داغ ترین ها :
بازی های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

سونی (Sony) از بازی‌های ماه مارس 2022 برای سرویس PS Plus رونمایی کرد. معمولا سونی هر ماه سه بازی را در این لیست قرار می‌دهد، اما در این ماه این تعداد به چهار عدد افزایش یافته است. بازی‌های ARK: Survival Evolved ،Ghost of Tsushima: Legends ،Ghostrunner و Team Sonic Racing آثار این لیست هستند. در ادامه با معرفی بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس همراه تکنولایف باشید.

 

انواع کنسول بازی سونی را می‌توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید: خرید PS5

 

دیروز آخرین چهارشنبه ماه فوریه بود و بالاخره بازی های ماه مارس PS Plus توسط سونی مشخص شدند. در ماه‌های قبل سونی تنها سه بازی را به عنوان آثار رایگان ماه جدید معرفی می‌کرد، اما حالا ما شاهد مشخص شدن چهار بازی مختلف هستیم. از سه شنبه، یکم ماه مارس (10 اسفند ماه) تا 4 آوریل (15 فروردین 1401) مشترکین سرویس PlayStation Plus می‌توانند بازی‌های ARK: Survival Evolved ،Ghost of Tsushima: Legends ،Ghostrunner و Team Sonic Racing را تجربه کنند. قابل ذکر است که بازی Ghostrunner فقط برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود، ولی ARK: Survival Evolved و Team Sonic Racing برای کاربران PS4 در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین بازی Ghost of Tsushima: Legends را هم کاربران PS5 و هم پلی استیشن 4 می‌توانند تجربه کنند. می‌توان گفت این اثر که چهارمین بازی رایگان این ماه است، یک هدیه ویژه به کاربران محسوب می‌شود.

در کنار بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس که از آن‌ها نام بردیم، بازی GTA Online نیز از تاریخ 15 مارس (24 اسفند ماه) در دسترس مشترکین این سرویس قرار خواهد گرفت. البته کاربران سرویس PS Plus فقط به مدت سه ماه می‌توانند این اثر را در اختیار داشته باشند. اگر می‌خواهید بیشتر با بازی های ماه مارس PS Plus آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

بازی Ark: Survival Evolved (برای کاربران پلی استیشن 4)

بازی Ark: Survival Evolved (برای کاربران پلی استیشن 4)

بازی Ark: Survival Evolved اثری در سبک MMO و بقا محسوب می‌شود. در این اثر شما ناگهان در سواحل یک جزیره مرموز به چشم باز می‌کنید و باید سعی کرد تا بتوانید به سرعت با محیط پر خطر آن وفق پیدا کنید. شما در این بازی باید منابع جمع کنید، آیتم‌های مختلفی بسازید و شروع به ساخت و ساز پناهگاه کنید. علاوه بر این، از ابزار و آیتم‌هایی که می‌سازید باید برای کشتن دایناسورهای غول‌پیکری که قصد جان شما را دارند، استفاده کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند این ابزارها را برای رام کردن و پرورش دادن این موجودات نیز به کار ببرند. شما در بازی Ark: Survival Evolved با موجودات مختلفی رو به رو می‌شوید که مواجه با آن‌ها می‌تواند برای‌تان جالب باشد. البته این فقط شما نیستید که در این جزیره گیر افتاده است. بلکه می‌توانید با دیگر کاربران نیز هم تیم شوید و به بازی بپردازید. همچنین قابلیت بازی در مقابل سایرین نیز وجود دارد که هیجان اثر را بالاتر می‌برد. این مورد اولین بازی در لیست بازی پلی استیشن پلاس در ماه مارس است.

بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس: بازی Team Sonic Racing (برای کاربران پلی استیشن 4)

بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس: بازی Team Sonic Racing (برای کاربران پلی استیشن 4)

در دومین مورد از بازی های ماه مارس PS Plus، جوجه تیغی سریع ما کفش‌های‌اش را آویخته و حالا سوار بر ماشین‌‌اش قرار است در رقابت‌هایی هیجان‌انگیز شرکت کنید. بازی Team Sonic Racing یک اثر ریسینگ (Racing) و رقابتی است که شما در آن می‌توانید همراه با دوستان‌تان به صورت چند نفره در مسابقات مهیج شرکت کنید. جهان بازی بسیار جذاب است و رانندگی در آن هیجان زیادی به شما القا خواهد کرد. در این جهان شما علاوه بر رقابت، می‌توانید با همکاری با دوستان‌تان نیز بازی را پیش ببرید. در واقع بازیکنان می‌توانند با هم تیم شده و مهارت‌های خود را در کنار هم به کار گیرند تا بتوانند به هدف‌شان برسند. در بازی Team Sonic Racing شخصیت‌های مختلفی از دنیای سونیک وجود دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. این کاراکترها در سه دسته‌بندی مجزا قرار دارند. شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را در این اثر آنلاک کرده و ماشین‌های‌تان را به بهترین نحو ممکن شخصی‌سازی کنید. شخصی‌سازی ماشین‌ها این اجازه را به شما می‌دهد که بتوانید وسیله نقلیه‌تان را مناسب با سلیقه و استایل بازی‌تان تنظیم کنید.

 

بیشتر بخوانید:
بهترین بازی های ps4 2022

 

بازی Ghostrunner (برای کاربران پلی استیشن 5)

بازی Ghostrunner (برای کاربران پلی استیشن 5)

بازی Ghostrunner یک اثر اول شخص و ماجراجویی است که ریتم فوق‌العاده تندی دارد. در این اثر شما باید با حرکات پارکور در محیط بزرگ و شهری با ساختمان‌های بلند به پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف مشغول شوید و از یک شمشیر برای مقابله با دشمنان‌تان استفاده کنید. کاراکتر اصلی در این اثر قابلیت ارائه حرکات انعطافی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند با شمشیر کاتانای خود دشمنان‌اش را تکه تکه کند. بازیکنان باید در بازی Ghostrunner از شلیک‌های دشمن جا خالی بدهند و با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های متنوع، به نیروهای مقابل ضربه وارد کنند. وجود مکانیک‌های One-hit One-kill موجب شده که بخش مبارزات با ریتمی شدیدا سریع و هیجان‌انگیز پیش برود. در بازی Ghostrunner شما قرار است رقص با مرگ را تجربه کنید، پس بدون ترس به جلو بروید و از نهایت توان‌تان برای پیشبرد اثر کمک بگیرید. این اثر از لیست بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

خرید انواع بازی پی اس: بازی پلی استیشنی

بازی Ghost of Tsushima: Legends (برای کاربران PS4 و PS5)

 بازی Ghost of Tsushima: Legends (برای کاربران PS4 و PS5)

این اثر که عنوانی مستقل از بازی Ghost of Tsushima به حساب می‌آید، می‌تواند بخش چند نفره جذابی را به مخاطبان ارائه دهد. بازی Ghost of Tsushima: Legends اثری است که با الهام از اساطیر و داستان‌های قومی ژاپنی‌ها ساخته شده است. در این اثر شما می‌توانید از بین چهار کلاس مختلف از کاراکترها یکی را انتخاب کرده و با دعوت یکی از دوستان‌تان، در یک مسابقه مهیج و نفس‌گیر شرکت کنید. چهار کلاس در این اثر Samurai ،Hunter ،Ronin و Assassin هستند. در این اثر بازیکنان می‌توانند بخش‌های مختلفی را تجربه کنند. مثلا می‌توانند حالت Story را دنبال کرده یا با سه کاربر دیگر بخش Survival را تجربه کنند. همچنین شما در بخش Rivals نیز می‌توانید به مسابقات 2 در مقابل 2 بپردازید.

نکته: بازی Ghost of Tsushima: Legends برای کاربرانی که پیش‌تر نسخه دیجیتالی بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut را تهیه کرده‌اند، در دسترس قرار نخواهد گرفت.

این بود معرفی بازی های ماه مارس پلی استیشن پلاس. نظر شما درباره بازی‌های رایگان ماه جدید چیست؟ برای تجربه کدام یک از آن‌ها بیشتر هیجان‌زده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای کنسول سونی خود نیاز خواهید داشت:
بهترین تلویزیون های گیمینگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/free-ps-plus-games-march-2022/
ads
ads