داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی S10 با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

سامسونگ گلکسی S10 با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

بعد از  معرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 9، شایعات در رابطه با این گوشی هوشمند پایان یافت ولی حالا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی شایعات در رابطه گوشی هوشمند گلکسی S10 شروع شده است.

از زمان معرفی گوشی هوشمند گلکسی S8 شایعات زیادی منتشر گردیده بود مبنی بر آنکه سامسونگ قصد دارد تا اسکنر اثر انگشت خود را به زیر صفحه نمایش منتقل کند. این موضوع ادامه دار بوده تا به الان که دوباره این شایعه، برای گوشی هوشمند گلکسی S10 منتشر شده است. اخبار حاکی از آن است که سامسونگ سه مدل از گلکسی S10 را معرفی می کند و فقط دو مدل آن از این گوشی ها از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد.

برای خرید انواع گوشی سامسونگ لینک روبرو را باز کنید: قیمت گوشی سامسونگ

همچنین سامسونگ اعلام کرده است که با همکاری کمپانی کوالکام قصد دارد تا در دو مدل، از اسکنر التراسونیک و در سومین مدل از اسکنر اپتیکال بر روی قاب استفاده کند. اما این نکته شایان ذکر است که قیمت اسکنر های التراسونیک سه برابر اسکنر های اپتیکال است که این موضوع در قیمت گوشی ها تاثیر فراوانی دارد. به هر حال استفاده از این اسکنر امنیت بالایی را به همراه دارد اما مانند انواع دیگر قفل ها بی نقص هم نیست.

اثر انگشت

این انتظار می رود که گلکسی S10 در فوریه سال 2019 معرفی گردد و در ماه مارس همان سال در بازار های مختلف عرضه شود. اما آنالیز های مختلف حاکی از آن است که در حدود 100 میلیون گوشی با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش عرضه شوند که باید به انتظار نشست و دید که آیا گلکسی S10 هم جزو این دستگاه ها خواهد بود یا خیر؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/galaxy_s10_models_to_use_indisplay_fingerprint_readers/
ads
ads