داغ ترین ها :
gameloop چیست و چه کاربردی دارد؟

gameloop چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا روزی فکر می‌کردید که بتوانید بازی‌های اندرویدی مورد علاقه‌تان را در کامپیوتر شخصی‌ هم بازی کنید؟ اگر گیمر باشید قطعا دوست دارید در صفحه نمایشگر بزرگ کامپیوتر بازی کنید تا هیجان بیشتری را تجربه کنید. خبر خوب برای شما این است که، خوشبختانه با پیشرفت نجومی تکنولوژی محدودیت‌ها شکسته شده و شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را در پلتفرم‌های مختلف بازی کنید. می‌توانید انواع بازی های اندرویدی را در کامپیوتر شخصی‌تان بازی کنید. شرکت سازنده بازی‌های موبایل پابچی و کالاف دیوتی به نام Tencent بعد از استقبال زیاد طرفداران این بازی‌ها، تصمیم گرفت که امکان اجرای بازی‌های اندرویدی را روی کامپیوترهای شخصی نیز ساده کند. زیرا پیش‌تر این کار بسیار سخت بود. بنابراین برنامه گیم لوپ، شبیه‌ساز بازی اندرویدی را به علاقه‌مندان به بازی پابچی و کالاف دیوتی معرفی کرد. ابتدا گیم لوپ در سال 2018 به نام Tencent Gaming Buddy معرفی شد و در سال 2019 به Gameloop تغییر نام داد. اگر دوست دارید بیشتر درباره شبیه‌ساز گیم لوپ بدانید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی شبیه ساز اندرویدی Gameloop

گیم لوپ یک برنامه شبیه‌ساز بازی های اندرویدی است که امکان اجرای بازی‌ها را در رایانه شخصی به کاربر می‌دهد. این برنامه کاملا رایگان است و به این وسیله می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را مستقیم روی سرور نصب و اجرا کنید و از بازی کردن روی صفحه نمایشگر بزرگ‌تر لذت ببرید. این برنامه امکانات دیگری مانند چت زنده ویدیویی و صوتی و تنظیمات گرافیکی بازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ویژگی جذاب دیگر گیم لوپ اینکه، این شبیه‌ساز، مجموعه‌ای از انواع پرطرفدارترین بازی‌های کامپیوتری را در خود جای داده است که از میان صدها بازی، می‌توانید بازی مورد نظرتان را دانلود و بازی کنید. گیم لوپ بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر دنیا دارد که این کاربران می‌توانند از میان 1000 بازی محبوب، شامل انواع بازی های چندنفره آنلاین (نبرد آرنا گیم)، بازی تک تیرانداز اول شخص FPS، بازی مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند.

ویژگی‌های گیم لوپ

به طور کلی ویژگی‌های گیم لوپ با Tencent Gaming Buddy تفاوتی ندارند، تنها تفاوت در نام آن‌ها است.

  • تنظیمات بهینه شده برای انواع بازی‌ها
  • حفظ امنیت برنامه
  • تغییر تنظیمات گرافیکی
  • بازی با صفحه کلید فیزیکی و ماوس
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • پشتیبانی از کنترلرهای خارجی
  • بروزرسانی راحت‌تر بازی‌هایی مثل PUBGI Mobile

برای خرید انواع گوشی گیمینگ با قیمت عالی از سایت تکنولایف دیدن کنید: گوشی گیمینگ

حداقل مشخصات دستگاه برای اجرای گیم لوپ

نصب بازی در گیم لوپ بسیار ساده است. اما قبل از آن باید گیم لوپ را بر روی کامپیوتر شخصی نصب کنید. و برای نصب گیم لوپ به حداقل مشخصات نیاز دارید. به طورکلی سیستم مورد نیاز اجرای گیم لوپ پیچیده و سخت نیست و به راحتی قابل اجر است. فقط باید مطمئن شوید که دستگاه شما حداقل مشخصات ضروری را دارد یا خیر. در ادامه به حداقل مشخصات مورد نیاز دستگاه برای اجرای گیم لوپ خواهیم پرداخت:

  • سیستم عامل 64 بیت: ویندوز7، 8.1، ویندوز 10
  • پردازنده: intel Corei3 560, 3.3GHz یا اینکه می توانید از , AMD Phenom IIX4 945 3.0GHZ
  • حافظه: 3 گیگابایت رم
  • گرافیک: Nvidia Geforce GTX 460 یا Amd Radeon HD 5870
  • DirectX : نسخه 9.0 C
  • فضای ذخیره سازی: 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان

راهنمای دانلود گیم لوپ به روی کامپیوتر شخصی

برنامه گیم لوپ کاملا امن و بدون ویروس است و می‌توانید در یک محیط امن بازی کنید. برای نصب گیم لوپ بر روی کامپیوتر شخصی مسیر زیر را دنبال کنید:

  1. به وبسایت رسمی گیم لوپ وارد شوید
  2. در صفحه اصلی روی دانلود آخرین نسخه برنامه 7.1کلیک کنید.
  3. پس از اتمام پروسه دانلود، بر روی فایل exe در پوشه Downloads ضربه بزنید تا تنظیمات باز شود.
  4. دستورالعمل های راه اندازی را اجرا کنید.
  5. روی install کلیک کنید.
  6. اکنون می‌توانید برنامه Gameloop را باز کنید.

7. با کلیک روی install بازی مورد علاقه‌تان را نصب کنید.

راهنمای تغییر تنظیمات Gameloop

  1. به برنامه گیم لوپ وارد شوید.
  2. روی تنظیمات برنامه کلیک کنید.

3. روی تب engine ضربه بزنید.

4.اکنون تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید.

5. می‌توانید گزینه Anti-Aliasing را غیرفعال کرده یا DPI صفحه را کم کنید.

نکته: در هر بازی می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید. به طور مثال گرافیک بازی را متناسب با بازی کم کنید.

اوپن جی پی تی چیست؟: گوشی گیمینگ

بازی‌های قابل اجرا در گیم لوپ

  • Call of duty
  • Clash Royale
  • Arena of Valor
  • Clash of clans
  • Candy Crush
  • PUBG Mobile

راهنمای نصب بازی Call of duty

برای نصب و راه اندازی بازی Call of duty روی گیم لوپ مسیر زیر را دنبال کنید.

  1. به وبسایت رسمی Gameloop وارد شوید.
  2. سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید.
  3. دستور العمل نصب را دنبال کرده و روی Finish ضربه بزنید.
  4. برنامه Gameloop راباز کرده و برنامه Call of duty را جستجو کنید.
  5. سپس برنامه call of duty را دانلود کنید.
  6. بعد از نصب بازی را اجرا کنید.

طریقه نصب بازی PUBGI

برای نصب و راه اندازی بازی PUBGI روی گیم لوپ، به صورت زیر عمل کنید:

  1. ابتدا Gameloop را نصب کنید.
  2. فایل Exe را اجرا کنید.
  3. برنامه GameLOOP را باز کنید و برنامه PUBGI Mobile را جستجو کنید.
  4. در نهایت بازی را نصب کنید.

مزیت اجرای بازی PUBGI در گیم لوپ

برنامه گیم لوپ مانند سایر برنامه‌های شبیه‌ساز در موبایل، تنظیمات کنترل‌ها را سفارشی می‌کنند. و به این ترتیب می توانید شرایط را در بازی تحت کنترل خود قرار داده یا وضعیت را تغییر دهید. مزیت مهم دیگر اینکه چنانچه سیستم قدرتمندی دارید می‌توانید رزولوشن را افزایش دهید. وضوح تصویر را بین 1080 پیکسل، 720 پیکسل و 2k تغییر دهید.

آیا بازی‌ها در گیم لوپ آنلاین است؟

بعضی بازی ها مثل PUBGI Mobile, Cod Mobile,Free Fire آنلاین هستند، اما همه بازی‌ها این قابلیت را ندارند. در صورتی که آنلاین بازی می‌کنید به سرعت دانلود 3 مگابایت برثانیه با سرعت 30 میلی ثانیه پینگ یا کمتر نیاز دارید. در بازی‌های آنلاین، پینگ مهم‌ترین فاکتور است. زیرا تاخیر بازی براساس پینگ سنجیده می‌شود.

آیا گیم لوپ در مک نصب می‌شود؟

متاسفانه شبیه ساز Gameloop را نمی‌توانید در مک به راحتی پی سی نصب کنید. اما روش‌هایی برای اجرای گیم لوپ در مک وجود دارد. برای این کار باید از

نرم افزارهایی مانند NoX Player,BlueStacks و Mac OS Launcher استفاده کنید.

نصب و راه اندازی Mac OS Launcher

ابتدا Mac OS Launcher را با Gameloop بر روی مک نصب کنید. با نصب این برنامه ظاهر کامپیوتر شما به اندروید تغییر پیدا می‌کند. تغییرات را می توانید در تغییر رنگ‌ها، پس زمینه، اندازه آیکون‌ها و تم ها ایجاد کنید. این لانچر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، سازماندهی و مدیریت فایل ها، دسترسی سریع به تنظیمات، نمایش اعلان های حذف شده و موارد دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نرم افزار NOX Player

Nox Player یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندرویدی برای سیستم عامل مک است. زیرا بهترین عملکرد را در بازی در اختیار کاربر قرار می دهد. از این برنامه بیشتر برای تست برنامه‌نویسان بازی‌های اندرویدی استفاده می‌شود. نقطه قوتی که این نرم افزار را بین کاربران محبوب کرده است، پشتیبانی از کنترلرهاست. کنترل‌ها را مطابق با سلیقه شخصی تنظیم کنید و با ماوس، صفحه کلید و یا گیم پد یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

دانلود برنامه NOX Player

نرم افزار BlueStacks

یکی دیگر از برنامه‌های محبوب شبیه ساز بازی‌های اندروید برای ویندوز و مک است و این قابلیت را به شما می‌دهد که بدون هیچ تاخیری با صفحه کلید، ماوس و گیم پد بازی کنید. بازی کردن با موس و صفحه کلید تجربه جذابی برای گیمرهاست که با کیبورد موبایل قابل مقایسه نیست، تجربه و سادگی بازی با صفحه کلید و ماوس با کنترل‌های لمسی روی صفحه نمایشگر موبایل قابل مقایسه نیست. Bluestacks قابل تنظیم است و می‌توانید تغییرات مدنظرتان را سفارشی کنید. عملیات پیچیده را ماکرو کنید تا با یک کلیک آن را اجرا کنید.

دانلود برنامه BlueStacks

طریقه نصب بازی Call of duty در BlueStacks

برای نصب بازی در گیم لوپ با برنامه Blustack به این صورت عمل کنید، قبل از هر چیز ابتدا برنامه Gameloop را نصب کنید.

  1. دکمه دانلود بازی Call of duty را ضربه بزنید.
  2. فایل دانلود را باز کنید.
  3. طبق دستور العمل عمل کنید و دکمه پایان را بزنید.

دانلود Call of duty از برنامه BlueStacks

مزایای نصب برنامه Bluestacks

  • نرخ فریم بالا
  • ضبط بازی
  • ماکروها
  • بیش از 1.5 میلیون بازی

ویژگی‌های برنامه BlueStack

  • مبتنی بر هوش مصنوعی
  • قابلیت تشخیص خودکار عکس العمل روی صحنه (آیا بازیکن به سلاح نیاز دارد یا خیر)
  • Smart control براساس نیاز بازیکن عمل می کند.

جمع بندی

در این مقاله با مفهوم گیم لوپ و کاربرد آن، سیستم‌های مورد نیاز اجرای گیم لوپ، روش نصب گیم لوپ روی کامپیوتر شخصی، نصب بازی‌ها مانند PUBGI,Call of duty آشنا شدید، به طور کلی گیم لوپ یک انتخاب ایده آل و مهیج برای افرادی است که دوست دارند بازی‌های مورد علاقه شان در نسخه موبایل را در ابعاد بزرگ‌تر با رایانه شخصی یا لپ تاپ اجرا کنند.

سوالات متداول

Gameloop چیست؟ گیم لوپ یک برنامه شبیه ساز بازی اندروید است که امکان اجرای بازی های اندرویدی را در رایانه شخصی یا لپ تاپ می دهد. این برنامه کاملا رایگان است و به این وسیله می توانید بازی را مستقیم روی سرو نصب و اجرا کنید.

چگونه بازی Call of duty را در گیم لوپ نصب کنیم؟ برای نصب و راه اندازی بازی Call of duty روی گیم لوپ مسیر زیر را دنبال کنید. به وبسایت رسمی Gameloop وارد شوید. سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید. دستور العمل نصب را دنبال کرده و روی Finish ضربه بزنید. برنامه Gameloop راباز کرده و برنامه Call of duty را جستجو کنید. سپس برنامه call of duty را دانلود کنید. بعد از نصب بازی را اجرا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز اجرای گیم لوپ چیست؟ پردازنده: intel Corei3 560, 3.3GHz یا اینکه می توانید از , AMD Phenom IIX4 945 3.0GHZسیستم عامل 64 بیت: ویندوز7، 8.1، ویندوز 10، حافظه: 3 گیگابایت رم، گرافیک: Nvidia Geforce GTX 460 یا Amd Radeon HD 5870،DirectX : نسخه 9.0 C، فضای ذخیره سازی: 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/gameloop-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/
ads
ads