داغ ترین ها :
سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S10 را در سه مدل معرفی خواهد کرد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S10 را در سه مدل معرفی خواهد کرد

کمپانی سامسونگ گوشی های پرچمدار خود را در دو خانواده Note و S معرفی می کند. چندی پیش این کمپانی با معرفی گوشی هوشمند گلکسی Note 9، پرونده پرچمداران خود را در سال 2018 بست. اما گوشی بعدی ای که این کمپانی به عنوان پرچمدار معرفی خواهد کرد گلکسی S10 می باشد که در اوایل سال 2019 معرفی خواهد شد.

گوشی سامسونگ S10

اما با اینکه مدت زمان زیادی تا زمان معرفی این گوشی باقی مانده است ولی درز اطلاعات از این گوشی هوشمند شروع شده است. امروز در فضای رسانه ای حوزه تکنولوژی اخباری منتشر گردید مبنی بر آنکه سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S10 را در سه مدل معرفی خواهد کرد.

شماره مدل های منتشر شده SM-G970F و SM-G973F و SM-G975F می باشند و این در حالی است که مدل 970 و 973 با صفحه نمایشی در سایز 5.8 اینچ معرفی خواهد شد و دیگر نسخه که 975 می باشد، از صفحه نمایش 6.44 اینچی بهره می برد. این می تواند بدان معنا باشد که نسخه 975 قطعا مدل پلاس گلکسی S10 خواهد بود.

هر سه گوشی مطمئناً به اندروید Pie مجهز خواهند بود و با توجه به اخبار پیشین این احتمال وجود دارد که سامسونگ از فناوری 5G در این محصولات استفاده کند. اما شایعات دیگری وجود دارد که بیانگر آن است، یکی از دو مدل S10 با صفحه نمایش کوچکتر، دوربین تک گانه خواهد داشت و دیگری دوربین دوگانه و این در حالی است که نسخه پلاس S10 از دوربین سه گانه بهره خواهد برد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy_s10_model_numbers_revealed_three_versions_coming/
ads
ads