داغ ترین ها :
خبر خوب برای طرفداران گوشی های پیکسل

خبر خوب برای طرفداران گوشی های پیکسل

ماه اکتبر روز های بسیار شلوغی را سپری می کند و بسیاری از کمپانی ها محصولات متعدد خود را در این ماه معرفی می کنند. تا به اینجا کمپانی ال جی پرچمدار جدید خود را در تاریخ سه اکتبر معرفی کرده است و کمپانی هایی نظیر نوکیا و هواوی نیز قصد دارند تا محصولات جدید خود را تا چند روز دیگر معرفی کنند. یکی از کمپانی هایی که در ماه اکتبر قرار معرفی دارد، گوگل می باشد.

 

در تاریخ 9 اکتبر، کمپانی گوگل بنا دارد تا تعدادی از محصولات خود را معرفی کند. محصولاتی که این کمپانی معرفی می کند شامل دو گوشی از خانواده پیکسل، لپ تاپ جدید این کمپانی و شارژ وایرلس جدید خواهد بود.

اما خبر خوبی که کمپانی گوگل برای طرفدارانش دارد این است که گوشی های جدید این کمپانی که پیکسل 3 و پیکسل 3 XL نام دارند بلافاصله بعد از معرفی آماده دریافت سفارش می شوند و کاربران علاقه مند به این گوشی ها می توانند پیش سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن ثبت کنند. هر چند این کمپانی تاریخ دقیقی را در باب عرضه این گوشی ذکر نکرده است ولی این احتمال وجود دارد که بعد از یک هفته ثبت پیش سفارش، گوشی ها در بازار عرضه شوند. لیست گوشی های موجود در فروشگاه ما را با کلیک بر روی لینک قیمت گوشی مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/google_says_pixel_3_and_3_xl/
ads
ads