داغ ترین ها :
شیائومی ردمی نوت 6 پرو، پیش فروش قبل از معرفی

شیائومی ردمی نوت 6 پرو، پیش فروش قبل از معرفی

گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 6 Pro به زودی معرفی می شود و همزمان با آن پیش فروش این گوشی شیائومی نیز آغاز خواهد شد. اما قبل از معرفی وبسایت AliExpress این گوشی را برای پیش فروش قرار داده است. از طرفی دیگر تمامی اطلاعات در رابطه با این گوشی نیز منتشر شده است.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 636 قدرت می گیرد، البته این در حالی است که بعضی از منابع، چیپست این گوشی را اسنپدراگون 660 معرفی کرده اند. این مدل از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد که این امکان وجود دارد که کمپانی اعداد دیگری را نیز برای میزان رم و حافظه داخلی این گوشی در نظر بگیرد.

صفحه نمایش این گوشی در سایز 6.26 این و از مدل ناچ می باشد. این موضوع بدان معناست که صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2280×1080 پیکسل بوده و ابعاد آن 19:9 می باشد. در بخش دوربین گوشی، شاهد چهار سنسور هستیم. دوربین پشت این گوشی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی این گوشی با دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی معرفی خواهند شد.

با بهره بردن از رابط کاربری MIUI 9، این گوشی سیستم عامل اندروید Oreo را اجرا می کند. یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری شارژ این گوشی را برای ساعت ها حفظ خواهد کرد. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی، رز گلد و قرمز با قیمت 200 دلار در بازار عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/global_xiaomi_redmi_note_6_pro_aliexpress/
ads
ads