داغ ترین ها :
تصاویر و مشخصات نهایی گوشی گلکسی Z Flip 3 لو رفت

تصاویر و مشخصات نهایی گوشی گلکسی Z Flip 3 لو رفت

شرکت سامسونگ روز چهارشنبه از گوشی‌های جدیدی رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها گلکسی زد فلیپ 3 نام دارد. تا امروز هم تصاویر و خبرهای مختلفی از این گوشی فاش شده بود و امروز هم تصاویر نهایی و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی زودتر از تاریخ معرفی، منتشر شد. اگر مایل به خرید گوشی سامسونگ هستید، این گوشی زیبا را حتما زیر نظر داشته باشید. به این موضوع هم توجه داشته باشید که می‌توانید برای خرید گوشی به تکنولایف مراجعه کنید.

تصاویر و مشخصات منتشر شده از Galaxy Z flip 3

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی Z Flip 3 با اندورید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 راهی بازار می‌شود. این گوشی تاشدنی سامسونگ به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی مجهز شده که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیگسل را پیش روی مخاطب‌ها قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. دراطلاعات فاش شده، به صفحه نمایش خارجی این گوشی هم اشاره شده است. صفحه نمایش خارجی گلکسی Z Flip 3 از وضوح تصویر ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل بهره می‌برد. قاب و صفحه نمایش خارجی این گوشی با یک لایه گوریلا گلس وکتوس محافظت می‌شود.

گوشی گلکسی زد فلیپ 3

نمایی از حالت باز گوشی گلکسی زد فلیپ 3

گوشی زد فلیپ 3 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. گفته شده این گوشی در دو مدل راهی بازار می‌شود که مدل اول ۱۲۸ گیگابایت و مدل دوم هم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 دارند. با این حال مشخص شده که گوشی جدید سامسونگ از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

حالا بد نیست به دوربین گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره کنیم. این گوشی دو دوربین پشت دارد که در تصاویر فاش شده از آن هم مشخص شده است. دوربین اصلی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دارد و از لرزشگیر لیزری هم بهره می‌برد. دوربین دوم هم به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 با فوکوس ثایت مجهز شده که می‌تواند به صورت اولتراواید عکاسی کند. دوربین سلفی گوشی Galaxy Z Flip 3 هم حسگر ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 دارد که به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش دیده می‌شود.

نمایی از پشت گوشی گلکسی زد فلیپ 3

نمایی از پشت گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در حالت باز

حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی روی لبه آن قرار گرفته و احتمالا با دکمه پاور ترکیب شده است. در اطلاعات فاش شده از گوشی جدید سامسونگ به این موضوع اشاره شده که این گوشی از گواهی IPx8 بهره می‌برد. این گواهی باعث شده که زد فلیپ 3 در برابر آب مقاوم باشد، اما در برابر گرد و خاک مقاوم نیست.

این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که البته یکی از سیم‌کارت‌ها نانو و دیگری eSIM خواهد بود. باتری گلکسی زد فلیپ 3 هم ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی در ابعاد ۱۶۶ در ۷۲٫۲ در ۶٫۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱۸۳ گرم می‌رسد.

نمایی از پشت گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در حالت بسته.

نمایی از پشت گوشی گلکسی زد فلیپ 3 در حالت بسته. در این نما ماژول دوربین و صفحه نمایش خارجی مشخص است.

شایعات می‌گویند که این گوشی با قیمت نزدیک به ۱۰۹۹ دلار در آمریکا عرضه می‌شود. قیمت روز گوشی را از سایت تکنولایف هم می‌توانید دنبال کنید. همچنین با توجه به تصاویر لو رفته مشخص شده که این گوشی به احتمال زیاد در رنگ‌های مشکی و کرم و بنفش راهی بازار می‌شود. شامسونگ به این موضوع اشاره کرده که لولای این گوشی به شکلی ساخته شده که می‌توان آن را نزدیک به ۲۰۰ هزار بار باز و بسته کرد. اگر روزی ۱۰۰ بار گوشی را باز و بسته کنید به مدت پنج سال طول می‌کشد که به عدد ۲۰۰ هزار بار برسید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy-z-flip3-render-leak/
ads
ads