داغ ترین ها :
ریمستر سه گانه GTA رسما معرفی شد

ریمستر سه گانه GTA رسما معرفی شد

بالاخره شایعات چند ماه گذشته تایید شد و شرکت راکستار (Rockstar Games)  رسما ریمستر سه گانه جی تی ای (GTA) با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را معرفی کرد. این مجموعه شامل نسخه سوم، Vice City و San Andreas می‌شود. در ادامه با توضیحات بیشتر درباره ریمستر سه گانه GTA با تکنولایف همراه باشید. برای مشاهده گوشی های گیمینگ یا خرید لپتاپ و کنسول بازی می توانید به سایت فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید.

ریمستر سه‌گانه GTA برای چه دستگاه‌هایی عرضه می‌شود

همان‌طور که اشاره کردیم در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با عرضه نسخه ریمستر شده سه گانه جی تی ای منتشر شده بود. حالا بالاخره این شایعات تایید شد و راکستار این مجموعه را معرفی کرد. این شرکت در توییت خود اعلام کرد که به زودی نسخه ریمستر شده HD بازی‌های GTA III ،GTA Vice City و GTA San Andreas عرضه خواهد شد. این مجموعه تحت عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر می‌شود. این کالکشن قرار است در دسترس کاربران پی سی (از طریق Rockstar Games Launcher)، پلی استیشن، ایکس باکس قرار بگیرد. جالب‌ترین نکته این است که Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. این مجموعه در نیمه ابتدایی سال 2022 روی اندروید و iOS منتشر می‌شود. قابل ذکر است که هنوز قیمت و زمان انتشار دقیق ریمستر سه گانه GTA مشخص نیست.

راکستار اعلام نکرده که ما دقیقا در این مجموعه شاهد بهبود چه بخش‌هایی خواهیم بود و هنوز چیزی از گیم‌پلی آن ندیده‌ایم. البته سازندگان گفته‌اند که تمامی نسخه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی را به خود دیده‌اند. این تغییرات شامل بهبود گرافیک و مدرن‌تر شدن گیم‌پلی می‌شود. همچنین قرار است این ریمستر سه گانه GTA همچنان به ریشه‌های‌اش پایبند بماند. راکستار در این مورد اعلام کرده که بازی‌ها هنوز هم حس و حال کلاسیک خواهند داشت. در نتیجه تجربه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition، شما را به یاد دورانی که این آثار را روی پلی استیشن 2 بازی می‌کردید، خواهد انداخت. اگر شما با بازی GTA V بزرگ شده‌اید و هنوز شانس تجربه این سه بازی فوق‌العاده را نداشته‌اید، عرضه ریمستر سه گانه GTA به شما این فرصت را می‌دهد که این آثار بی‌نظیر را تجربه کنید. البته شاید این که نمی‌توانید این آثار را با چندین شخصیت قابل بازی تجربه کنید، کمی به مذاق‌تان خوش نیاید. اما همراه شدن با ماجراهای کلاد (Claude)، شخصیت اصلی بازی جی تی ای 3، تامی ورستی (Tommy Vercetti) از بازی GTA Vice City و CJ از بازی GTA San Andreas هنوز هم بسیار لذت‌بخش است.

شرکت راکستار اعلام کرده که در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر خواهد شد. در هفته‌های آینده نسخه دیجیتالی کنونی این بازی‌ها از فروشگاه‌های مختلف حذف خواهد شد؛ پس اگر قصد داریم آن‌ها را داشته باشید، بهتر است همین حالا دست به کار شوید و این آثار را دانلود کنید.

تریلر ریمستر سه گانه GTA منتشر شد

راک‌استار بالاخره اولین تریلر رسمی از بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را منتشر کرد. شما می‌توانید این ویدیو را از اینجا ببینید. علاوه بر این، تاریخ عرضه ریمستر سه گانه جی تی ای نیز مشخص شد. این مجموعه قرار است در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان ماه) برای پی سی، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ منتشر شود. 7 دسامبر (16 آذر) نیز نسخه فیزیکی آن راهی بازار خواهد شد. قابل ذکر است که خرید Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای شما 60 دلار هزینه خواهد داشت.

در تریلر ریمستر سه گانه GTA می‌بینیم که این بازی‌ها از نظر بصری تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده‌اند. جدای از بهبودهای گرافیکی، گفته شده که گیم‌پلی این بازی‌ها نیز دست‌خوش تغییراتی شده است. در واقع مکانیک‌های آن‌ها با الهام از بازی GTA V مدرن‌تر شده‌اند. از جمله تغییرات نسخه ریمستر می‌توان به مدرن شدن نحوه کنترل کاراکتر، بهبود یافتن نشانه‌گیری، به روز شدن سلاح‌ها و ایستگاه‌های رادیویی، بهتر شدن مینی‌مپ‌ها (Mini-Map) و آپدیت اچیومنت‌ها (Achievements) و تروفی‌ها (Trophy) اشاره کرد.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition از نشانه‌گیری Gyro بهره‌مند بوده و در آن می‌توانید با استفاده از لمس صفحه‌نمایش دوربین را کنترل کنید. بد نیست اشاره کنیم که نسخه پی سی از NVIDIA DLSS پشتیبانی می‌کند. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که سیستم نورپردازی این آثار کاملا تغییر کرده است. سایه‌ها، آب و هوا و انعکاس‌ها نیز بهبود یافته‌اند. مدل‌ها کاراکترها و وسایل نقلیه نیز ارتقا یافته‌اند و دیگر شاهد به هم چسبیدن انگشت‌های CJ نیستیم. رزولوشن تکسچرهای ساختمان‌ها، جاده‌ها سلاح‌ها، نماهای داخلی و … نیز در نسخه ریمستر سه گانه GTA افزایش یافته است. بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition از نظر محیطی نیز تغییراتی را به خود دیده است. این موارد شامل تغییرات شاخ و برگ‌ها، نرم‌تر شدن سطوح و بهبود میزان جزئیات جهان اثر می‌شود. در این آثار همه‌چیز شفاف‌تر بوده و جزئیات بهتر نمایش داده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر ریمستر سه گانه GTA را ببینید:

این بود جدیدترین اخبار درباره ریمستر سه گانه GTA. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این سه گانه چیست؟ آیا شما هم برای عرضه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی فارکرای 6

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. یوسف

    خیلی عالی بود ولی چرا نمیتونم نصب کنم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/gta-the-trilogy-the-definitive-edition-announced/
ads
ads