داغ ترین ها :
گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL و درز اطلاعات جدید

گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL و درز اطلاعات جدید

تا چند روز دیگر گوگل گوشی های جدید خود را معرفی خواهد کرد و مدتی است که این گوشی ها با اطلاعاتی که از آن ها درز پیدا می کند به نقل مجالس بدل شده اند و کارشناسان درباره ی این دو گوشی بحث های فراوانی می کنند. اطلاعات زیادی از این دو گوشی که پیکسل 3 و پیکسل 3 XL نام دارند، به بیرون درز پیدا کرده اند و مظمئناً این روند تا زمان معرفی ادامه خواهد داشت.

حال امروز نیز اخباری از این دو گوشی مبنی بر درز اطلاعاتی جدید در فضای رسانه ای حوزه تکنولوژی پخش شده است که به آن خواهیم پرداخت. اطلاعات از یک منبع بریتانیایی درز پیدا کرده است و بخش هایی از این گوشی را زود تر از موعد معرفی می کند.

 

سرعت تایپ کردن خود را با کمک گوگل افزایش دهید: تایپ صوتی گوگل

 

اطلاعات از یک توئیت که همراه آن عکسی سنجاق شده نشات می گیرد. در بخش اول دوربین سلفی این گوشی مورد نظر است که یک ویژگی مهم دارد و گوگل آن را Top Shot نامگذاری کرده است و این ویژگی به شما کمک می کند که عکس سلفی با کیفیتی بگیرید. این ویژگی به کمک دوربین سلفی فوق عریض عمل می کند. بخش بعدی مربوط یک دکمه فیزیکی در کنار گوشی است که به مخصوص دستیار صوتی گوگل اسیستنت می باشد. و اخرین بخش مربوط به یک ویژگی می باشد که نگه داشتن گوشی در حالتی خاص، گزینه Do Not Disturb فعال می شود.

قسمت دیگری که این لیکر به آن پرداخته قیمت گوشی می باشد که بیان می کند قیمت پیکسل 3 در حدود 706 دلار و قیمت نسخه XL در حدود 766 دلار خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/google_pixel_3___3_xl_price_and_full_review_leaks_/
ads
ads