داغ ترین ها :
اولین گوشی سامسونگ برای دریافت اندروید 12 معرفی شد

اولین گوشی سامسونگ برای دریافت اندروید 12 معرفی شد

افشاگر معروف «ماکس وینباخ» می‌گوید سامسونگ در حال کار بر روی اندروید ۱۲ برای ارائه به سری گلکسی اس ۲۱ است.

گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان که در اردیبهشت ماه برگزار شد از اولین نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ رونمایی کرد و به تازگی نیز عرضه‌ی نسخه‌ی بتای ۲ اندروید ۱۲ را آغاز کرده است و نسخه‌ی پیش نمایش را برای گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل و مدل‌های مختلفی از برندهای ایسوس، وان‌پلاس، شیائومی، ریلمی، شارپ، تکنو، تی‌سی‌ال، ویوو و زد‌تی‌ای در دسترس قرار داده است. نکته‌ی عجیب این فهرست عدم حضور نام گوشی‌  سامسونگ است، درحالی که این شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که نسخه‌ی نهایی اندروید ۱۲ در شهریور ماه منتشر شود.

سامسونگ احتمالاً اولین بتا One UI 4.0 را قبل از کنفرانس SDC 2021 عرضه می‌کند

احتمال می‌رود که سامسونگ اندروید 12 را به همراه نسخه جدید پوسته One UI سفارشی خود در اواخر سال جاری عرضه کند. گزارش شده است که این شرکت کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) را در مهر ماه یا آبان ماه برگزار خواهد کرد اما اگر شیوه‌ی برگزاری آن همچون سال گذشته باشد، کاربران سامسونگ برای One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 زیاد انتظار نخواهند کشید. ضمن آن که احتمال دارد اولین نسخه بتای توسعه دهندگان در مرداد ماه عرضه شود. سری گلکسی اس ۲۱ و جدیدترین گوشی‌های این شرکت تا سه سال به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند. اگر گوشی هوشمند قدیمی‌تری دارید می‌توانید به فهرست دستگاه‌های واجد شرایط دریافت اندروید ۱۲ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: چه تغییراتی در اندروید ۱۲ به وجود آمده است؟

وان یو آی ۴

سامسونگ عرضه اندروید 11 را با سری گلکسی اس ۲۰ آغاز کرد، بنابراین خیلی عجیب نیست که سری گلکسی اس ۲۱ اولین گوشی هایی باشند که اندروید ۱۲ را دریافت ‌خواهند کرد. ضمن این که سایر پرچمداران این برند احتمالاً در دی ماه به‌روزرسانی اندروید ۱۲ در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت.

اندروید ۱۲ یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها در زمینه‌ی طراحی اندروید در سال‌های اخیر است. این اندروید با عنوان زبان طراحی «Material You» گوگل، بازطراحی ویجت‌ها، ابزار حریم خصوصی و ژست حرکتی دابل تب جدید را در کنار تغییرات دیگر به همراه می‌آورد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/first-samsung-phone-to-get-android-12/
ads
ads