داغ ترین ها :
شیطنت یا حقیقت؟ آیا گوگل پیکسل 3 مینی هم در راه است؟

شیطنت یا حقیقت؟ آیا گوگل پیکسل 3 مینی هم در راه است؟

ما تا امروز تصاویر و اطلاعات زیادی از گوشی های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل XL 3 شنیدیم اما هیچ جا خبری از یک مدل مینی از این خانواده نبود. در واقع کسی هیچ ذهنیتی در مورد یک نسخه مینی از گوشی گوگل پیکسل 3 نداشت تا امروز که گوگل در صفحه اینستاگرام همه معادلات را بهم زد.

گوگل امروز در صفحه اینستاگرام خود، تصویری از چند گوشی را در کنار هم قرار داده و به صورت تلویحی به وجود یک مدل مینی در خط تولید گوشی های پیکسل اشاره کرده است. گوگل با این سوال که “چطور مینی تا این اندازه کوچک است؟” و نشان دادن یک گوشی بسیار کوچک، شایعات مربوط به وجود یک نسخه مینی از گوگل پیکسل 3 را قوت بخشیده است.

لیست تمام گوشی های موجود امروز در فروشگاه تکنولایف: قیمت روز گوشی

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل واقعا قصد معرفی یک نسخه مینی از گوگل پیکسل 3 را در کنار این دستگاه و نسخه XL دارد یا اینکه منظور از مینی همان گوگل پیکسل 3 است که از نظر ابعاد از گوگل پیکسل XL 3 کوچکتر است. البته احتمال دیگر نیز این است که گوگل قصد شیطنت رسانه ای داشته و اصلا خبری از نسخه مینی نخواهد بود. در واقع گوگل حالا که اطلاعات زیادی از گوشی های خود را لو رفته میبیند، با این کار قصد دارد تا هیجان را به مراسم رونمایی از این گوشی ها برگرداند.

گوگل پیکسل 3 مینی

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/google-pixel-3-mini-in-the-way/
ads
ads