داغ ترین ها :
اندروید 11 برای گوشی گلکسی A10s منتشر شد

اندروید 11 برای گوشی گلکسی A10s منتشر شد

سامسونگ پس از عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی گلکسی A20s، جدیدترین نسخه اندروید را برای گوشی گلکسی A10s هم منتشر کرد. گوشی گلکسی A10s یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ به‌حساب می‌آید که این به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که اندروید ۱۱ آخرین به‌روزرسانی بزرگ این گوشی ارزان قیمت سامسونگ هم باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A10s نزدیک به دو سال پیش راهی بازار شد و قبلا هم اندروید ۱۰ را دریافت کرده بود. سامسونگ هم بیشتر از دو به‌روزرسانی بزرگ را برای گوشی‌های ارزان قیمت خود منتشر نمی‌کند و به همین دلیل اندروید ۱۱ آخرین به‌روزرسانی بزرگ گلکسی A10s خواهد بود و پس از آن به‌روزرسانی‌های امنیتی برای این گوشی منتشر می‌شود که احتمالا این به‌روزرسانی‌ها هم تا یک سال آینده ادامه پیدا می‌کنند.

در حال حاضر اندروید ۱۱ برای گوشی گلکسی A10s برای کشور مالزی و ویتنام منتشر شده و احتمالا در آینده در کشورهای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای گلکسی A10s سامسونگ شامل به‌روزرسانی امنیتی ماه جولای ۲۰۲۱ هم می‌شود. همچنین تغییراتی هم در رابط کاربری One UI ایجاد می‌کند و کاربران را ظاهری نسبتا جدیدتر و امکانات بهتری مواجه می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. امیر سعید

    سلام من گوشیم a10sهست اما هنوز انروید ۱۰ رو دریافت نکردم

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به امیر سعید

      با زمان بندی برای کشورهای مختلف منتشر میشه.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy-a10s-gets-android-11/
ads
ads