داغ ترین ها :
مشخصات دو گوشی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو لو رفت

مشخصات دو گوشی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو لو رفت

انتظار می‌رود که گوگل در فصل پاییز امسال از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. تا امروز هم شایعات مختلفی درباره این محصولات گوگل منتشر شده که اطلاعاتی درباره سخت‌افزار این گوشی‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دادند. بااین‌حال امروز اطلاعات جدیدتری از گوشی‌های جدید گوگل که به‌احتمال زیاد پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نام دارند، فاش شده است.

در شایعات گفته شده که گوشی پیکسل 6 باتری ۴۶۱۴ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و گوشی پیکسل 6 پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

گوشی پیکسل 6 گوگل

تصویر فاش شده از گوشی پیکسل 6 با دو دوربین پشت

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که گوشی پیکسل 6 از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED استفاده می‌کند و دو دوربین پشت خواهد داشت. یک دوربین از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین بعدی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید برخوردار خواهد بود. همچنین گفته شده که این گوشی‌ها ۸ گیگابایت رم خواهند داشت و در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند.

گوشی پیکسل 6 پرو صفحه‌نمایش ۶٫۷۱ اینچی P-OLED خواهد داشت که توسط ال‌جی ساخته می‌شود. همچنین گفته شده دوربین جلوی این گوشی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و در پشت آن هم دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با حسگر ۴۸ مگاپیکسل و دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسل دیده می‌شود. این گوشی هوشمند به‌احتمال زیاد ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و در مدلی راهی بازار می‌شود که ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

هر دو گوشی گوگل به اندروید ۱۲ مجهز می‌شوند و احتمالا تا ۵ سال آینده هم جدیدترین نسخه‌های اندروید را دریافت خواهند کرد. اگر به فکر خرید گوشی اندرویدی با امکانات و پشتیبانی عالی می‌گردید، پس گوشی‌های پیکسل را زیر نظر داشته باشید. با بررسی صفحه قیمت گوشی در وب سایت تکنولایف شما از مدل های موجود همان روز و قیمت آنها مطلع خواهید شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/final-specifications-for-pixel-6-and-pixel-6-pro/
ads
ads