داغ ترین ها :
آخرین جزئیات فاش شده از بازی فارکرای 6 یک هفته مانده به انتشار

آخرین جزئیات فاش شده از بازی فارکرای 6 یک هفته مانده به انتشار

بازی Far Cry 6 سرزمین مونتانا از Far Cry 5 و همه آن اتفاقاتی که در New Dawn افتاد را پشت‌سر گذاشته و حالا به منطقه‌ای جدید رفته که به احتمال زیاد مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت. در بازی فارکرای 6 به تعطیلاتی در کارائیب خواهیم رفت و با گروهی خلافکار به نام یارا (Yara) روبه‌رو می‌شویم. حتما می‌دانید که در مجموعه بازیهای فارکرای همیشه اتفاقات زیادی رخ می‌دهند و آشوب حرف اول را می‌زند. در فارکرای 6 هم دقیقا همین اتفاق را مشاهده خواهید کرد. جدیدترین اکشن بازی یوبی‌سافت داستان انقلابی را روایت می‌کند که می‌خواهد دیکتاتوری را از قدرت برکنار کند. از آنجایی که بازی فارکرای در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، در این مطلب تصمیم گرفتیم درباره جدیدترین نسخه این مجموعه که بازی Far Cry 6 نام دارد صحبت کنیم. ما قصد داریم هر چیزی که درباره این بازی می‌دانیم را به شما بگوییم. در واقع این مطلب بررسی بازی far cry 6 از نظر اطلاعات منتشر شده و تمام اخبار بازی فارکرای 6 خواهد بود.

تاریخ عرضه بازی Far Cry 6

بازی Far Cry 6 در تاریخ ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۰ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی و گوگل استادیا منتشر می‌شود. پس اگر برای شما هم سوال شده که بازی فارکرای 6 کی میاد باید بگوییم که در پاییز امسال می‌توانید منتظر آن باشید. بازی far cry 6 برای کامپیوتر هم به احتمال زیاد روی تنظیمات گرافیکی بالا همه را شگفت‌زده می‌کند. البته این بازی روی کنسول‌های نسل نهم هم نمایش خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.

اگر اخبار بازی فارکرای 6 را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این بازی قرار بود زودتر منتشر شود. قبلا مشخص شده بود که این بازی در بهمن ماه سال ۹۹ راهی بازار می‌شود، اما یوبی‌سافت تاریخ عرضه بازی را به تاخیر انداخت تا تیم سازنده زمان بیشتری برای کار کردن روی بازی داشته باشند. با این حال این شرکت همین چند وقت پیش رسما اعلام کرد که فارکرای 6 را می‌توان در تاریخ ۱۵ مهر ماه امسال تجربه کرد.

 

 

آیا بازی Far Cry 6 روی استیم عرضه می‌شود؟

متاسفانه جدیدترین قسمت از مجموعه بازیهای فارکرای روی شبکه استیم (Steam) منتشر نمی‌شود. نسخه کامپیوتر بازی Far Cry 6 به شکل انحصاری روی فروشگاه Epic Store منتشر می‌شود. این بازی روی سرویس حق اشتراکی Ubisoft+ هم منتشر می‌شود.

آیا بازی فارکرای 6 دارای بخش Co-OP است؟

باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی فارکرای 6 از بخش Co-Op پشتیبانی می‌کند. با این حال یوبی‌سافت فعلا اطلاعات خاصی از این قسمت منتشر نکرده است.

قسمت‌های قبلی مجموعه بازیهای فارکرای مانند فارکرای 5 از قسمت Co-Op برخوردار بود و بازیکنان می‌توانستند مراحل مختلف را با همکاری دوستانشان دنبال کنند. در بازی Far Cry New Dawn هم امکان Co-Op بازی کردن این بازی وجود داشت و بازیکنان می‌توانستند مراحل داستانی را با همکاری هم تجربه کنند. هنوز اطلاعات کافی درباره مکانیزم Co-Op بازی Far Cry 6 منتشر نشده است.

 

 

تریلر فارکرای 6

تریلر معرفی بازی فارکرای 6 در جولای سال ۲۰۲۰ منتشر شد. در این تریلر برای اولین‌بار با قهرمان منفی بازی آشنا شدیم. بد نیست بگوییم که بازیگر قهرمان منفی این بازی جانکارلو اسپوزیتو نام دارد که نقش فردی به نام Antón Castillo را ایفا می‌کند. در این تریلر مشخص شد که Antón به هر شکلی که شده قصد دارد نیروهای انقلابی را از بین ببرد. او در این میان تنها نیست و پسرش دیگو هم حضور دارد. در تریلر معرفی بازی فارکاری 6 مشخص شد که Antón به پسرش می‌گوید که باید از مردم سرزمین Yara محافظت کند. با این حال این صحبت‌هایی نیست که بتوانید به خوبی به پسر ۱۳ ساله خود بگویید. در ادامه می‌توانید تریلر فارکرای 6 را مشاهده کنید:

 

شرکت یوبی‌سافت پس از تریلر معرفی بازی فارکرای 6، تریلر دیگری هم از این بازی منتشر کرد که کمی بیشتر درباره سرگذشت سرزمین یارا صحبت می‌کند و به تاریخ آن می‌پردازد.

Anton Castillo

شخصیت منفی بازی Far Cry 6 با نام Anton Castillo در بازی حضور دارد.

گیم پلی فارکرای 6

پس از ماه‌ها، اولین تریلر گیم پلی فارکرای 6 منتشر شد. در این تریلر بالاخره قهرمان و شخصیت اصلی بازی که دنی (Dani) نام دارد را مشاهده کردیم. او یکی از بومی‌های یارا به شمار می‌رود و حتی اولین شعله‌های انقلاب علیه Antón را برافروخت. در حالی که گیم‌پلی بازی خیلی شبیه به گیم‌پلی قسمت‌های قبلی بود و دقیقا همان حال و هوا را به نمایش می‌گذاشت، چیزهای جدیدی هم برای ارائه داشت.

از ویژگی‌های جدیدی که در گیم پلی فارکرای 6 دیدیم این بود که قهرمان بازی می‌توانست سلاح خود را پنهان کند و با این کار خیلی راحت می‌توانست بین جمعیت پنهان شود. تا زمانی که وارد منطقه‌های ممنوعه نشوید، سربازها به صورت خودکار متوجه مشا نمی‌شوند و کاری به کارتان نخواهند داشت.

با پنهان کردن سلاح خود می‌توانید راحت‌تر به گشت و گذار در محیط بازی بپردازید و بدون اینکه از دست کسی پنهان شوید، می‌توانید به قسمت‌های مختلف بروید. این یک تغییر بزرگ در مقایسه با قسمت‌های قبلی این مجموعه به حساب می‌آید و باعث می‌شود که بتوانید بهتر در بازی گردش کنید و جزییات را بهتر ببینید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که به گیم پلی فارکرای 6 اضافه شده، امکان اسب سواری است. این موضوع در بازی فارکرای 5 وجود نداشت و جای خالی آن احساس می‌شد. از طرف دیگر به جای اینکه مکان مورد نظر شما روی نقشه مشخص شود، عکس‌هایی به قهرمان بازی داده می‌شود که به شما کمک می‌کنند بتوانید مرحله را پیدا کنند. این ویژگی را قبلا برای پیدا کردن گنج‌هایی که در بازی Red Dead Redemption 2 وجود داشت، دیده بودیم و حالا شبیه آن را در بازی Far Cry 6 هم مشاهده می‌کنیم. باید عکس مورد نظر نگاه کنید و به دنبال جایی که در عکس نشان داده می‌شود، بروید. البته پیدا کردن مکانی که عکس نشان می‌دهد هم چالش‌های خاص خود را دارد.

در کل به نظر می‌رسد که بازی فارکرای 6 گیم پلی جذاب و متفاوت‌تری در مقایسه با دیگر نسخه‌های فارکرای خواهد داشت و همین موضوع باعث شده که صبر کردن برای این بازی کار دشواری باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده و تریلرهای پخش شده از بازی، حالا می‌دانیم که گیم‌پلی نسخه جدید نسبت به آثار پیشین تا حد زیادی دست‌خوش تغییر شده است. در بازی فارکرای 6 پرک‌ها (Perk) می‌توانند مفیدتر باشند. شما می‌توانید با آن‌ها تجهیزاتی نظیر لباس و ابزار مختلف به دست آورده و کمی عملکردتان را در زمینه مخفی‌کاری و کنترل سلاح‌ها بهبود ببخشید.

سلاح‌ها قابل ارتقا هستند و می‌توانید به آن‌ها تجهیزات مختلف متصل کرده و عملکردشان را هرگونه که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. همچنین شما می‌توانید به لطف قابلیت Resolver، برای خود سلاح بسازید. در واقع این قابلیت به شما اجازه می‌دهد برای ساخت تجهیزات مورد نیاز خود، از مواد خام و ضایعات موجود در محیط بازی استفاده کنید. آن طور که به نظر می‌رسد، قابلیت Resolver نقش کلیدی در پیشبرد بازی ایفا خواهد کرد. شما منابع و مواد خام زیادی در محیط بازی Far Cry 6 پیدا خواهید کرد و با استفاده از آن‌ها و قابلیت Resolver می‌توانید گیم‌پلی را تحت تاثیر قرار دهید. البته قابل ذکر است که نباید پیدا کردن مواد خام و منابع مختلف خیلی هم راحت نخواهد بود. شما باید وجب به وجب خاک یارا را کاوش کنید تا بتوانید به هرآنچه نیاز دارید دست پیدا کنید. علاوه بر این، شکار کردن حیوانات مختلف نیز در این راه می‌تواند به شما کمک کند، زیرا آن‌ها نیز در استفاده از قابلیت مورد بحث حائز اهمیت هستند. قابلیت Revolver به شما اجازه می‌دهد که به کمک منابع و مواد خامی که جمع‌آوری کرده‌اید، دست به ساخت تجهیزاتی نظیر سلاح، صدا خفه کن، الحاقات اسلحه و ابزار مختلف بزنید. مینی گان، شعله افکن و سی دی پرت کن از مهم‌ترین ابزاری هستند که به کمک این قابلیت می‌توانید آن‌ها را بسازید.

کوله‌پشتی‌های سوپرمو (Supremo) هم یکی دیگر از تجهیزات جالب بازی فارکرای 6 هستند. این کوله‌پشتی‌ها در موقعیت‌های متفاوتی قابل استفاده هستند و می‌توانند در نبردها به خوبی به کارتان بیایند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها در داخل خود خمپاره دارند که شما می‌توانید در مواقع مورد نیاز آن‌ها را به سمت دشمنان‌تان شلیک کنید. علاوه بر این، می‌توان به لطف EMPها به دشمنان آسیب بزنید.

وسایل نقلیه در نسخه جدید از فرنچایز فارکرای قابل شخصی‌سازی کامل هستند. شما می‌توانید از گزینه‌های مختلف برای اعمال تغییرات ظاهری روی وسایل نقلیه‌تان استفاده کنید؛ حتی می‌توانید روی ماشین‌های‌تان مسلسل قرار دهید.

جالب است بدانید که بازی Far Cry 6 اولین نسخه در کل مجموعه است که در محیط شهری روایت می‌شود. نوید خاوری (Navid Khavari)، کارگردان روایی بازی، گفته که این اثر قرار است حس و حال جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان آورد. او در مصاحبه با بلاگ یوبیسافت (Ubisoft) گفت:

«دویدن و راه رفتن روی سقف خانه‌ها، فرار کردن به کوچه‌های پشتی و درگیری با برخی از سرسخت‌ترین دشمنان موجود در بازی، آن هم در چنین شرایطی، منحصر به فرد بوده و حس جدیدی را به بازیکنان القا می‌کند.»

نمای سوم شخص در فارکرای 6

در بازی فارکرای 6 برای اولین بار در کل مجموعه از نمای سوم شخص استفاده شده است. از آن جایی که Far Cry همیشه در دسته‌بندی آثار FPS جای گرفته است، همین فرمول را دنبال کرده و ما همیشه بازی را از نمای اول شخص می‌دیدیم. اما در نسخه جدید نمای سوم شخص نیز وجود خواهد داشت. نوید خاوری در این رابطه گفت:

«تیم بازی‌سازی نمای سوم شخص را به صحنه‌های سینماتیک اضافه کرده و نتیجه کار هم واقعا جالب توجه است. این حالت اجازه می‌دهد که بهتر بتوانیم ارتباط دنی با محیط یارا را درک کنیم.»

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی های ترسناک اندروید

 

اتفاقات فارکرای 6 در کجا رخ می‌دهد؟

بازی Far Cry 6 درست مانند نسخه‌های قبلی اثری جهان‌باز (Open World) خواهد بود. اما این نسخه قرار است پا را فراتر گذاشته و تجربه‌ای بسیار بهتر را ارائه دهد. محیط یارا در این بازی سرسبز و پر از جنگل‌های انبوه است. این منطقه که طراحی آن کاملا منحصر به فرد است، بسیار زیبا بوده و هیچ شباهت قابل توجه به نسخه‌های پیشین ندارد. شاید بتوان گفت که یارا پتانسیل تبدیل شدن به بهترین جهان در بین کل آثار فرنچایز فارکرای را دارد. محیط بازی به قدری جذاب و تماشایی است که می‌توانید ساعت‌ها بدون خستگی در آن گشت و گذار کنید.

شما در این نسخه می‌توانید برای کشف عتیقه‌جات و سایر اشیاء ارزشمند، محیط بازی را کاوش کنید. در این راه شما با پازل‌ها و معماهای گوناگون باید روبه‌رو شوید. همچنین محیط‌های مخوف و غارهای بازی به جذاب‌تر شدن گشت و گذار در جهان این اثر کمک می‌کنند.

یوبی‌سافت اعلام کرده که قصد دارد فضای این بازی را به منطقه‌های گرمسیری از جمله آمریکای جنوبی ببرد. به همین دلیل همین شرایط گرمسیری کاملا در فضای بازی Far Cry 6 احساس خواهد شد. همچنین یوبی‌سافت اعلام کرده که برای ساخت بازی فارکرای 6 به شدت از کوبا الگوبرداری کرده است.

اولین شهر مهم و بزرگی که در این بازی مشاهده می‌کنید، Esperanza نام دارد. یوبی‌سافت اعلام کرده که شهرهای بازی کاملا با چیزهایی که در بازیهای قبلی دیده‌ایم، متفاوت خواهد بود. حتی بعید نیست که شهرهای این قسمت فارکرای شباهتی به شهرهای مجموعه Assassin’s Creed پیدا کرده است.

یوبی‌سافت گفته محیط‌های بازی تغییرات اساسی کرده‌اند و تفاوت‌های زیادی در بازی به وجود آورده‌اند. بازیکنان می‌توانند روی پشت‌بام‌ها بدوند و در کوچه پس گوچه‌ها پرسه بزنند. این قسمت‌ها بسیار زیبا و هیجان‌انگیز خواهند بود.

گیم پلی بازی فارکرای 6

صحنه‌هایی از گیم پلی بازی فارکرای 6

دنی روجاس؛ با قهرمان اصلی فارکرای 6 آشنا شوید

یوبی‌سافت اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند قهرمان بازی را مرد یا زن انتخاب کنند. با این حال قهرمان بازی دنی نام دارد و نسبت به جنسیتی که برای آن انتخاب می‌کنید، صدای آن هم تغییر می‌کند. صداپیشه‌های قهرمان اصلی بازی شان ری (Sean Rey) و نیسا گوندوز (Nisa Gunduz) نام دارند.

یوبی‌سافت درباره داستان بازی می‌گوید:

ما می‌دانیم که یک داستان انقلابی را روایت می‌کنیم. داستان درباره فردی است که گروه‌های انقلابی را رهبری می‌کند و بازیکنان هم در طول بازی با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. قهرمان بازی شخصی از خود همین جامعه است و گذشته جذابی هم دارد. به همین دلیل از صداپیشه‌هایی استفاده کردیم که بتوانند حس و حال قهرمان اصلی بازی را بیان کنند.

 

دنی روجاس

قهرمان اصلی بازی Far Cry 6 دنی روجاس نام دارد.

آمیگوهای سلاح به‌دست

در بازی فارکرای 5 این امکان وجود داشت که افراد دیگر هم در دکنار شما مبارزه کنند؛ اما گیم پلی بازی far cry 6 این امکان وجود دارد که بتوانید از حیواناتی مانند سگ‌های وحشی استفاده کنید. سگی در بازی وجود دارد که با نام Chorizo شناخته می‌شود. او سگی است که پاهای خودش را از دست داده با ولیچر حرکت می‌کند. او توانایی این را دارد که دشمنان را گمراه کند. از طرف دیگر خیلی سگ بامزه و دوست‌داشتنی‌ای هم خواهد بود.

Chorizo

Chorizo نام سگی دوست‌داشتنی در بازی فارکرای 6 است که به قهرمان بازی کمک می‌کند.

در بازی کروکودلی هم به نام Guapo وجود دارد که اصلا به بامزگی Chorizo نیست. Guapo به راحتی می‌تواند دشمنان را از بین ببرد.

در کنار حیواناتی که می‌توانید از آن‌ها در ماموریت‌های خود استفاده کنید، می‌توانید در برخی ماموریت‌ها از انسان‌ها هم استفاده کنید؛ اما این قسمت اصلا شبیه به فارکرای 5 نیست و تنها در برخی ماموریت‌‌ها می‌توانید از انسان‌ها کمک بگیرید.

داستان بازی فارکرای 6

همان طور که گفتیم داستان بازی فارکرای 6 قصد دارد یک انقلاب را روایت کند. بازی در شهری به نام Yara رخ می‌دهد که مردم آن قصد دارند به حکومت ۵۰ ساله فردی به نام Antón Castillo پایان دهند. در تریلر بازی هم به خوبی به این موضوع اشاره می‌شود و متوجه می‌شوید که مردم رو به درگیری‌های مسلحانه آورده‌اند. یوبی‌سافت به این موضوع اشاره کرده که برای ساخت این بازی تیمی را به کوبا فرستاده تا بتوانند اطلاعات بیشتری درباره نیروهای انقلابی سابق این کشور کسب کنند. اطلاعاتی که در شکل گیری داستان بازی فارکرای 6 نقش مهمی دارند.

یوبی سافت می‌گوید:

ما به چیزی کاملا پیچیده نگاه می‌کنیم. جزیره‌ای که ۵۰ سال با دنیای اطراف خود در ارتباط نبوده و اقتصادی بدی هم دارد. در سرزمینی حضور داریم که دیکتاتوری در آن حکم‌فرما شده و مردم قصد دارند او را از بین ببرند.

یوبی‌سافت می‌گوید که شخصیت منفی بازی ۵۰ سال پیش شاهد این بوده که پدرش اعدام شده است. با این حال باید برای اینکه بیشتر متوجه جزییات داستانی بشویم، منتظر بازی باقی بمانیم.

گیم پلی فارکرای 6

صحنه‌هایی از گیم پلی بازی Far Cry 6 و سلاح‌های جدیدی که در این بازی طراحی شده‌اند.

حالت آرکید در بازی far cry 6 وجود ندارد

نسخه قبلی فارکرای این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌داد که بتوانند مراحل را ویرایش کنند و ابزار مناسبی هم برای اینکار در اختیار داشتند. حالا سازندگان بازی Far Cry 6 اعلام کرده که حالت ارکید و امکان ساخت نقشه در این قسمت وجود ندارد. یوبی‌سافت به این موضوع اشاره کرده که این موضوع تصمیم بسیار سختی بوده؛ اما باعث شده که تیم سازنده تمرکز خودش را روی ساخت قسمت داستانی بگذارد.

آیا واس در فارکرای 6 حضور دارد؟

پس از اینکه اولین تریلر بازی far cry 6 منتشر شد، طرفداران بازی به این موضوع اشاره کردند که احتمالا far cry 6 ارتباط زیادی به far Cry 3 دارد. تئوری شکل گرفته به این موضوع اشاره می‌کند که Diego Castillo که در تریلر بازی به نمایش درآمد، همان Vass Montenegro جوان است. دلیل شکل گرفتن این تئوری هم زخمی بود که روی ابروی سمت راست Diego وجود داشت.

البته مایکل ماندو صدا پیشه شخصیت واس در فارکرای 3 به این موضوع اشاره کرد که شخصیت واس همیشه در او وجود دارد و او این شخصیت را بسیار دوست دارد و حتی احتمال دارد که در آینده دوباره این نقش را ایفا کند.

واس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی در دنیای فارکرای به حساب می‌آید و به همین دلیل خیلی‌ها‌ دوست‌دارند که بازگشت او را دوباره مشاهده کنند. اینکه او را در این بازی می‌بینیم یا نه مشخص نیست.

Vaas

شاید با جوانی‌های شخصیت Vass در بازی فارکرای 6 روبه‌رو شویم.

سیستم مورد نیاز بازی فارکرای 6

برای اینکه بتوانید بازی فارکرای 6 را روی کامپیوتر خود بازی کنید، باید به مشخصات زیر توجه کنید. سیستم مورد نیاز بازی فارکرای 6 خیلی هم بالا نیست و احتمالا می‌توانید این بازی را روی سیستم‌های مختلف بازی کنید.

برای اجرای بازی فارکرای 6 به سیستمی با حداقل مشخصات سخت افزاری زیر نیاز خواهید داشت:

  • CPU: Intel Core i5-4440 | AMD FX-8300 or better
  • RAM: 8 GB
  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD R9 380 or better
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • DEDICATED VIDEO RAM: 2048 MB

اما سیستم مورد نیاز بازی فارکرای 6 برای اینکه بتوانید بازی را در بهترین حالت اجرا کنید، به شرح زیر است. احتمالا با این سیستم می‌توانید بازی کامپیوتری فارکرای 6 را روی کیفیت بالایی تجربه کنید.

  • CPU: Intel Core i7-7700K | AMD Ryzen 7 2700X or better
  • RAM: 8 GB
  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti or AMD RX 5700 or better
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB

هنوز فضای مورد نیاز برای نصب بازی فارکرای 6 مشخص نشده و احتمالا پس از عرضه بازی می‌توانید نسخه فشرده فارکرای 6 برای کامپیوتر را دانلود کنید.

قیمت فارکرای6

نسخه Standard Edition بازی فارکرای 6 با قیمت 59.99 دلار عرضه خواهد شد. اما نسخه Yara Edition با قیمت 57.99 پوند در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه دارای تمام محتوای نسخه Standard به همراه پک Croc Hunter و آیتم‌هایی نظیر وسایل نقلیه گران‌قیمت، لباس و سلاح و الحاقات آن خواهد بود.

نسخه Gold Edition بازی Far Cry 6 قیمتی معادل 99.99 دلار خواهد داشت و شامل محتوای نسخه اصلی و Season Pass می‌شود. نسخه Ultimate Edition نیز با برچسب قیمتی 119.99 دلاری در دسترس قرار می‌گیرد. این نسخه شامل محتوای اصلی، Season Pass و سه DLC می‌شود. با خرید نسخه Ultimate Edition، می‌توانید پک The Croc Hunter، پک The Vice و پک The Jungle Expedition را در اختیار داشته باشید.

اگر خیلی عاشق سری بازی‌های فراکرای باشید، بهتر است نسخه Collectors Edition را تهیه کنید. این نسخه که قیمت آن 199.99 دلار است، محتوای اصلی، Season Pass و هرآنچه در نسخه Ultimate Edition وجود دارد را در خود جای داده است. علاوه بر این، نسخه فیزیکی Tostador (سلاح شعله افکن موجود در بازی) نیز همراه با این نسخه برای‌تان ارسال خواهد شد. اما محتوای نسخه Collectors Edition محدود به این موارد نمی‌شود. یک آرت بوک 64 صفحه‌ای، نقشه یارا، استیکرهای بازی و یک دنبال کلید به شکل Chorizo نیز محتویات این نسخه را تشکیل می‌دهند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. دانیال

    سلام.خیلی مطالب مفید بود ممنون
    این نکته که واس مونته نگرو در فارکرای۶هست یا نه خود یوبی سافت قبل از انتشار بازی نشون داد یوبی سافت با انتشار کتاب های کمیک بوک سه جلدی که با عنوانfar cry rite of passage با همکاری انتشارات کمیک Dark horse انجام داد نشون داد که خود آنتون سرگذشتی از سه قهرمان منفی کاریزماتیک(واس مونته نگرو ،پاگان مین و جوزف سید) برای پسرش دیه گو تعریف میکنه در روایت واس،نشون میده که به ضرب خنجر کشته شده و اعمالش باعث سقوطش شده بود. با این حساب دیه گو دیگه واس نیست و آنتون هم پدر واس نیست چون اتفاقات Far cry6 بعد Far cry3 هستش. اگه یوبی سافت به کتاب هایی که از فارکرای منتشر کرده وفادار باشه فارکرای۶ ارتباطی با نسخه های قبلیش نداره

  2. امیرحسین

    سلام.
    جذاب ترین نکته این بازی واسه من استفاده از شخصیت اصلی دختر لاتین‌‌‍ه.
    تا حالا هرگز ندیده بودیم توی یه بازی. خیلی خوب در اومده شخصیته.
    خود بازی هم من رو یاد جاست کار می‌اندازه انقد مسخره بازی داره. بازی خوبی باید باشه.
    امیدوارم مثل‌ همه بازی های یوبی سافت یه نقشه پر از آت و اشغال ندن دست ملت بگن برو بشور نقشه رو.

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به امیرحسین

      فارکرای 6 از همین الان نظر من رو هم به خودش جلب کرده. به نظر بازی سر و صدا کنی خواهد بود.
  3. علی

    سلام. من که این بازی رو خیلی دوست دارم. امیدوارم بازی خوبی باشه. من خیلی دوست دارم این بازی رو.

  4. گلسار

    من خیلیم نتظر این بازیم. ممنون که از این بازی مطلب نوشتین

  5. مجید

    بد در نمیاد روی نسل هشتم. اما به خوبی نسل نهم نمی‌شه.

  6. محمدکریمی

    امیدوارم رو نسل هشت بهینه باشه و ارزش بازی کردن داشته باشه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/far-cry-6-latest-news/
ads
ads