آلیسون سودول (Alison Sudol) در نقش کوئینی گولدستین (Queenie Goldstein)، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش کردنس (Credence)، جود لاو (Jude Law) در نقش ‌آلبوس دامبلدور، جسیکا ویلیامز (Jessica Williams) در نقش پروفسور اولالی هیکس (Eulalie Hicks) و کالوم ترنر (Callum Turner) در نقش تسئوس (Theseus) دیگران بازیگران این اثر هستند.

علاوه بر این، مدز میکلسن (Mads Mikkelsen)، بازیگر فیلم Another Round، نیز از دیگر هنرپیشه‌های این فیلم محسوب می‌شود. او قرار است به جای جانی دپ، نقش کاراکتری منفی اصلی داستان یعنی گلرت گریندلوالد را بازی کند. در ادامه لیست سایر بازیگران این اثر را خواهید دید: ویکتوریا ییتس (Victoria Yeates) در نقش بونتی (Bunty)، ویلیام ندیلم (William Nadylam) در نقش یوسف کاما (Yusuf Kama)، ریچارد کویل در نقش ابرفورث دامبلدور، پاپی کوربی-توچ (Poppy Corby-Tuech)  در نقش ویندا (Vinda)، الکساندر کوزنتسوو (Aleksandr Kuznetsov) در نقش هلموت (Helmut)، اولیور ماسوچی (Oliver Masucci) در نقش آنتون ووگل (Anton Vogel)، ماریا فرناندا کاندیدو (Maria Fernanda Cândido) در نقش ویکنسیا سانتوس (Vicência Santos) و دیو وونگ (Dave Wong) در نقش لیو تائو (Liu Tao).

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است بار دیگر توسط دیوید یتس (David Yates) کارگردانی شود. فیلم‌نامه نیز توسط جی. کی. رولینگ (J.K. Rowling) و استیو کلاوز (Steve Kloves) نوشته شده است. تهیه‌کنندگان این اثر هیمن (Heyman)، کلاوز، رولینگ، لیونل ویگرام (Lionel Wigram)‌ و تیم لویس (Tim Lewis) هستند.

این بود جدیدترین خبر از فیلم Fantastic Beasts 3. نظر شما درباره این اثر چیست؟ درباره جدایی جانی دپ از این پروژه چه فکر می‌کنید؟ آیا دو نسخه پیشین از این مجموعه توانست رضایت شما را به دست آورد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ComingSoon

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/fantastic-beasts-3-posters/
ads
ads