داغ ترین ها :
نوکیا یک رویداد دیگر را در تاریخ 11 اکتبر برگزار خواهد کرد

نوکیا یک رویداد دیگر را در تاریخ 11 اکتبر برگزار خواهد کرد

از مدتی قبل کمپانی HMD Global اعلام کرده بود که در تاریخ 4 اکتبر و در طی یک رویداد رسمی یکی از گوشی های هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد که حدس و گمان های فراوانی درباره ی گوشی ای که معرفی خواهد شد زده می شود. اما امروز این کمپانی اعلام کرد که در تاریخ 11 اکتبر نیز یک گوشی هوشمند دیگر را معرفی خواهد کرد.

نوکیا اچ ام دی

چندی پیش اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند از وبسایت TENNA در رابطه با گوشی نوکیا 7.1 Plus که با نام نوکیا X7 نیز شناخته می شود، منتشر گردید. اطلاعات منتشر شده بسیاری از مشخصات این گوشی را مشخص می کند و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در تاریخ 4 اکتبر این گوشی هوشمند معرفی خواهد شد.

در حال حاضر HMD Global سه گوشی آماده معرفی دارد که یکی از آن ها گوشی هوشمند نوکیا 9 می باشد که به عنوان پرچمدار آینده این کمپانی شناخته خواهد شد. سومین گوشی نیز به احتمال فراوان گوشی مخصوص بازی این کمپانی باشد که پیشتر HMD Global اعلام کرده بود که اجازه نخواهد داد هیچ یک از اطلاعات این گوشی درز پیدا کند.

به هر حال دعوتنامه رویداد دوم در هند عرضه شده است و این احتمال وجود دارد که نوکیا به یک باره هر سه گوشی را در فاصله یک هفته معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/hmd_also_schedules_an_event_for_october_11/
ads
ads